Forester palyginimas:antra karta prieš trečia
Parašytas: 2012-06-19, 8:23 pm
Mano ispudžiai apie antros kartos MT 2007 EU 2.0 (SG5)(5 matus važinėjau) ir trečios kartos AT 2009 USA 2.5 (SH9)(5 dienos). Lyginu tiesiog kaip ispudžius tarp kartu, ir tuo pačiu MT ir AT.
1. SH9 jaučiasi erdvė, didesnis ir labai jaučiasi. Prėkinė panėlė aukštoka
2. SH9 su AT įsibegėjimas iš vietos malonus, tolygus, ir greitesnis. Galima net su prabuksonu ant sauso
3. SH9 nėra kabliuku bagažinėje tinkliukamsir gale prie rankėnos.
4. su sport shift ir rankiniu perjungimu - super, gali kaip nori važinėtis
5. SG5 užkabinus trosus nieko nesugadinsi, o naujam plastikui bus prastai, jeigu drastiškai elgtis
6. galima drasiai teigti kad SH9 galas per minkštas mūsų keliams, na ne magistralėms, o tarp rajoninimes. Pvz jei asfaltas turi išlenkima kokiu 5-10 metru ilgio ir varant virš 90 galas gerai susiuboja, to visai nėra SG5. Bet SH9 turi faina minkštuma, toki kaifa, ramybė. taip pat šoninis siubavimas buna pas SH9, bet kol kas nenervina
7.posukiuose man pasirodė kad SH9 mažiau virsta, stabiliau laiko, nors 15 mm aukštesnė prošvaisa, ir 11 cm pats aukštesnis
8. net Premium versija neturi šoniniu veidrodėliu lenkimo su mygtuko pagalba. Ir žibinto reguliavimo nėra iš salono. SG5 šoniniai veidrodėliai geresni, didesni ir patogesni
9. pagaliau yra normali šildymo sistema - kiek noriu tie statau temperatura, o SG5 turėjo minimum 20 laipsniu šilumos. Vargas buvo
10. kablio konstrukcija SG+9 geresnė, labiau apsaugo gala
11. apsaugos gamyklinės SH9 šudas - kažkokie plastmasinai gaubtai, ir ne duok dieve per purva, sniega pavažiuoti atgal
12. ratui purvasargiai iš gamyklos geresni SH9 - jie mažesni ir netrukdo parkuotis
13. Ilipimas žymiai geresnis į SH9
14. Bagažinės atrodo vienodos, gal net SG5 didesnė į ilgi
15. Prėkis labiau jaučiasi SG5, apsisukti irgi lengviau, gal dar nepripratau prie naujo
16. pagaliau stock stabdžiai yra normalus (aš apie SG9), jau čia faktas
17. iš kitu žmoniu lupu pastoviai girdžiu - pagaliau Subaru padarė normalu auto, dėl išvaizdos
Kol kas tiek, važinėjant aprašinėsiu toliau
1. SH9 jaučiasi erdvė, didesnis ir labai jaučiasi. Prėkinė panėlė aukštoka
2. SH9 su AT įsibegėjimas iš vietos malonus, tolygus, ir greitesnis. Galima net su prabuksonu ant sauso
3. SH9 nėra kabliuku bagažinėje tinkliukamsir gale prie rankėnos.
4. su sport shift ir rankiniu perjungimu - super, gali kaip nori važinėtis
5. SG5 užkabinus trosus nieko nesugadinsi, o naujam plastikui bus prastai, jeigu drastiškai elgtis
6. galima drasiai teigti kad SH9 galas per minkštas mūsų keliams, na ne magistralėms, o tarp rajoninimes. Pvz jei asfaltas turi išlenkima kokiu 5-10 metru ilgio ir varant virš 90 galas gerai susiuboja, to visai nėra SG5. Bet SH9 turi faina minkštuma, toki kaifa, ramybė. taip pat šoninis siubavimas buna pas SH9, bet kol kas nenervina
7.posukiuose man pasirodė kad SH9 mažiau virsta, stabiliau laiko, nors 15 mm aukštesnė prošvaisa, ir 11 cm pats aukštesnis
8. net Premium versija neturi šoniniu veidrodėliu lenkimo su mygtuko pagalba. Ir žibinto reguliavimo nėra iš salono. SG5 šoniniai veidrodėliai geresni, didesni ir patogesni
9. pagaliau yra normali šildymo sistema - kiek noriu tie statau temperatura, o SG5 turėjo minimum 20 laipsniu šilumos. Vargas buvo
10. kablio konstrukcija SG+9 geresnė, labiau apsaugo gala
11. apsaugos gamyklinės SH9 šudas - kažkokie plastmasinai gaubtai, ir ne duok dieve per purva, sniega pavažiuoti atgal
12. ratui purvasargiai iš gamyklos geresni SH9 - jie mažesni ir netrukdo parkuotis
13. Ilipimas žymiai geresnis į SH9
14. Bagažinės atrodo vienodos, gal net SG5 didesnė į ilgi
15. Prėkis labiau jaučiasi SG5, apsisukti irgi lengviau, gal dar nepripratau prie naujo
16. pagaliau stock stabdžiai yra normalus (aš apie SG9), jau čia faktas
17. iš kitu žmoniu lupu pastoviai girdžiu - pagaliau Subaru padarė normalu auto, dėl išvaizdos
Kol kas tiek, važinėjant aprašinėsiu toliau