Važinėju kol kas su Freelanderiu pirmos kartos, kol legacy laukia kėbulo darbų. 2.5 automatas, berods 132KW, galios pakanka, vietos žmogui daug, kroviniui gale beveik nėra - dujų balionas viduj, nes atsarginis ratas ant durelių kabo. Sėdynių žemiausia padėtis aukšta, tėvas per vargus nuleido 4cm nuo žemiausios padėtiės, dabar geriau. Važiuojant jauti, kad aukštai sėdi - matai visų stogus, net Tuarego
Vaikiškai pasijutau tik šalia kažkokio TLC, bet ne visi jie tokie masyvūs. Ergonomika gana prasta, pvz pedalų išdėstymas nepatogus - aukštai iškelti ir didele eiga, plius batas man linkęs kliūt už plastikų šone. Sėdint nėra kairei rankai padaryta poilsio vietos durelėse, na porankis yra, bet ten ranka nesideda normalioj sėdėsenoj. Aplamai visoj mašinoj jaučiamas toks baziškumo pojutis, keičiant pavarą, kai kaladėlės sukanda stabdžius, įsiklausius išgirsti tokių mechaninių sunkvežimiškų garsų, ar kaip čia pasakyt.. Garso izoliacija tikrai gera, V6 girdisi tik smarkiai užmynus, o šiaip gana tylu, greičio pojūčio dėl kelio sugėrimo ir garso izoliacijos nėra - nepajunti, kad važiuoji 80, nors galvojai, kad tik 50.
Sėdynių šildymas pradeda kaitint tikrai greitai ir stipriai, garso aparatūra turimam modelį iš visų turėtų auto stockinių geriausia (harman kardon), aišku nesulyginsi su ką galima pačiam susidėt, bet kaip iš fabriko - tikrai švarus garsas, nepradeda blerbt net atsukus, gal trūksta subo. Šildomas priekinis stiklas, tai gramžteklio poreikis atkrenta. Off road rimto neturėjau, na, važinėjau per pievas ir kalniukus dar vasarą, bet ten bet koks SUV įveiktų. Visumoj manau, kad apmovus padorias padangas subaru jis nieko nenusileis, anglai prikrovę youtubej ir gana rimtų video.
Nepatinka pakabos darbas, grynai autobusiškas, trūksta stabilumo per posūkius, palakstymams netinka, bet kelio nelygumus šauniai geria. 2.5 turėtų būt žiauriai nepatvarus motoras, bet pas mus rida tik pasiekė 60k, jokių bėdų dar nebuvo - anglas, tėvas pats perdarinėjo.
Dyzeliniai ėjo su bmw m47 2l varikliu užvadinti td4, toks aparatas su MT turėtų būti smagus, taupus ir biškį pravažus už nedidelius pinigus, žinoma mažiau patikimas ir netaip laikantis vertę.