Nors ir velokai, bet pakomentuosiu:
Arvydas rašė:Taip pat nustebino kad nors auto rieda, bet važiuojant antra pavara auto gęsta. Gęso dažnai, nors turiu važinėjimo patirtį virs 20 m.
Per 20 m vazinet gal ir ismokai, bet variklio jausti dar nesiseka. Pas sia masina antroji pavara greita, t.y. didelis "peripadas" tarp pirmos ir antros. Reikia pirmu normaliai uzssukti, kad antra pavara vaziuotusi gerai. Tarp tolimesniu pavaru peripadu nebera.
Arvydas rašė:elektrinis rankinis pasirodė kaip įdomus navarotas, bet prie jo reikia įprasti.
Del rankinio ir kiti diskutavote - jis visada atsileidzia
automatiskai, nereikia jokio hill holderio, bet turi buti ivykdytos sios salygos, kitaip masinai neleis vaziuoti - visos durys turi buti uzdarytos, vairuotojas turi buti prisiseges saugos dirza.
Pradedant vaziuot reikia
vos vos atleisti sankabos pedala ir tuo paciu metu spusteleti gaza - bus garsas bzzzzzz - rankinis atleistas, sekmes kelioneje;) As kai ipratau ta koju kombinacija, tai labai geras dalykas.
P.S. keletas nutikimu su rankiniu: savaitgali daviau tevukui pavaziuot, jis zmogus el.rankinio nemates, ir isvis rankinio nenaudoja net savo masinoje. Jo mada yra leist sankaba tol, kol masina pradeda riedet ir tik tada gaziuko. Buvo labai nustebes :kaip cia yra, kad masina nevaziuoja, nors sankaba leidziu

Uzrekiau, tevai gazo duok ir nuvaziavome
Kitas dalykas, namo kieme pjaunat zole, paprasiau, kad zmona perstatytu masina. Pjaunu zole, ir girdziu, kad subarikas zviegia garsiau uz mano zoliapjoves motora, nors as ir tolokai buvau. Bet masina perstatyta. Zmonai sakau, kas nutiko, kam taip gazavai? O ji, tai kad jis nifiga nevaziuoja

Jo, o kad rankinis uztrauktas, jai ne motais, moterys ner ko noret

Beje, butu rankinis automatiskai atsileides, jei ji butu dirza prisisegusi - o kas gi nuosavam kieme dirza segasi?

Po velniu dozes dabar ismokyta, kad tam reikalui, jei nesigauna automatiskai, yra ir mygtukas rankinio atleidimui
