Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
- Rolkis
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 483
- Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
- Auto: Subaru Legacy zyzel '08
- Valstybinis numeris: GRC 505
- Skype: gipsymott
- Mobilus: +37068571916
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
ne padangose ten esme... panasus variantas buna, kai susuki ir galas dreba. Jei masina ant esfalto nevaziuoja, anoks ten geris. Cia tik mano nuomone, nedaugiau...
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
- vicinas
- Valdyba
- Pranešimai: 16747
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 1:05 pm
- Auto: Forester 2.5 XT
- Valstybinis numeris: KGZ 310
- Skype: vicinas4
- Mobilus: +37065638071
- Miestas: Bebruliškės
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
siauresnes ir kieciau pripustos padangos turi mazesni sukibima su danga,todel ir lengviau prabuksuoja
Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas. Nu, bet, ne visada...
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
Tai taip ir turi būti, jei nori centro blokuoto- kažkas turi praslysti sankaba, difas ar padangos, priklausomai kur mažiausias sukibimas. Pas visus auto su kietu centru tas pats, pabandyti galiu duoti justy pas ją yra gamykliškai blokuotas centras. o jei pats gerai nežinai ko nori, tai jau truputi blogiau.rolkis_J rašė:Butent, sukasi vienodai, o nuvaziuotas kelias skirtingas, ko pasekoje ratas (vidineje posukio dalyje) svelniai tariant- prabuksuoja. Kai imeti galini begi ir pabandai vaziuot (susukus) masina vaziuoja lygiai taip pat kaip uztraukus rankini. Ir kur tada cia nieko tokio? Dar dabar mano puse kiemo like sliuzes. Man tai tikrai nebuvo gerai.
Su baru nuo 1999-tų
- Rolkis
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 483
- Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
- Auto: Subaru Legacy zyzel '08
- Valstybinis numeris: GRC 505
- Skype: gipsymott
- Mobilus: +37068571916
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
Deimazai- nu nereikia pradet apie "nezinai ko nori", nei tu su ta masina vaziavai nei ka. Tikrai nemanau, kad masina (Justy) isejus is fabriko taip elgtusi, kaip elgesi "sublokuota" manoji.
Dabar viskas pakeista: deze nuo OBK, reduktorius irgi, su lsd. Viskas veikia. Baisiai didelis ačiū Stentor (lieku ziauurriaii skolingas), taip pat ir Jonui uz technine konsultacija (wireless wikipedia ) Tikuosi masina vaziuos ilgai ir laimingai, galas tikrai varo, susukus nedreba, ir jokiu prasisukimu ant esfalto
Dabar viskas pakeista: deze nuo OBK, reduktorius irgi, su lsd. Viskas veikia. Baisiai didelis ačiū Stentor (lieku ziauurriaii skolingas), taip pat ir Jonui uz technine konsultacija (wireless wikipedia ) Tikuosi masina vaziuos ilgai ir laimingai, galas tikrai varo, susukus nedreba, ir jokiu prasisukimu ant esfalto
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
- Rolkis
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 483
- Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
- Auto: Subaru Legacy zyzel '08
- Valstybinis numeris: GRC 505
- Skype: gipsymott
- Mobilus: +37068571916
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
pas mane 235 tai ner labai siauros :-Dvicinas rašė:siauresnes ir kieciau pripustos padangos turi mazesni sukibima su danga,todel ir lengviau prabuksuoja
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
Nu va dar kartą patvirtinai kad nežinai, pabandyk bet kokį auto su blokuotu centriniu difu pamatysi. su tavo auto nevažiavau, bet mačiau kaip jonas važiavo ir kaip pats bandei prie premuso ant pievelės, jei kąrolkis_J rašė:Deimazai- nu nereikia pradet apie "nezinai ko nori", nei tu su ta masina vaziavai nei ka. Tikrai nemanau, kad masina (Justy) isejus is fabriko taip elgtusi, kaip elgesi "sublokuota" manoji.
