Man irgi draugas užrodė trečią variantą, kuriuo pasinaudojau grynai dėl patogios vietos bei lyg ir neblogos kainos. Tikrai jo nereklamuoju, bet jis pats su Impreza japoniška važinėja (twin turbo ar dar koks velnias, bet labai gyrėsi). Tai kaip ir rašiau kitur, man buvo dvi bėdos - reikėjo keisti Valtec purkštukų gumeles (rutininis 30-40 tūks. km darbas) ir persijungiant į dujas iš po nakties (kai gerai viskas atšalę) pasmirsdavo dujomis. Tai purkštukų gumelių jis patarė nekeist, o pasiūlė HANA purkštukus už 100 lt/vnt. Pasak jo labai gera kaina (nežinau), o jie neaptarnaujami pilnai iki 100 tūkst., ir jis yra matęs jo montuotus purkštukus po 350 tūkst. dirbančius be problemų. Taip pat perrinko reduktorių, nes kondensatas buvo jo tarpines suėdęs. Kondensatas rinkosi, nes buvo padaryta žema persijungimo temperatūra - 30. Padarė 40, žiūrėsim kaip bus. Tai va - Sergejus. Nerandu dabar numerio. Bet jis darbuojasi čia (požeminis garažas, jei yra juoda impreza, tai yra ir jis):
http://www.maps.lt/map/default.aspx?lan ... ector_2_5d
Beje, jis man atiduodamas auto pasakė, kad pasitikrinčiau iki "redlaino" dėl dujų purkštukų galingumo, ar ne per silpni. Sakė jei ką, pakeis. Liepė autostradoje ant 160 panašiai ir dar pabandyt kaip valina.
 Jei netrauks, tai atseit purkštukai per silpni.Tai va prisiruošiau aš padrožti mašiną, tiesa ne autostradoje ir ne tokiu greičiu. Tai važiuojant 1-2 pavaromis gazas dugnas, nuo kažkur 4500-5000 pradeda nevalint. Tarsi dar iš lėto apsukos kyla, bet nelabai jau greitėji, o kompas matyt laukia redlaino, kad jungt į aukštesnę. Tai taip ir nieko nevyksta tuo metu. Jei nori greičiau važiuoti, tai reikia spausti iki 4500 rpm. Važiuosiu pas jį kalbėtis (reikia pabaigti su šitais reikalais, o tada jau pas Slava bandysiu su ateities bėdomis), o tai ir taip sakė po 3 dujų bakų atvažiuoti, ant kompo pažiūrės darbą. Išvažinėjau jau gal 10 ar daugiau bakų, bet manau čia ne esmė.
  Jei netrauks, tai atseit purkštukai per silpni.Tai va prisiruošiau aš padrožti mašiną, tiesa ne autostradoje ir ne tokiu greičiu. Tai važiuojant 1-2 pavaromis gazas dugnas, nuo kažkur 4500-5000 pradeda nevalint. Tarsi dar iš lėto apsukos kyla, bet nelabai jau greitėji, o kompas matyt laukia redlaino, kad jungt į aukštesnę. Tai taip ir nieko nevyksta tuo metu. Jei nori greičiau važiuoti, tai reikia spausti iki 4500 rpm. Važiuosiu pas jį kalbėtis (reikia pabaigti su šitais reikalais, o tada jau pas Slava bandysiu su ateities bėdomis), o tai ir taip sakė po 3 dujų bakų atvažiuoti, ant kompo pažiūrės darbą. Išvažinėjau jau gal 10 ar daugiau bakų, bet manau čia ne esmė. Ar čia panašu į silpnus purkštukus?










 
 



 Bet ant benzo užtat tai konkrečiai varo.
  Bet ant benzo užtat tai konkrečiai varo.