Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Jūsų automobiliu galimybių padidinimas
Vartotojo avataras
Rolkis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 483
Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
Auto: Subaru Legacy zyzel '08
Valstybinis numeris: GRC 505
Skype: gipsymott
Mobilus: +37068571916

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė Rolkis »

ne padangose ten esme... panasus variantas buna, kai susuki ir galas dreba. Jei masina ant esfalto nevaziuoja, anoks ten geris. Cia tik mano nuomone, nedaugiau...
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Vartotojo avataras
vicinas
Valdyba
Pranešimai: 16747
Užsiregistravo: 2008-12-19, 1:05 pm
Auto: Forester 2.5 XT
Valstybinis numeris: KGZ 310
Skype: vicinas4
Mobilus: +37065638071
Miestas: Bebruliškės

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė vicinas »

siauresnes ir kieciau pripustos padangos turi mazesni sukibima su danga,todel ir lengviau prabuksuoja :)
Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas. Nu, bet, ne visada...
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE
Vartotojo avataras
Deimazas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1324
Užsiregistravo: 2008-12-21, 10:26 pm
Miestas: Kaunas

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė Deimazas »

rolkis_J rašė:Butent, sukasi vienodai, o nuvaziuotas kelias skirtingas, ko pasekoje ratas (vidineje posukio dalyje) svelniai tariant- prabuksuoja. Kai imeti galini begi ir pabandai vaziuot (susukus) masina vaziuoja lygiai taip pat kaip uztraukus rankini. Ir kur tada cia nieko tokio? Dar dabar mano puse kiemo like sliuzes. Man tai tikrai nebuvo gerai.
Tai taip ir turi būti, jei nori centro blokuoto- kažkas turi praslysti sankaba, difas ar padangos, priklausomai kur mažiausias sukibimas. Pas visus auto su kietu centru tas pats, pabandyti galiu duoti justy pas ją yra gamykliškai blokuotas centras. o jei pats gerai nežinai ko nori, tai jau truputi blogiau.
Su baru nuo 1999-tų
Vartotojo avataras
Rolkis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 483
Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
Auto: Subaru Legacy zyzel '08
Valstybinis numeris: GRC 505
Skype: gipsymott
Mobilus: +37068571916

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė Rolkis »

Deimazai- nu nereikia pradet apie "nezinai ko nori", nei tu su ta masina vaziavai nei ka. Tikrai nemanau, kad masina (Justy) isejus is fabriko taip elgtusi, kaip elgesi "sublokuota" manoji.
Dabar viskas pakeista: deze nuo OBK, reduktorius irgi, su lsd. Viskas veikia. Baisiai didelis ačiū Stentor (lieku ziauurriaii skolingas), taip pat ir Jonui uz technine konsultacija (wireless wikipedia :) ) Tikuosi masina vaziuos ilgai ir laimingai, galas tikrai varo, susukus nedreba, ir jokiu prasisukimu ant esfalto :valio:
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Vartotojo avataras
Rolkis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 483
Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
Auto: Subaru Legacy zyzel '08
Valstybinis numeris: GRC 505
Skype: gipsymott
Mobilus: +37068571916

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė Rolkis »

vicinas rašė:siauresnes ir kieciau pripustos padangos turi mazesni sukibima su danga,todel ir lengviau prabuksuoja :)
pas mane 235 tai ner labai siauros :-D
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Vartotojo avataras
Deimazas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1324
Užsiregistravo: 2008-12-21, 10:26 pm
Miestas: Kaunas

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė Deimazas »

rolkis_J rašė:Deimazai- nu nereikia pradet apie "nezinai ko nori", nei tu su ta masina vaziavai nei ka. Tikrai nemanau, kad masina (Justy) isejus is fabriko taip elgtusi, kaip elgesi "sublokuota" manoji.
Dabar viskas pakeista: deze nuo OBK, reduktorius irgi, su lsd. Viskas veikia. Baisiai didelis ačiū Stentor (lieku ziauurriaii skolingas), taip pat ir Jonui uz technine konsultacija (wireless wikipedia :) ) Tikuosi masina vaziuos ilgai ir laimingai, galas tikrai varo, susukus nedreba, ir jokiu prasisukimu ant esfalto :valio:
Nu va dar kartą patvirtinai kad nežinai, pabandyk bet kokį auto su blokuotu centriniu difu pamatysi. su tavo auto nevažiavau, bet mačiau kaip jonas važiavo ir kaip pats bandei prie premuso ant pievelės, jei ką
Su baru nuo 1999-tų
Vartotojo avataras
Rolkis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 483
Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
Auto: Subaru Legacy zyzel '08
Valstybinis numeris: GRC 505
Skype: gipsymott
Mobilus: +37068571916

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė Rolkis »

Pas mane darbe yra Mits Pajero. Sublokavom viska kas imanoma, niekas ten neprasisukinejo, netrukciojo, nestabde. Manoji ant pieveles ar purvyne nieko nepajusi, bet ant esfalto ir trinkeliu- tikrai taip. Mano 100% isitikinimu, mano "sublokuota" elgesi tikrai kitaip, nei elgesi visos kitos su sublokavimu. Ar visi noretu turet sliuzes ant trinkeliu savo kieme po kiekvieno parkavimo? Manau, kad ne... Jei tokia masina iseitu is gamyklos (neva tai Justy), garantuoju, kad gamyba labai greitai pasibaigtu :) Ir baikim cia ta OT, deze pakeista- viskas baigesi :valio:
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė evilkas »

Deimazas rašė: Tai taip ir turi būti, jei nori centro blokuoto- kažkas turi praslysti sankaba, difas ar padangos, priklausomai kur mažiausias sukibimas. Pas visus auto su kietu centru tas pats, pabandyti galiu duoti justy pas ją yra gamykliškai blokuotas centras. o jei pats gerai nežinai ko nori, tai jau truputi blogiau.
Skirtumas tas, kad Justy galima atjungti ar prijungti gala kada nori, o cia, kiek suprantu, jis prijungtas pastoviai. Is cia ir kyla problemos. Nemanau, kad su Justy vazinetum pastoviai sublokaves centra, blokuoji tik tada kada reikia.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Icagel
Forumo dalyvis
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
Valstybinis numeris: EOZ 954
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė Icagel »

Jonas6x6 rašė:
evilkas rašė:........ Nemanau, kad su Justy vazinetum pastoviai sublokaves centra, blokuoji tik tada kada reikia.

O kaip elgiasi Leone ar Legacy su atjungiamu galu? Lygiai taip pat. Tad jei nori turėti tose auto 4wd - turi ir šliužes ant trinkelių.

Džipe nesijaučia tokio dalyko dažniausiai dėl padangų protektoriaus mažesnio sukibimo su pagrindu, dėl kitokio pakabos darbo ir kitų faktorių.

Pačioje kalbos apie tą mod'ą pradžioje juk buvau perspėjęs, kad pastiprinus tą blokavimą gali atsirasti diskomfortas važiuojant kietu pagrindu ar darant posūkius......

O tai normaliai tarkim sutvarkyti galima sugedusia razdatke ar tik padaryti kietesni sublokavima nei stock?
Vartotojo avataras
Stentor
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2928
Užsiregistravo: 2009-01-20, 10:25 pm
Auto: Legacy, Forester x2, Grizzly
Valstybinis numeris: SKG 767
Mobilus: +37061240315
Miestas: Satiju km. Kauno raj
Susisiekti:

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė Stentor »

tai sutaisyti galima, tik gal pigiau kita deze?
Subaru Legacy EU '92 2.2L 100KW http://www.youtube.com/watch?v=zmNHPhtktW0
Subaru Forester US '00 2.5L 121KW
Subaru Forester US '03 2.5L XS 121KW
Vartotojo avataras
Deimazas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1324
Užsiregistravo: 2008-12-21, 10:26 pm
Miestas: Kaunas

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė Deimazas »

evilkas rašė:
Deimazas rašė: Tai taip ir turi būti, jei nori centro blokuoto- kažkas turi praslysti sankaba, difas ar padangos, priklausomai kur mažiausias sukibimas. Pas visus auto su kietu centru tas pats, pabandyti galiu duoti justy pas ją yra gamykliškai blokuotas centras. o jei pats gerai nežinai ko nori, tai jau truputi blogiau.
Skirtumas tas, kad Justy galima atjungti ar prijungti gala kada nori, o cia, kiek suprantu, jis prijungtas pastoviai. Is cia ir kyla problemos. Nemanau, kad su Justy vazinetum pastoviai sublokaves centra, blokuoji tik tada kada reikia.
visiškai teisingai, taip ir yra, tik va kiti su savo įsitikinimais "geriau" žino kasir kaip turi būti... :-D
Su baru nuo 1999-tų
Vartotojo avataras
Deimazas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1324
Užsiregistravo: 2008-12-21, 10:26 pm
Miestas: Kaunas

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė Deimazas »

O kaip elgiasi Leone ar Legacy su atjungiamu galu? Lygiai taip pat. Tad jei nori turėti tose auto 4wd - turi ir šliužes ant trinkelių.

Džipe nesijaučia tokio dalyko dažniausiai dėl padangų protektoriaus mažesnio sukibimo su pagrindu, dėl kitokio pakabos darbo ir kitų faktorių.

Pačioje kalbos apie tą mod'ą pradžioje juk buvau perspėjęs, kad pastiprinus tą blokavimą gali atsirasti diskomfortas važiuojant kietu pagrindu ar darant posūkius......[/quote]

Jo pas fronterą B žymiai mažiau jaučiasi tas dalykas, o justy tai net drebėti pradeda ant asfalto ratus susukus, jaučiasi kėbulas įtemptas, bet dėl to 10 metų nepertraukiamai buvo gaminamas modelis ir niekas jo nuo gamybos nenuėmė
Su baru nuo 1999-tų
Vartotojo avataras
azart
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
Auto: Subaru Forester
Miestas: Vilnius

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Standartinė azart »

Rolkis rašė:Pas mane darbe yra Mits Pajero. Sublokavom viska kas imanoma, niekas ten neprasisukinejo, netrukciojo, nestabde. Manoji ant pieveles ar purvyne nieko nepajusi, bet ant esfalto ir trinkeliu- tikrai taip. Mano 100% isitikinimu, mano "sublokuota" elgesi tikrai kitaip, nei elgesi visos kitos su sublokavimu. Ar visi noretu turet sliuzes ant trinkeliu savo kieme po kiekvieno parkavimo? Manau, kad ne... Jei tokia masina iseitu is gamyklos (neva tai Justy), garantuoju, kad gamyba labai greitai pasibaigtu :) Ir baikim cia ta OT, deze pakeista- viskas baigesi :valio:
Kaip tai nieko nesidare? Pas MP II -super select'as. Pajungus priekini tilta galima vaziuoti ir slydziu keliu ir sausa danga. Uzblokavus centrini difa-tik slydzia danga!!! Na o papildomai kietai uzblokavus galini difa is viso patartina ypac sudetingom salygom ir tai tik tiesia linija!!! Jei viskas ok ir veikia su galinio difo blokavimu net apsisukt normaliai neiseina, o apie apsisukima asfaltu jau ir kalbos nera! Tampo, trukcioja ir sokineja. Su tarpasiniu aisku gali to ir nepajausti per grandine tai tikrai pajaus `2:
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Skelbti atsakymą