Dabar viskas pakeista: deze nuo OBK, reduktorius irgi, su lsd. Viskas veikia. Baisiai didelis ačiū Stentor (lieku ziauurriaii skolingas), taip pat ir Jonui uz technine konsultacija (wireless wikipedia ) Tikuosi masina vaziuos ilgai ir laimingai, galas tikrai varo, susukus nedreba, ir jokiu prasisukimu ant esfalto
Su baru nuo 1999-tų
- Rolkis
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 483
- Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
- Auto: Subaru Legacy zyzel '08
- Valstybinis numeris: GRC 505
- Skype: gipsymott
- Mobilus: +37068571916
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
Pas mane darbe yra Mits Pajero. Sublokavom viska kas imanoma, niekas ten neprasisukinejo, netrukciojo, nestabde. Manoji ant pieveles ar purvyne nieko nepajusi, bet ant esfalto ir trinkeliu- tikrai taip. Mano 100% isitikinimu, mano "sublokuota" elgesi tikrai kitaip, nei elgesi visos kitos su sublokavimu. Ar visi noretu turet sliuzes ant trinkeliu savo kieme po kiekvieno parkavimo? Manau, kad ne... Jei tokia masina iseitu is gamyklos (neva tai Justy), garantuoju, kad gamyba labai greitai pasibaigtu Ir baikim cia ta , deze pakeista- viskas baigesi
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
- evilkas
- Valdyba
- Pranešimai: 4483
- Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
- Auto: H6'02, Forester'01
- Skype: x-vilkas
- Mobilus: +37069803843
- Miestas: Alytus
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
Skirtumas tas, kad Justy galima atjungti ar prijungti gala kada nori, o cia, kiek suprantu, jis prijungtas pastoviai. Is cia ir kyla problemos. Nemanau, kad su Justy vazinetum pastoviai sublokaves centra, blokuoji tik tada kada reikia.Deimazas rašė: Tai taip ir turi būti, jei nori centro blokuoto- kažkas turi praslysti sankaba, difas ar padangos, priklausomai kur mažiausias sukibimas. Pas visus auto su kietu centru tas pats, pabandyti galiu duoti justy pas ją yra gamykliškai blokuotas centras. o jei pats gerai nežinai ko nori, tai jau truputi blogiau.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 288
- Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
- Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
- Valstybinis numeris: EOZ 954
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
Jonas6x6 rašė:evilkas rašė:........ Nemanau, kad su Justy vazinetum pastoviai sublokaves centra, blokuoji tik tada kada reikia.
O kaip elgiasi Leone ar Legacy su atjungiamu galu? Lygiai taip pat. Tad jei nori turėti tose auto 4wd - turi ir šliužes ant trinkelių.
Džipe nesijaučia tokio dalyko dažniausiai dėl padangų protektoriaus mažesnio sukibimo su pagrindu, dėl kitokio pakabos darbo ir kitų faktorių.
Pačioje kalbos apie tą mod'ą pradžioje juk buvau perspėjęs, kad pastiprinus tą blokavimą gali atsirasti diskomfortas važiuojant kietu pagrindu ar darant posūkius......
O tai normaliai tarkim sutvarkyti galima sugedusia razdatke ar tik padaryti kietesni sublokavima nei stock?
- Stentor
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2928
- Užsiregistravo: 2009-01-20, 10:25 pm
- Auto: Legacy, Forester x2, Grizzly
- Valstybinis numeris: SKG 767
- Mobilus: +37061240315
- Miestas: Satiju km. Kauno raj
- Susisiekti:
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
tai sutaisyti galima, tik gal pigiau kita deze?
