LaurynasR rašė:Nežinau. Man atrodo, kad jei lėktų farkopas, niekuo nepadėtų ta plevė. ....
kažkiek sulaikytų ir gal to pakaktų, kad pasekmės nebūtų tokios baisios...
Blin, šeštadienį iš griovio škodą tempėm tris virves sukabinę, net nesusimastėm apie tai. Virvės belekokios, visi šalia stovi..
LaurynasR rašė:Nežinau. Man atrodo, kad jei lėktų farkopas, niekuo nepadėtų ta plevė. Nuo kokio lūžusio karabino gabalo gal ir padėtų. Aš turiu šoninį apybraižytą stiklą garaže. Galim susimest ant plevelės, padaryt eksperimentą. Ptitvittint stiklą į varstotą gerą. Ir paleist kovaldą į jį ir bus plius minus aišku ar bent kiek verta :-)
Sent from my HTC One S using Tapatalk
Neisbandes-nesuzinosi. Bet gal butu galima issiskaiciuot trukusios virves ar luzusio kablio pradini greiti, tada mase daugini is jo ir turi judesio kieki, arba energija. O pardavejai vis viena turetu tureti kazkokias pleveliu specifikacijas ir tada daug maz butu aisku ar yra prasmes.
Aš manau kad tikrai apsaugotų nuo tokio dalyko kaip perėjimas kiaurai. Ant ofisinių langų irgi klijuojama tokia plėvelė, greitis aišku visai kitoks kablio nei plytos, bet kaip sakau kalbėjau su jais ir sake pistoleto šūvi iš didesnio atstumo sulaiko.
Tai gal tada geriau pasidaryti trosą, ties kurio karabinu, kabinamo prie tempiančio automobilio, tvirtint antrą papildomą, kad ir plonesnį troselį, kurį kabint prie kitos tempiančio automobilio vietos (pvz jei pagrindinis kabinamas prie kablio, antras trosas kabinamas prie tempimo kilpos) ir karabino lūžimo ar kablio nutrūkimo atveju stabdo pagrindinio troso skrydį.
Dar itariu nuo stiklo lb priklauso, nes plevė realiai tik šukes laiko. Vokiečių mb, bmw nuo 2000 šiaip nelengvai dūžta, o va japaškai mažo akmenuko užtenka, kad stiklas skiltų...
Sent from my HTC One S using Tapatalk
Gamta - vienintelė knyga, kurios kiekvienas puslapis prasmingas.
Johanas Volfgangas Gėtė
Dziugintas rašė:Tai gal tada geriau pasidaryti trosą, ties kurio karabinu, kabinamo prie tempiančio automobilio, tvirtint antrą papildomą, kad ir plonesnį troselį, kurį kabint prie kitos tempiančio automobilio vietos (pvz jei pagrindinis kabinamas prie kablio, antras trosas kabinamas prie tempimo kilpos) ir karabino lūžimo ar kablio nutrūkimo atveju stabdo pagrindinio troso skrydį.
Neblogai skamba, kaip priekabos prikabinimo apsauga, kažkas tokio...
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Dziugintas rašė:Tai gal tada geriau pasidaryti trosą, ties kurio karabinu, kabinamo prie tempiančio automobilio, tvirtint antrą papildomą, kad ir plonesnį troselį, kurį kabint prie kitos tempiančio automobilio vietos (pvz jei pagrindinis kabinamas prie kablio, antras trosas kabinamas prie tempimo kilpos) ir karabino lūžimo ar kablio nutrūkimo atveju stabdo pagrindinio troso skrydį.
Galvojau ir aš apie tokį variantą, bet jei tempiantis nesuvoks, kad trūko trosas (o greičiausiai taip ir bus) tai už metro kito trūks ir tas apsauginis troselis... Aišku pagrindinis smūgis jau turėtų būti pagesintas
Lynas pvz nuo kilpos iki kilpos ir vienam gale pritaisyt "lenciuga" nuo lyno iki kilpos su "laisva eiga" ta prasme kai lynas truksta pirmas, sekantis kruvis tenka "lenciugui" kuriam neatlaikys viena(dazniausiai) arba kelios kilpos, tai neleis lynui suspirokliavus shauti atbulom (aisku lensiuga tam tikra reik parinkt)
Dirbau ir pats su linais, stropom ir grandinem statant gamyklas, o ir darbu sauga pravedinedavau darbuotojams. Nelaimingu atsitikimu teko matyt ne viena. Statybu aikstelej stropos, grandines, o laivuose lynai. Baisus dalykas kai paveda.. Zmones suluoshinti per neatiduma, kas su randais atsiperka, kas koja lyno kilpoje palikes, o kas anapilin...