Puslapis 22

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-07-08, 1:52 pm
Rolkis
ne padangose ten esme... panasus variantas buna, kai susuki ir galas dreba. Jei masina ant esfalto nevaziuoja, anoks ten geris. Cia tik mano nuomone, nedaugiau...

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-07-08, 6:17 pm
vicinas
siauresnes ir kieciau pripustos padangos turi mazesni sukibima su danga,todel ir lengviau prabuksuoja :)

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-07-08, 8:52 pm
Deimazas
rolkis_J rašė:Butent, sukasi vienodai, o nuvaziuotas kelias skirtingas, ko pasekoje ratas (vidineje posukio dalyje) svelniai tariant- prabuksuoja. Kai imeti galini begi ir pabandai vaziuot (susukus) masina vaziuoja lygiai taip pat kaip uztraukus rankini. Ir kur tada cia nieko tokio? Dar dabar mano puse kiemo like sliuzes. Man tai tikrai nebuvo gerai.
Tai taip ir turi būti, jei nori centro blokuoto- kažkas turi praslysti sankaba, difas ar padangos, priklausomai kur mažiausias sukibimas. Pas visus auto su kietu centru tas pats, pabandyti galiu duoti justy pas ją yra gamykliškai blokuotas centras. o jei pats gerai nežinai ko nori, tai jau truputi blogiau.

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-07-08, 11:00 pm
Rolkis
Deimazai- nu nereikia pradet apie "nezinai ko nori", nei tu su ta masina vaziavai nei ka. Tikrai nemanau, kad masina (Justy) isejus is fabriko taip elgtusi, kaip elgesi "sublokuota" manoji.
Dabar viskas pakeista: deze nuo OBK, reduktorius irgi, su lsd. Viskas veikia. Baisiai didelis ačiū Stentor (lieku ziauurriaii skolingas), taip pat ir Jonui uz technine konsultacija (wireless wikipedia :) ) Tikuosi masina vaziuos ilgai ir laimingai, galas tikrai varo, susukus nedreba, ir jokiu prasisukimu ant esfalto :valio:

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-07-08, 11:01 pm
Rolkis
vicinas rašė:siauresnes ir kieciau pripustos padangos turi mazesni sukibima su danga,todel ir lengviau prabuksuoja :)
pas mane 235 tai ner labai siauros :-D

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-07-08, 11:03 pm
Deimazas
rolkis_J rašė:Deimazai- nu nereikia pradet apie "nezinai ko nori", nei tu su ta masina vaziavai nei ka. Tikrai nemanau, kad masina (Justy) isejus is fabriko taip elgtusi, kaip elgesi "sublokuota" manoji.
Dabar viskas pakeista: deze nuo OBK, reduktorius irgi, su lsd. Viskas veikia. Baisiai didelis ačiū Stentor (lieku ziauurriaii skolingas), taip pat ir Jonui uz technine konsultacija (wireless wikipedia :) ) Tikuosi masina vaziuos ilgai ir laimingai, galas tikrai varo, susukus nedreba, ir jokiu prasisukimu ant esfalto :valio:
Nu va dar kartą patvirtinai kad nežinai, pabandyk bet kokį auto su blokuotu centriniu difu pamatysi. su tavo auto nevažiavau, bet mačiau kaip jonas važiavo ir kaip pats bandei prie premuso ant pievelės, jei ką

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-07-09, 7:19 am
Rolkis
Pas mane darbe yra Mits Pajero. Sublokavom viska kas imanoma, niekas ten neprasisukinejo, netrukciojo, nestabde. Manoji ant pieveles ar purvyne nieko nepajusi, bet ant esfalto ir trinkeliu- tikrai taip. Mano 100% isitikinimu, mano "sublokuota" elgesi tikrai kitaip, nei elgesi visos kitos su sublokavimu. Ar visi noretu turet sliuzes ant trinkeliu savo kieme po kiekvieno parkavimo? Manau, kad ne... Jei tokia masina iseitu is gamyklos (neva tai Justy), garantuoju, kad gamyba labai greitai pasibaigtu :) Ir baikim cia ta OT, deze pakeista- viskas baigesi :valio:

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-07-09, 7:59 am
evilkas
Deimazas rašė: Tai taip ir turi būti, jei nori centro blokuoto- kažkas turi praslysti sankaba, difas ar padangos, priklausomai kur mažiausias sukibimas. Pas visus auto su kietu centru tas pats, pabandyti galiu duoti justy pas ją yra gamykliškai blokuotas centras. o jei pats gerai nežinai ko nori, tai jau truputi blogiau.
Skirtumas tas, kad Justy galima atjungti ar prijungti gala kada nori, o cia, kiek suprantu, jis prijungtas pastoviai. Is cia ir kyla problemos. Nemanau, kad su Justy vazinetum pastoviai sublokaves centra, blokuoji tik tada kada reikia.

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-07-09, 9:55 am
Icagel
Jonas6x6 rašė:
evilkas rašė:........ Nemanau, kad su Justy vazinetum pastoviai sublokaves centra, blokuoji tik tada kada reikia.

O kaip elgiasi Leone ar Legacy su atjungiamu galu? Lygiai taip pat. Tad jei nori turėti tose auto 4wd - turi ir šliužes ant trinkelių.

Džipe nesijaučia tokio dalyko dažniausiai dėl padangų protektoriaus mažesnio sukibimo su pagrindu, dėl kitokio pakabos darbo ir kitų faktorių.

Pačioje kalbos apie tą mod'ą pradžioje juk buvau perspėjęs, kad pastiprinus tą blokavimą gali atsirasti diskomfortas važiuojant kietu pagrindu ar darant posūkius......

O tai normaliai tarkim sutvarkyti galima sugedusia razdatke ar tik padaryti kietesni sublokavima nei stock?

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-07-09, 10:02 am
Stentor
tai sutaisyti galima, tik gal pigiau kita deze?

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-07-09, 4:27 pm
Deimazas
evilkas rašė:
Deimazas rašė: Tai taip ir turi būti, jei nori centro blokuoto- kažkas turi praslysti sankaba, difas ar padangos, priklausomai kur mažiausias sukibimas. Pas visus auto su kietu centru tas pats, pabandyti galiu duoti justy pas ją yra gamykliškai blokuotas centras. o jei pats gerai nežinai ko nori, tai jau truputi blogiau.
Skirtumas tas, kad Justy galima atjungti ar prijungti gala kada nori, o cia, kiek suprantu, jis prijungtas pastoviai. Is cia ir kyla problemos. Nemanau, kad su Justy vazinetum pastoviai sublokaves centra, blokuoji tik tada kada reikia.
visiškai teisingai, taip ir yra, tik va kiti su savo įsitikinimais "geriau" žino kasir kaip turi būti... :-D

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-07-09, 4:38 pm
Deimazas
O kaip elgiasi Leone ar Legacy su atjungiamu galu? Lygiai taip pat. Tad jei nori turėti tose auto 4wd - turi ir šliužes ant trinkelių.

Džipe nesijaučia tokio dalyko dažniausiai dėl padangų protektoriaus mažesnio sukibimo su pagrindu, dėl kitokio pakabos darbo ir kitų faktorių.

Pačioje kalbos apie tą mod'ą pradžioje juk buvau perspėjęs, kad pastiprinus tą blokavimą gali atsirasti diskomfortas važiuojant kietu pagrindu ar darant posūkius......[/quote]

Jo pas fronterą B žymiai mažiau jaučiasi tas dalykas, o justy tai net drebėti pradeda ant asfalto ratus susukus, jaučiasi kėbulas įtemptas, bet dėl to 10 metų nepertraukiamai buvo gaminamas modelis ir niekas jo nuo gamybos nenuėmė

Re: Automatinės pavarų dėžės galinio tilto pavaros tiuningas

Parašytas: 2010-12-16, 11:24 pm
azart
Rolkis rašė:Pas mane darbe yra Mits Pajero. Sublokavom viska kas imanoma, niekas ten neprasisukinejo, netrukciojo, nestabde. Manoji ant pieveles ar purvyne nieko nepajusi, bet ant esfalto ir trinkeliu- tikrai taip. Mano 100% isitikinimu, mano "sublokuota" elgesi tikrai kitaip, nei elgesi visos kitos su sublokavimu. Ar visi noretu turet sliuzes ant trinkeliu savo kieme po kiekvieno parkavimo? Manau, kad ne... Jei tokia masina iseitu is gamyklos (neva tai Justy), garantuoju, kad gamyba labai greitai pasibaigtu :) Ir baikim cia ta OT, deze pakeista- viskas baigesi :valio:
Kaip tai nieko nesidare? Pas MP II -super select'as. Pajungus priekini tilta galima vaziuoti ir slydziu keliu ir sausa danga. Uzblokavus centrini difa-tik slydzia danga!!! Na o papildomai kietai uzblokavus galini difa is viso patartina ypac sudetingom salygom ir tai tik tiesia linija!!! Jei viskas ok ir veikia su galinio difo blokavimu net apsisukt normaliai neiseina, o apie apsisukima asfaltu jau ir kalbos nera! Tampo, trukcioja ir sokineja. Su tarpasiniu aisku gali to ir nepajausti per grandine tai tikrai pajaus `2: