Truputis pataisymų dėl aiškumo.jaroslavas rašė:truputi aprašysiu 3-ios kartos Forester bekelės pusė. Lyginu aišku su pirmu Foriku
Pabandžius keletas offroad man patiko šiame Forike:
1. su AT pajuda švelniai ir su jėga, faina
2. prekinis bamperis žymiai mažiau kabina žemė
3. su VDC sistema diagonalkė įveikiama, bet jei stati ikalnė tai nelabai. O kai iveiki diagonalkė tai nera prasmės isibegėti ir laužyti Forika. Liuks
4.Keista kad stock purvasargiu dar nenuroviau, bet ir naudos iš ju nepastebėjau
5. pirmame dažnai kentėjo duslintuvo bakelis, šiame dar to nebuvo
6. pasirodo VDC sistema duoda driftinti, tik nežinau ar aš kontroliuoju ar ji
7. standartinė prošvaisa 220mm žemiausiame taške, uždėjus stock apsauga tokia ir liko (to nebuvo pirmame Forike, ten iš 205 liko 160) ir tai nerealiai padeda - dugnu niekur nakabinau , o prieš tai su pirmu tai pastoviai. Matavau Petrix pakelto Foriko tai pas ji 210 mm, o jis pakelė apie 6-7 cm, va tau ir pakeltas, keista
8. nors ir truksta jėgos AT , na minėjau nesigazuoja, bet ir neužsikasa
Kas nepatiko, minusai:
1. pamenu su pirmu MT pravažiavus duobės vidury kalno gazas dugnas tai su prasisukimas varė, o su AT ne, vos vos kaip koks dyzelis
2. pasirodo kai Forika mėto i šonus pradeda veikti VDC sistema kuri bando išlyginti Forika, ir matyt tai daro pristabdoma ratus, tai viena tai kita, o greitis tai mažėja, bet ne iki galo mažėja, nes kai tik išlygina vėl jaučiau kad gazuoja ir varo. taigi VDC pilnai neišjungiama, bet driftinti duoda. Va dėl ko GM kalniukuose pačiame viršuje sustodavau
3. truksta man to MT su palėtintoju - pamenu gazas dugnas ir taip gali visa kelia lekti, kol užsikasi
4. dėl didesniu gabaritu ne taip gerai jaučiu Forika
5. šio pakaba per minkšta, galas šokinėja ir su garseliu, kaip pramuša. Tai per duobės visiškai levakas. VA su pirmu varinedavau
Kol kas tiek
* kai mėto į šonus VDC numeta apsukas ir stabdo pavienius ratus kad išsilygintu mašina.
* VDC neturi nieko bendro su stačia įkalne, ją išjungus lieka tik blokavimas ratų, bet ir tai jis įsijugnia tik tada kai vienas ratas stovi o kitas sukasi greitai. Jei važiuojant į ikalnę, gazas dugnas, ratai kasasi tai VDC nedaro nič nieko! ir važiavimui jokios įtakos neturi. Tai kai pradedi stoti ir strigti ir kai ratas sustoja tada jau prasideda blokavimo niunsai. Pats VDC ir diagonalke irgi nieko bendra neturi, įjunk VDC, diagonalke pravažiuosi, išjunk VDC diagonalke irgi pravažiuosi. Taigi išvada, VDC yra tik stabilumo kontrolė, kai slidžiame kelyje staiga pradėjai slysti šonu. Visa kita yra skaitoma Distribution of Power Traction, t.y. galia instinktyviai perduodama tiems ratams kurie turi sukibimą! info ir video rasite čia http://www.subaru.com/engineering/all-wheel-drive.html
Pas mane niekad nebuvo problemos važiuojant į stačią įkalnę arba užvažiuoji arba užsikasi. VDC ir galios paskirstymo Sistemos tiek mano forike tiek tavo forike tos pačios.