Subaru Legacy EU '92 2.2L 100KW http://www.youtube.com/watch?v=zmNHPhtktW0
Subaru Forester US '00 2.5L 121KW
Subaru Forester US '03 2.5L XS 121KW
Subaru Forester US '00 2.5L 121KW
Subaru Forester US '03 2.5L XS 121KW
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
visiškai teisingai, taip ir yra, tik va kiti su savo įsitikinimais "geriau" žino kasir kaip turi būti... :-Devilkas rašė:Skirtumas tas, kad Justy galima atjungti ar prijungti gala kada nori, o cia, kiek suprantu, jis prijungtas pastoviai. Is cia ir kyla problemos. Nemanau, kad su Justy vazinetum pastoviai sublokaves centra, blokuoji tik tada kada reikia.Deimazas rašė: Tai taip ir turi būti, jei nori centro blokuoto- kažkas turi praslysti sankaba, difas ar padangos, priklausomai kur mažiausias sukibimas. Pas visus auto su kietu centru tas pats, pabandyti galiu duoti justy pas ją yra gamykliškai blokuotas centras. o jei pats gerai nežinai ko nori, tai jau truputi blogiau.
Su baru nuo 1999-tų
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
O kaip elgiasi Leone ar Legacy su atjungiamu galu? Lygiai taip pat. Tad jei nori turėti tose auto 4wd - turi ir šliužes ant trinkelių.
Džipe nesijaučia tokio dalyko dažniausiai dėl padangų protektoriaus mažesnio sukibimo su pagrindu, dėl kitokio pakabos darbo ir kitų faktorių.
Pačioje kalbos apie tą mod'ą pradžioje juk buvau perspėjęs, kad pastiprinus tą blokavimą gali atsirasti diskomfortas važiuojant kietu pagrindu ar darant posūkius......[/quote]
Jo pas fronterą B žymiai mažiau jaučiasi tas dalykas, o justy tai net drebėti pradeda ant asfalto ratus susukus, jaučiasi kėbulas įtemptas, bet dėl to 10 metų nepertraukiamai buvo gaminamas modelis ir niekas jo nuo gamybos nenuėmė
Džipe nesijaučia tokio dalyko dažniausiai dėl padangų protektoriaus mažesnio sukibimo su pagrindu, dėl kitokio pakabos darbo ir kitų faktorių.
Pačioje kalbos apie tą mod'ą pradžioje juk buvau perspėjęs, kad pastiprinus tą blokavimą gali atsirasti diskomfortas važiuojant kietu pagrindu ar darant posūkius......[/quote]
Jo pas fronterą B žymiai mažiau jaučiasi tas dalykas, o justy tai net drebėti pradeda ant asfalto ratus susukus, jaučiasi kėbulas įtemptas, bet dėl to 10 metų nepertraukiamai buvo gaminamas modelis ir niekas jo nuo gamybos nenuėmė
Su baru nuo 1999-tų
- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas
Kaip tai nieko nesidare? Pas MP II -super select'as. Pajungus priekini tilta galima vaziuoti ir slydziu keliu ir sausa danga. Uzblokavus centrini difa-tik slydzia danga!!! Na o papildomai kietai uzblokavus galini difa is viso patartina ypac sudetingom salygom ir tai tik tiesia linija!!! Jei viskas ok ir veikia su galinio difo blokavimu net apsisukt normaliai neiseina, o apie apsisukima asfaltu jau ir kalbos nera! Tampo, trukcioja ir sokineja. Su tarpasiniu aisku gali to ir nepajausti per grandine tai tikrai pajaus `2:Rolkis rašė:Pas mane darbe yra Mits Pajero. Sublokavom viska kas imanoma, niekas ten neprasisukinejo, netrukciojo, nestabde. Manoji ant pieveles ar purvyne nieko nepajusi, bet ant esfalto ir trinkeliu- tikrai taip. Mano 100% isitikinimu, mano "sublokuota" elgesi tikrai kitaip, nei elgesi visos kitos su sublokavimu. Ar visi noretu turet sliuzes ant trinkeliu savo kieme po kiekvieno parkavimo? Manau, kad ne... Jei tokia masina iseitu is gamyklos (neva tai Justy), garantuoju, kad gamyba labai greitai pasibaigtu Ir baikim cia ta , deze pakeista- viskas baigesi
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль