Land Rover Freelander 2 testdraivas
Moderatorius: tomazas555
Land Rover Freelander 2 testdraivas
Sveiki visi,
taigi pabuti anglijoj ir neisbandyti ju dievinamus Land Roverius butu negrazu. Taigi siandien ka tik is testdraivo. Buvo zadetas 2.2 turbodyzelinis automatinis (6 begiu), navi, oda, du liukai, zodziu pilnas standartas. Atvazevus pamaciau kad uzdeti rimta dugno apsauga variklio ir dezes, ir galinio difo, taip pat Scorpion 235/60 padangos - jauciu irgi paaukstinimui, bet tikrai ne standartines.
Plentu vaziuoja graziai, dinamikos nera (160 ag, bet uztai ispudingi 400NM), visi plentinukai istikruju panasus.
Toliau buvo toks lengvas offroadas - daugiau per slaitus vaziuot. Isbandinejau elektronika Pasirenki MUD ir nereikia spausti stabdzio - kompas pats stabdo viena ar kita rata. Prikolnai, bet cia paprastas ABS - labiau marketinginis dalykas. Jau po keliu nuokalniu diskai garavo nesilpnai. Dar geras dalykas kaip Hill Holderis, tik jis veikia 5 sek. Sustoji vaziuojant i kalna - atleidi stabdi ir turi 5 sek duoti gazo arba riedesi atgal. Na, ten lengvai ir forikas susitvarkytu be tu elektronikos stebuklu. Po tokio mano pareiskimo manageris pasiule kitokia trasa.
Freelanderis gali forsuot 50 cm balas. Taip, tai tiesa. Vazevom per tokius purvus, kad jei ne apsaugos neisivaizduoju kas ten liktu. Sonus apibraiziau nes po lietucio truputi nuslydau - cia jau Njutono desniai, elektronika bejege buvo )) Istikruju tas Freelanderis pasirode man visai nieko, aisku kai nesavo, tai tiesiog duodi gazo kad neduok dieve nesustot, del smugiu i dugna nesijaudini, vieninteli ka tai per bala atsargiai kad bangos nepaleisti - manageris sake ne oro filtra tai elektronika uzpilsiu.
Dar patiko jo dideli veidrodziai,aisku per jo dydi ir dar kai pirma karta desnei pusei vairuoju uzkabinau kairyni i medi, bet atlaike smugi ))
O taip dvigubas klimatas, Ipoda galima jungti, yra dar kelios transmisijos veikimo padetys, bet nebandziau kitu. Seip standarte eina 80/20, jei prasisuka 50/50. Sanaudos mieste apie 11litru, uzmiesty nuo 6.8 - cia dyzeliui. Mano pasivazinejimo metu sanaudos buvo 16 miliu su galonu - nzn kiek yra, bet vistiek cia nestandartinis rezimas. Variklis lygtais prancuzu, veikia negarsiai, masinoj garsai gal is galo labiau jauciasi.
Sekanti tesdraiva uzsakiau Discovery 3 - man jie tiesiog zavus savo brutaliska isvaizda ir vidum.
taigi pabuti anglijoj ir neisbandyti ju dievinamus Land Roverius butu negrazu. Taigi siandien ka tik is testdraivo. Buvo zadetas 2.2 turbodyzelinis automatinis (6 begiu), navi, oda, du liukai, zodziu pilnas standartas. Atvazevus pamaciau kad uzdeti rimta dugno apsauga variklio ir dezes, ir galinio difo, taip pat Scorpion 235/60 padangos - jauciu irgi paaukstinimui, bet tikrai ne standartines.
Plentu vaziuoja graziai, dinamikos nera (160 ag, bet uztai ispudingi 400NM), visi plentinukai istikruju panasus.
Toliau buvo toks lengvas offroadas - daugiau per slaitus vaziuot. Isbandinejau elektronika Pasirenki MUD ir nereikia spausti stabdzio - kompas pats stabdo viena ar kita rata. Prikolnai, bet cia paprastas ABS - labiau marketinginis dalykas. Jau po keliu nuokalniu diskai garavo nesilpnai. Dar geras dalykas kaip Hill Holderis, tik jis veikia 5 sek. Sustoji vaziuojant i kalna - atleidi stabdi ir turi 5 sek duoti gazo arba riedesi atgal. Na, ten lengvai ir forikas susitvarkytu be tu elektronikos stebuklu. Po tokio mano pareiskimo manageris pasiule kitokia trasa.
Freelanderis gali forsuot 50 cm balas. Taip, tai tiesa. Vazevom per tokius purvus, kad jei ne apsaugos neisivaizduoju kas ten liktu. Sonus apibraiziau nes po lietucio truputi nuslydau - cia jau Njutono desniai, elektronika bejege buvo )) Istikruju tas Freelanderis pasirode man visai nieko, aisku kai nesavo, tai tiesiog duodi gazo kad neduok dieve nesustot, del smugiu i dugna nesijaudini, vieninteli ka tai per bala atsargiai kad bangos nepaleisti - manageris sake ne oro filtra tai elektronika uzpilsiu.
Dar patiko jo dideli veidrodziai,aisku per jo dydi ir dar kai pirma karta desnei pusei vairuoju uzkabinau kairyni i medi, bet atlaike smugi ))
O taip dvigubas klimatas, Ipoda galima jungti, yra dar kelios transmisijos veikimo padetys, bet nebandziau kitu. Seip standarte eina 80/20, jei prasisuka 50/50. Sanaudos mieste apie 11litru, uzmiesty nuo 6.8 - cia dyzeliui. Mano pasivazinejimo metu sanaudos buvo 16 miliu su galonu - nzn kiek yra, bet vistiek cia nestandartinis rezimas. Variklis lygtais prancuzu, veikia negarsiai, masinoj garsai gal is galo labiau jauciasi.
Sekanti tesdraiva uzsakiau Discovery 3 - man jie tiesiog zavus savo brutaliska isvaizda ir vidum.
Paskutinį kartą redagavo wzikas 2009-03-01, 10:24 pm, redaguota 2 kartą(us).
911 3.6 his
Tribeca 3.6 her
Tribeca 3.6 her
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
LR man išvaizda patinka, jo bekelės charakteris irgi, bet j osugebėjimas gesti - tik tai ir atbaido
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Va, dar noreciau isskirti Freelanderio rato eigos - Ten kur forikas ant dvieju ratu svyruotu kaip girtuoklis ant bezdzioniu tilto tai LR visai stabiliai vazevo, cia jam pliusas. Dar praktiskas dalykas yra tokie moldingai ant duru kaip pas Allroadus buna - na kad sonai nesitaskytu. Mano atvieju molio buvo visur ir namo netgi parnesiau Galiausiai paziurejes aksesuaru kataloga pasirinkimas didelis ir kainos mazesnes nei analogisku subaru... kodel tokia neteisybe?
Jaroslavai, bukim saziningi, kas kaip ne britai turi ji girti ir pirkti, jie laiko si nauja kurini labai patikimu ir patvariu
Jaroslavai, bukim saziningi, kas kaip ne britai turi ji girti ir pirkti, jie laiko si nauja kurini labai patikimu ir patvariu
911 3.6 his
Tribeca 3.6 her
Tribeca 3.6 her
- Stentor
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2928
- Užsiregistravo: 2009-01-20, 10:25 pm
- Auto: Legacy, Forester x2, Grizzly
- Valstybinis numeris: SKG 767
- Mobilus: +37061240315
- Miestas: Satiju km. Kauno raj
- Susisiekti:
pas mane kazkuriam legacy buvo kazkox mechaninis kalnu stabdis
sustoji ikalnej, ismini sankaba, palaikai ant stabdzio, tada paleidi stabdi ir atgal nerieda kad ir valanda kol neatleisi sankabos
sustoji ikalnej, ismini sankaba, palaikai ant stabdzio, tada paleidi stabdi ir atgal nerieda kad ir valanda kol neatleisi sankabos
Subaru Legacy EU '92 2.2L 100KW http://www.youtube.com/watch?v=zmNHPhtktW0
Subaru Forester US '00 2.5L 121KW
Subaru Forester US '03 2.5L XS 121KW
Subaru Forester US '00 2.5L 121KW
Subaru Forester US '03 2.5L XS 121KW
- zzzubarruu
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 6306
- Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
- Auto: zver
- Miestas: Vilnius
kaip ir rasiau tas LR stabdis trumpai veikia, bet laiko gaza paspaust per akis. Kitaip riedesi atgal.
Jonas teisingai mane suprato, bet vel gi LR tai kitaip pavadino - marketingas. Dar pliusas tas kad gali greiti reguliuot net ant vairo pliusu. Netgi ledziantis nuo kalno - jau geru keliu, buvau pamirses ta funkcija isjungt, tai net spaudziant gaza ir nors kiek atleidziant jautesi kaip ABS traska pristabdydama. Na cia tokia visai idomia sistema, psihologiskai neiskarto net stabdzio pedalo nelieciant nusileidau - kai nuokalne stati, akmenys, iskarto posukis, labai sunku pasitiket ta elektronika. Bet jos buga irgi radau - is eigos nuvaziuoji nuo kalno kazkiek laiko uztrunka kol prades stabdyti - per ta laika neblogu duobiu pagavau. Reikia ja 'paruost' - pageidautina sustoti, po to atleisti stabdi ir megautis vaizdu ))
Jonas teisingai mane suprato, bet vel gi LR tai kitaip pavadino - marketingas. Dar pliusas tas kad gali greiti reguliuot net ant vairo pliusu. Netgi ledziantis nuo kalno - jau geru keliu, buvau pamirses ta funkcija isjungt, tai net spaudziant gaza ir nors kiek atleidziant jautesi kaip ABS traska pristabdydama. Na cia tokia visai idomia sistema, psihologiskai neiskarto net stabdzio pedalo nelieciant nusileidau - kai nuokalne stati, akmenys, iskarto posukis, labai sunku pasitiket ta elektronika. Bet jos buga irgi radau - is eigos nuvaziuoji nuo kalno kazkiek laiko uztrunka kol prades stabdyti - per ta laika neblogu duobiu pagavau. Reikia ja 'paruost' - pageidautina sustoti, po to atleisti stabdi ir megautis vaizdu ))
911 3.6 his
Tribeca 3.6 her
Tribeca 3.6 her
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
http://www.youtube.com/watch?v=3ShJZnH3flQ
:-D :-D :-D
:-D :-D :-D
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- zzzubarruu
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 6306
- Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
- Auto: zver
- Miestas: Vilnius
viskas ten gerai, tik padangos plentines, ratai sukasi tvarkingai,nesuprantu is ko juokiesijaroslavas rašė:http://www.youtube.com/watch?v=3ShJZnH3flQ
:-D :-D :-D
pvz cia paziuret http://www.youtube.com/watch?v=kGzpU5Ch ... re=related
mu ha ha ha ! ! !
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
tu matytum kaip Forester99 su vasarinem, beveik plikom padangom per sniega ir purva varė , tai ir liginu ši LR su Forester, dėl to ir juokinga
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- vicinas
- Valdyba
- Pranešimai: 16747
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 1:05 pm
- Auto: Forester 2.5 XT
- Valstybinis numeris: KGZ 310
- Skype: vicinas4
- Mobilus: +37065638071
- Miestas: Bebruliškės
tikra tiesa-sitam gince viska lemia padangos ir tarpine
Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas. Nu, bet, ne visada...
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE