Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etanolis

Jūsų automobiliu galimybių padidinimas
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
azart
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
Auto: Subaru Forester
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė azart »

Su dujine iranga (be to naudota) vaziuoju jau Nuo Kaledu - apie 6000km. Zvakes pakeistos pacios paprasciausios NGK po 6lt :D Visos irangos statytos pas Cobra. Rezultate: sia ziema senukas foresteriukas 97 gimimo nei vieno karto nesustreikavo, neuzgeso nei tiesiajame kelyje, nei mieste nei kazkur kitur. Jokiu trukciojimu, jokiu usgesimu ir pan.
Analogiskas problemas (kaip Rolis) turejau su Mitsubishi Pajero ir italiska IV kartos duju iranga, statyta vienoje zinomoje duju imoneje Vilniuje. Iki to laiko kankinausi su kuro sanaudom, spaudimo svyravimais balione ir pan. kol teisingas zmogus neperrinko ir sukalibravo irangos taip, kaip priklauso. Nuo to laiko MP II su duju iranga buvo prabeges ties 35000km. Sekanti masina - Subaru Legacy 99m. - lenkiska dujine iranga pas ta pati meistra. 18000km - visos salygom, taip pat sekmingai parduota pazistamam, kuris neseniai pakeites filtra, sekmingai eksploatuoja toliau, neturedamas jokiu problemu (dabar rida su dujom ties 50000km). VW Golf III darbinukas su paprasciausia I kartos duju iranga su kruva problemu ir BRC iranga. Tas pats meistras, reduktoriaus perrinkimas, naujos zvakes, laidai, irangos sioks toks patobulinimas bei sureguliavimas - 12000km, parduotas auto Mazeikiuose atlakste visa sia ziema be menkiausio duju sistemos gedimo. Na ir paskutinis - asmeninis Forikas, Stag-300 pacios seniausios komplektacijos iranga, naudota, perrinkta ir pastatyta ten pat :D Jau virs 6000km - tiesiog idealu! Jokiu menkiausiu nusiskundimu, net su mano pedantiskumu masinom. Isvada - ieskokite geru, duju irangos montavimu ir specifika nusimananciu meistru su tiesiom rankom ir neturesite jokiu bedu su dujom. O dar geriau, priziurekite reguliariai savo auto, o ne tik pries kazkoki jo patobulinima ar naujos irangos ivedima.
Paskutinį kartą redagavo azart 2012-04-06, 10:34 am, redaguota 1 kartą(us).
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5317
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Arturas »

Visiskai sutinku azart. Ir tai pasitvirtina bet kurioje situacijoje-tiek gyvenime, tiek technikoje.Reikia tiesiu ranku.
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė povilas »

Jonas6x6 rašė:Kai žmonės turbo varikliams kelia slėgį (galingumą), meistras, atliekantis tuos darbus, visada klausia apie automobilio techninę būklę. Jei kyla neaiškumų dėl kažkurių mazgų patikimumo, visada juos reikia pašalinti prieš atliekant tiuningo darbus.
Dedant dujas, niekas nieko neklausia, nes tai atrodo kaip ir savaime aišku - juk žmogus lyg ir prižiūri savo mašiną, ji turi būti ir yra techniškai tvarkinga .
Rolio atvejis - neišimtis.

Kažkas kažkada keitė babiną ir žvakes. Tarpus paliko kaip ir buvo iš parduotuvės - 1.1, nors subarui priklauso 0.8.
Rolis kažkiek važinėjo etanoliu, kuris taip pat sunkiau užsidega. Didesnis (per didelis) žvakės tarpas sąlygoja didesnį apkrovimą babinai, nes automatiškai sukyla pramušimo įtampa. Kaip žinia, subaru nuo 1999m babinos ne pačios patikimiausios. Na bet tai nurašykim naudotai detalei, kuriai garantijos niekas nesuteikia.

Taigi, ilgą laiką kankinant babiną su per dideliu žvakių tarpu, dar pavažinėjus etanoliu, po to su dujomis (kurios taip pat sunkiau užsidega nei benzas, bet joms uždegti didesnės pramušimo įtampos nereikia, čia kažkas ne taip nuklausyta), ji galų gale numirė. Važinėjant trimis cilindrais, į duslintuvą per neveikiančio cilindro vožtuvus pritekėjo daug kuro - tiek benzo, tiek dujų. Bet kokiam kure yra daug įvairių priemaišų: dervų, parafinų ir t.t., kurios užnešė liambda zondą. Būtų tai turbo variklis - duslintuve daug daugiau karščio, galbūt taip ir nebūtų atsitikę, tačiau tai atmosferikas.
Taigi, rezultate po ilgų ieškojimu rasta, kad plačiajuostis zondas (ne pas visus toks stovi), iš pažiūros veikiantis, tačiau raportuoja per mažas reikšmes. Taip pat rasta, kad oro sklendė labai stipriai buvo užsinešusi suodžiais. Tai EGR darbas. Bet čia jau nieko nepadarysi, ekologijos vardan EGR'as varo tepalo garus dar kartą sudeginti ir taip jau yra.
Taigi, naudota babina vidutiniškai apie 250Lt, naudotas plačiajuostis zondas panašiai tiek pat. Ir visa tai dėl ko? Nes laiku nesureaguota į check engine.
Dėl ko gali mašina gesti darant būtent dešinį posūkį - man labai keista. Būtų tai pirmos/antros kartos dujinė įranga - sakyčiau išcentrinė jėga pastumia membraną. Bet čia, kur vidinis slėgis virš baro, nelabai realu. Na bet tarkim galima tai galbūt susieti su reduktoriaus montavimo padėtimi.
Mintys, kad eksploatuojant auto dujomis jame privalo būti benzo - tai natūralu, juk užvedimas vykdomas benzinu. Važinėti tuščiu baku draudžiama, nes garantuotai sudegs siurbliukas. Papildomas svoris bagažinėje - na tai o kur kitur pilti tas daujas? :)
Šie dalykai suprantami kaip tėve mūsų arba kaip rytinė kava, man keista kaip jie gali būti kažkam neaiškūs.
Vat papildomo svorio įtaka suvedimui - čia jau klausimas jautrumo. Ta prasme vieni žmonės tą jaučia, kiti ne. Dauguma nejaučia. Kokie 9/10. Bet tam 1% visada būna išskirtinis dėmesys ir pagalba derinant parametrus.
Tech. apžiūros kaina vietoj 42Lt pakyla iki 72. Kas du metus.
Apibendrinant, skaičiai BET KURIUO ATVEJU labai paprasti:


Imant vidurkį liftuoto automato foriko su didesniais ratais 14Ltr benzo ir 16ltr dujų
Įrangos kaina - vidutiniškai 2300Lt.
Dujų kaina šiai dienai (2012 05 06, Statoile) 2,34/ltr
Benzo kaina šiai dienai (2012 05 06, Statoil) 5,01/ltr.
Važiuojant į metus apie 20.000Km:
benzui išleisite 14,000Lt
dujoms išleisite 7,600Lt
suskaičiavus papildomas išlaidas - įrangos kaina 2300Lt, galimus papildomus remontus, įskaitant vožtuvų reguliavimą - 1000Lt, turim 3300Lt.
Sumoje 7600 + 3300Lt = 10900Lt dujomis vs. 14000Lt benzu.
Pridėkim brangų vožtuvų reguliamą, jei tai 2,5 turbo arba H6 nuo 2004 - ~1500Lt kas 50,000Km, taigi kas 1,5 metų:
Sumoje 7600 kuras + 2300 įranga + 750 vožtuvai kas pusantrų metų + 1000 remontai = 11.650Lt vs. 14.000Lt benzu.

Na, kaip didelį trūkumą paminėčiau laiko gaišimą kol auto remontuojamas. Bet tarkim pas mane visada klientas gauna vieną iš (šiai dienai) 5 pakaitinių mašinų.


+1 .. 100% pritariu
Vartotojo avataras
Aivaras
Forumo dalyvis
Pranešimai: 430
Užsiregistravo: 2011-07-20, 8:52 am
Auto: Subaru Forester 2XT
Valstybinis numeris: XXX-XXX

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Aivaras »

Bet jei važiuoji 50-70k per metus, tai ekonomija ženkli bet kokiu atveju.
Tuo pačiu ir apie probleminius koltec-necam dujų purkštukus. Mačiau ne vienas keitė į Lt sistemą. Olandai, kurie rado purkštukus, pasiūlė sistemos atnaujinimą. T.y. sistemos upgrad'ą. Kaina 400+10 atsiuntimas eur . Softui updato nereikia daryti, tik susidėti naujo tipo išpurškimą. Kitą savaitę turėčiau gauti siuntą iš jų, susidėsiu ir pabandysiu ir atsiliepimus parašysiu.
Tad jei kam tai aktualu, daugiau info galiu atsiųsti į AŽ. Foto, kontaktus ir t.t.
Roliss
Forumo dalyvis
Pranešimai: 94
Užsiregistravo: 2009-02-06, 8:32 pm
Auto: Forester 2.5 LBLean
Skype: Roliss999
Mobilus: +37068567999
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Roliss »

Nedarau išvados statyti dujas ar ne , tiesiog dėl savo karčios patirties surašiau , ką turi žinoti kiekvienas kuris galvoja apie dujų įstatymą. Žinojimas ir teisingas klausimų pateikimas- bei "dujininkų" atsakymas ir padės apsispręsti. Jei būčiau žinojęs šiuos klausimus - būčiau privertęs patikrinti "žvakių tarpelį" ir tokiu būdu anksčiau įvykusios įvykių grandinės- t.y. papildomų sąnaudų...
Visgi klausimas lieka atviras - ar "vartotojas" turi žinoti silpnąsias vietas ar "meistras", kuris tas dujas stato...
2006(USA) 2.5 Atmo L.B.Lean Edition
+ GANtuning.lt power
"Gyvent nebūna liūdna"
Vartotojo avataras
azart
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
Auto: Subaru Forester
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė azart »

Roliss rašė:Nedarau išvados statyti dujas ar ne , tiesiog dėl savo karčios patirties surašiau , ką turi žinoti kiekvienas kuris galvoja apie dujų įstatymą. Žinojimas ir teisingas klausimų pateikimas- bei "dujininkų" atsakymas ir padės apsispręsti. Jei būčiau žinojęs šiuos klausimus - būčiau privertęs patikrinti "žvakių tarpelį" ir tokiu būdu anksčiau įvykusios įvykių grandinės- t.y. papildomų sąnaudų...
Visgi klausimas lieka atviras - ar "vartotojas" turi žinoti silpnąsias vietas ar "meistras", kuris tas dujas stato...
Roli! Geri dujininkai/meistrai iskart klausia pries montavima ar buvo keistos zvakes ir laidai!?! Ir siulo ta padaryti iki duju irangos montavimo arba tuo pat metu. Na Vilniuje kiek teko susidurti - visalaik pirmas klausimas budavo: ar keistos zvakes, laidai, sureguliuoti tarpeliai?
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Karolis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 317
Užsiregistravo: 2012-04-03, 4:43 pm
Auto: Sidabrinis pirmukas 92kW MT
Valstybinis numeris: JTV 631
Mobilus: +37061400783
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Karolis »

Tai kaip su dujomis 2.5XT, važinėjate kas nors?
Subaru. Go anywhere. Do anything.
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7298
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Arūnas »

Karolis rašė:Tai kaip su dujomis 2.5XT, važinėjate kas nors?
grieks į tokį auto dujas dėt :)
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Karolis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 317
Užsiregistravo: 2012-04-03, 4:43 pm
Auto: Sidabrinis pirmukas 92kW MT
Valstybinis numeris: JTV 631
Mobilus: +37061400783
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Karolis »

Subarita sako, kad vožtuvų patikra 250 + 700 reguliavimas jeigu reikia, tai viso 950lt, darbas trunka apie dvi dienas. Kad ne toks baisus tas vilkas, kaip visi sako!

Juolab, teko skaityt, kad US tokia paslauga kaip kur, bet kainuoja apie $500, o ten paprastų, einamų darbų kainos kosminės palyginus su mumis.
Subaru. Go anywhere. Do anything.
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Diver »

o cia apie koki modeli kalbi???
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Karolis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 317
Užsiregistravo: 2012-04-03, 4:43 pm
Auto: Sidabrinis pirmukas 92kW MT
Valstybinis numeris: JTV 631
Mobilus: +37061400783
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Karolis »

Čia 2.5XT turbininis iki 08
Subaru. Go anywhere. Do anything.
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Diver »

tada dar pripliusink stakanu kainas... situ reguliavimas brangus kaip ir nauju h6. todel ir emiau paprasta atmo.
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Karolis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 317
Užsiregistravo: 2012-04-03, 4:43 pm
Auto: Sidabrinis pirmukas 92kW MT
Valstybinis numeris: JTV 631
Mobilus: +37061400783
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Karolis »

O tai kiek jų kaina?
Subaru. Go anywhere. Do anything.
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Diver »

stakanu nezinau. saibos senajam h6 jma centre po 27 lt. stakanai itariu brangesni.
paklausk rse ir rocar apie reguliavimo kainas.
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4483
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė evilkas »

Diver rašė:stakanu nezinau. saibos senajam h6 jma centre po 27 lt. stakanai itariu brangesni.
paklausk rse ir rocar apie reguliavimo kainas.
Tai kad šaibas be jokių problemų nušlifuoja tas pačias.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Skelbti atsakymą