Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Tais metasi kai jis pasirode, tai buvo kazkas WOW!!! Pagal arkliu skaiciu tuo metu buvo supecaras, dabar tai tik atrodo, kas cia is 5.0i v12 motoro isspausti 300ag ir 100 pasiekti per 6.8 sekundes? na dar alpinos B12 geriau atrodo 416ag kaimene... Bet sis modelis vistiek turi daug sarmo ir savo dvasia
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Nu ka zinau. Skonio reikalas. Jei man ferari nepatinka, tai gali ir zaliai dazyt, tas pat. O apie bemsus nelabai ka zinau. Nebent, kad like nuo karo mocikai iki siol vaziuoja ir gerai atrodo. Dabar tokiu nebebuna.
Arūnas rašė:Taip pat įspudingai atrodo ir variklio vibracijos suderinimas
Del to kad linijinis 6 cilindru variklis yra tobulas pagal vibraciju nebuvima, o kaip zinia tas V12 yra padarytas is dvieju L6 varikliu, tai iseina kad 2x tobulas pas ji starteris net nesukelia vibracijos, matosi tame video, jis lygtais inertinis kazkoks (gerai nepamenu)
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Arūnas rašė:Taip pat įspudingai atrodo ir variklio vibracijos suderinimas
Del to kad linijinis 6 cilindru variklis yra tobulas pagal vibraciju nebuvima, o kaip zinia tas V12 yra padarytas is dvieju L6 varikliu, tai iseina kad 2x tobulas pas ji starteris net nesukelia vibracijos, matosi tame video, jis lygtais inertinis kazkoks (gerai nepamenu)
Starteris ir pagazavimas šiaip turėtų sukelti pasvirimo momentą.
Nežinau šio variklio konstrukcijos, bet greičiausiai yra koks nors balansavimo velenas ar kasnors, analogiškos masės kaip ir alkūninis su smagračiu, kas sukasi į priešingą pusę nei alkūninis. Tokiu būdu atsveriamas vertimas. Bent jau BMW motociklų varikliuose kai kuriuose ura tokia sistema. Ten paskirtsymo velenai ir generatorius sukasi į priešingą pusę nei alkūninis būtent dėl to, kad stipriai pagazavus nenuverstų motociklo ant šono.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
evilkas rašė:
Starteris ir pagazavimas šiaip turėtų sukelti pasvirimo momentą.
Nežinau šio variklio konstrukcijos, bet greičiausiai yra koks nors balansavimo velenas ar kasnors, analogiškos masės kaip ir alkūninis su smagračiu, kas sukasi į priešingą pusę nei alkūninis. Tokiu būdu atsveriamas vertimas. Bent jau BMW motociklų varikliuose kai kuriuose ura tokia sistema. Ten paskirtsymo velenai ir generatorius sukasi į priešingą pusę nei alkūninis būtent dėl to, kad stipriai pagazavus nenuverstų motociklo ant šono.
Va butent kad pas ji starteris nesukelia jokios vibracijos ir pasvirimo, labai gerai matosi ir girdisi is video kad jis truputi kitokiu principu dirba. Einu pasikapstyt bemvistu platybese, paziuresiu kas ten per starteris ir ar turi balansinius velenelius. Permazai zinau apie sita modeli
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.