Puslapis 4 iš 5
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-06, 9:11 pm
suboksidas
Meda.Forester rašė:vidmukas rašė:darom sąraša :
1. goild
2. jonas72
3. vidmukas
4.Meda
jei priimat, 5. Suboksidas
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-06, 10:00 pm
jaroslavas
1. goild
2. jonas72
3. vidmukas
4.Meda
5. suboksidas
6. jaroslavas
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-06, 10:08 pm
hipy
tas XV uz forika mazesnis, o jus cia kaip i ikarusa grudates
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-07, 12:48 am
Stentor
kazkur skaiciau kad zmones kalba apie paletintojo nebuvima naujajam XV
deja turiu is vokieciu parsivezes lankstinuka kuriam parasyta kad yra modelis su paletintoju
bus mechanines dezes su 5 arba 6 begiais
http://www.subaru.de/allrad-fahrzeuge/s ... riebe.html
„Dual-Range“-Reduktionsgetriebe
In 1.6-Liter Modellen mit Schaltgetriebe sind zusätzlich mit dem „Dual-Range“-Reduktionsgetriebe ausgestattet. Damit stehen Ihnen insgesamt 10 Vorwärts- und 2 Rückwärtsgänge zur Verfügung - für optimales Vorwärtskommen unter erschwerten Bedingungen wie z.B. beim Befahren von Steigungen oder im Hängerbetrieb.
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-07, 9:09 am
Dziugintas
Tai, jei neklystu, tik prie 1,6 variklio ir komplektuojama
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-07, 1:26 pm
Karolis
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-07, 1:33 pm
zzzubarruu
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-07, 1:36 pm
Karolis
1. goild
2. jonas72
3. vidmukas
4.Meda
5. suboksidas
6. jaroslavas
7. Karolis
O dėl bmw, jeigu valdysis taip smagiai kaip minis, tai tik pasveikinti reikia, kas norės pirks rwd, o moteriškės ar kiti rwd+žiema derinio bijantys galės pilotuot fwd.
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-16, 3:19 am
Artūrazz
Jonas6x6 rašė:
kaip tu manai, kodėl naujuose subaru modeliuose prie MT dėžių nebeliko palėtintojo? nes jis tūlam civiliokui N X nereikalingas.
Kaip ir bekelė. Dėl saujelės bepročių gamintojai neaukos "ekologijos" "ekonomikos" ir kito š.
Kaip sakė vienas mano mokytojas mechanikas - gamintojui maždaug 120'toj vietoj ko nori klientas.
Gal ir ne į temą, bet yra tos dar normalios technikos nors ir Rusijoje.
Pvz.:
http://www.uaz.ru/eng/
http://en.trecol.ru/
Beje saujelei bepročiu ir padangas "TREKOL" padarė, kad net plaukot su tokiom galima
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-16, 10:23 am
hipy
bet jau trecol'u varikliai tai graudus parinkti
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-16, 11:06 am
Stentor
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-16, 11:52 am
hipy
Jonas6x6 rašė:mažas svoris
nuo 1.9 iki 2.8 tonos su 60-90 kW ir ~200 Nm?... reduktorius ten turbut toks, kad greitis normaliai vaziuojant, kaip kad vicinui gervinantis...
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-16, 1:05 pm
Artūrazz
Čia juk visai kitos paskirties mašinos. Su jom pravažiuotum ten kur net ir forikui ir normaliom 4x4 neįmanoma būtų.
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-16, 2:24 pm
hipy
Artūrazz rašė:Čia juk visai kitos paskirties mašinos. Su jom pravažiuotum ten kur net ir forikui ir normaliom 4x4 neįmanoma būtų.
ir?... del to joms nereikia normalaus variklio? kaip tik sakyciau tokios paskirties transportui turetu kazka galingesnio parinkt.
Re: Forester vs. Subaru XV
Parašytas: 2012-11-16, 3:02 pm
Artūrazz
Tai juk su razdatke daug galios nereikia ir isivaizduok kiek kuro imtu galingi motorai bekelėje. Na aisq galėtu dyzelioka imest galingesni imtu tiek pat kiek benzas ir eitu geriau, bet kai ten benzas nebrangus tai niekas nesuka galvos.