Puslapis 16

Kaip padidinti AG ir Nm skaičių subaru turbo variklyje

Parašytas: 2010-07-21, 10:15 am
Vladimiraz
sveiki, kreipiuosi i turbaviku savininkus, ar kas nors bande kiek pakelti AG savo forikuose? yra daug budu tai padaryti, bet gal kas turi konkrecios patirties? pvz.2,0XT 2004 metu, ten stovi mazyte turbo, kuri standarte pucia apie 0,7B. subaristai rekomenduoja pasistatyti turbo gauge bei mechanini reguliatoriu, uzkelti slegi iki kol misinys leis ir tokiu budu isgauti iki 200-220 AG, taciau ar kas dare taip savo forikui? pagal pinigelius toks patobulinimas neturetu daug kainuoti. katalizatoriu ir standartiniu filtru bei bakeliu kolkas nesinori atsisakyti, nes masina naudojama kasdien, burzgejimas greitai nusibos..

Re: Turbo sledio uzkelimas

Parašytas: 2010-07-21, 10:29 am
Tomas
vilmis pas mus bombino savo forika nuo 125 iki 170kw :) jis galetu nebent ka patarti...

Re: Turbo sledio uzkelimas

Parašytas: 2010-07-21, 11:03 am
Justas81
O tai forike kur yra 125kw ir 130kw kartais ne zemo slegio turbas stovi? su auksto slegio turba tai kaip ir aisku kaip auto elgiasi po uzkelimo pvz nuo 0.6 iki 1.1bar, o kaip su zemo slegio nes veikimo principas tai skiriasi :???:

Re: Turbo sledio uzkelimas

Parašytas: 2010-07-21, 11:40 am
Justas81
Jonai tai kad pats turbu veikimo diapazonas ziauriai skiriasi kur turbas lpt kur hpt. O siaip met EBT ir nieko daugiau nedarai is tikro daug metodu yra uzkelt slegius ar net feul cut nutolint iki 1.6bar

Re: Turbo sledio uzkelimas

Parašytas: 2010-07-21, 11:46 am
Vladimiraz
pas mane 2,0XT, kompas nesiprogramuoja, taciau kai kurie rekomenduoja apsiriboti tik turbo uzputimu, tos temos nagrinejamos subaru forumuose, bet pas GT Impresa pvz visai kita turbo stovi, del to butu idomu suzinoti kas konkreciai forikus tiunino?

Re: Turbo sledio uzkelimas

Parašytas: 2010-07-21, 1:02 pm
kikimoro
didesnis IC, pralaidesnis ismetimas (yra normaliu ir tyliu Silent Power), pralaidesnis filtras vietoj standarto
kita turba , didesne dazniausiai buna tiesiog bolt on

ECU rpogramavimas arba priedeliai dazniausiai kainuoja normaliai...

jei nori + 30-50AG gali uztekt tik ismetimo/paemimo pakeitimo

info gali rast ir cia http://subaruklubas.com/forum/tiuningas.html turbos, ismetimai ir kt

Re: Turbo sledio uzkelimas

Parašytas: 2010-07-21, 1:25 pm
vilmis78
Vladimiraz rašė:pas mane 2,0XT, kompas nesiprogramuoja, taciau kai kurie rekomenduoja apsiriboti tik turbo uzputimu, tos temos nagrinejamos subaru forumuose, bet pas GT Impresa pvz visai kita turbo stovi, del to butu idomu suzinoti kas konkreciai forikus tiunino?
pigiausias budas siek tiek AG uzkelti yra deti turba nuo WRX`o TD04L (kaina apie 400lt +darbas), jei bus mazoka tada laisva ismetima ir pralaidesni oro filtra (kaina apie 2000lt +darbas), jei dar mazai tada programinti kompa (kaina apie 800lt), bet nepamirsk pasikeisti wrx`o kompa, tai dar apie 1000lt., o jei dar mazai tada STI guoline turba ir programinti kompa (kaina apie 2000lt) ir gali tiketis apie 280AG, na ir t.t. kiek kisene leis ir noro bus...
jei reiks smulkesnes info kaip kas-klausk nesidrovek ;)
P.S katalyzu ispjovimas tik pades isgauti daugiau AG garso neitakoja jei nekeiti galinio bakelio.

Re: Turbo sledio uzkelimas

Parašytas: 2010-07-21, 2:15 pm
Vladimiraz
vilmis78 rašė:
Vladimiraz rašė:pas mane 2,0XT, kompas nesiprogramuoja, taciau kai kurie rekomenduoja apsiriboti tik turbo uzputimu, tos temos nagrinejamos subaru forumuose, bet pas GT Impresa pvz visai kita turbo stovi, del to butu idomu suzinoti kas konkreciai forikus tiunino?
pigiausias budas siek tiek AG uzkelti yra deti turba nuo WRX`o TD04L (kaina apie 400lt +darbas), jei bus mazoka tada laisva ismetima ir pralaidesni oro filtra (kaina apie 2000lt +darbas), jei dar mazai tada programinti kompa (kaina apie 800lt), bet nepamirsk pasikeisti wrx`o kompa, tai dar apie 1000lt., o jei dar mazai tada STI guoline turba ir programinti kompa (kaina apie 2000lt) ir gali tiketis apie 280AG, na ir t.t. kiek kisene leis ir noro bus...
jei reiks smulkesnes info kaip kas-klausk nesidrovek ;)
P.S katalyzu ispjovimas tik pades isgauti daugiau AG garso neitakoja jei nekeiti galinio bakelio.
Vilmi, gali pasidalinti ka tu savo forikui konkreciai darei ir koks buvo rezultatas?

Re: Turbo sledio uzkelimas

Parašytas: 2010-07-21, 2:18 pm
zzzubarruu
.

Re: Kaip padidinti AG ir Nm skaičių subaru turbo variklyje

Parašytas: 2010-07-22, 9:16 pm
Stentor
tai vilmis visa ta ir dare kiek suprantu
kad mano legacis taip galetu :`(

Re: Kaip padidinti AG ir Nm skaičių subaru turbo variklyje

Parašytas: 2010-07-26, 7:03 pm
Justas81
ir siaip idomu kiek pas tave Vilmi buvo standarte ag?

Re: Kaip padidinti AG ir Nm skaičių subaru turbo variklyje

Parašytas: 2010-07-26, 8:55 pm
kikimoro
jei neklystu tai pas vilmi 02 ar 04 metu wrx variklis, tai ~230 standarte turejo but pacioj pradzioj

Re: Kaip padidinti AG ir Nm skaičių subaru turbo variklyje

Parašytas: 2010-08-14, 11:08 pm
wzikas
deje nesu ant stendo sukes, bet ka as gan biudzetiskai padariau:

pralaidesni filtrai - mano nuomone nesamone, bandziau su kuginiais K&N ir Apexi, tik durniuot variklis pradejo ir garsas slykstus. Vel grizau prie standarto, tik i filtro deze oro padavima geresni padariau be tu bakeliu

ismetimas nuo pat turbos 3' imprezinis, galinis bakelis stock STI foriko - garsas nepasikeite, tik ant aukstu girdisi, uzsipucia kur kas anksciau, gyvesnis pasidare

bet is esmes netaip reikejo daryt - imt man iskarto STI forika :valio: geriau jau bombinta ir butu dziaugsmas
finale dar paemiau evo kazkur 360+ ag ir forikas tapo vel pensininko kasdienine masina :valio: O evo tai jau tikra kale

Re: Kaip padidinti AG ir Nm skaičių subaru turbo variklyje

Parašytas: 2010-08-15, 10:05 am
vilmis78
kikimoro rašė:jei neklystu tai pas vilmi 02 ar 04 metu wrx variklis, tai ~230 standarte turejo but pacioj pradzioj
gal ir turejo buti, bet tikrai nebuvo, nes vien variklio pakeitimas nieko neduoda, nes visiskai identiski mechanine prasme tiek foriko EJ20 tiek wrx`o EJ20, galios nepriduoda, pakeitus turba nuo wrx`o jau geriau...

Re: Turbo sledio uzkelimas

Parašytas: 2010-08-15, 10:24 am
vilmis78
Vladimiraz rašė:
vilmis78 rašė:
Vladimiraz rašė:....
Vilmi, gali pasidalinti ka tu savo forikui konkreciai darei ir koks buvo rezultatas?
na aprasysiu siek tiek savo modus.
pas mane 2001 forikas. stock buvo 170 ag, dabar kilsteleta iki 260Ag 350Nm prie 1,2bar.
o keista tai buvo pirmiausia deze i 4,444 JDM STI, poto variklio blokas nuo STI VER.4.keramine ACT F1 sankaba 6 lapeliu ir 6 spyruokliu.
turba IHI VF28 guoline, intercooleris nuo STI, laisvas ismetimas 3", uppipe`as detas didesnio diametro.
Nuo bloko iki turbos, ir uz jos 0,5 metro, duslintuvas apvyniotas termo juosta.
oro filtras pralaidesnis, bet stock dezeje.
na ir galiausiai tvarkytas/programuotas kompas, kadangi foriko nesiprogramuoja, keiciau i USDM WRX`o kompa ir sutiuninom iki 260Ag.
stabdziai: suportai ir diskai nuo STI, 4POT+2POT su CL RC6 kaladelem.
stabilizatorius galinis 20mm, priekyje virsutiniai ir apatiniai sutvirtinimai (H-brace + rasporke virsuje ir apacioje).
ir aisku dar + labai rimta variklio apsauga :mad: