Foriko automatas

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Foriko automatas

Standartinė Virgis75 »

Mindaugasss rašė:Atšilus orams praktiškai galima patvirtinti mano spėjimą, kad šaltos AT dežės grubus jungimas iš 1 į 2 pavarą (tik esant apkrovai, spaudžiant tuo metu gazą) kažkokiu būdu įtakojamas žemos temperatūros, nes prie +10 ir daugiau net šalta dėžė jungia beveik be stuktelėjimo. Ar galėtų tai būti dėl kiek per didelio tepalo kiekio dėžėje? Kiek vis matuodavau, tai virš max šiek tiek būdavo... (pašilus dėžė, praeita per pavaras, dirbantis mataras) ;-)
Kadangi dėžės veikimas paremtas tepalo slėgiu, tai kažkaip kaip tik esant šaltam ir tirštesniam tepalui gal sklandžiau turėtų dirbti dėžė?

Nusiųsta per Tapatalk 2
Pavėluotai "truputį", bet nedidelis tepalo viršlygis neįtakos darbui. Pas mane panašiai...
Remize
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 2009-11-10, 9:24 am
Auto: Subaru legacy
Valstybinis numeris: BEZ 584
Mobilus: +37069983533
Miestas: Vilnius - Anykščiai - Ignalina

Re: Foriko automatas

Standartinė Remize »

Žinau, kad subaru automatinėje greičių dėžėse galima galinį tiltą atjungti/prijungti per saugiklį, bet kaip suprantu ilgai atjungus galinį tiltą važiuoti nėra gerai (magnetas pareina).
O kaip yra su paprasta greičių dėže, jei atjungi galinį tiltą per kardaną, ar nieko neatsitinka greičių dėžei per ilgesnį laiką?
SUBARU - mes žinom kam jis skirtas
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5324
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Foriko automatas

Standartinė Arturas »

Remize rašė:Žinau, kad subaru automatinėje greičių dėžėse galima galinį tiltą atjungti/prijungti per saugiklį, bet kaip suprantu ilgai atjungus galinį tiltą važiuoti nėra gerai (magnetas pareina).
O kaip yra su paprasta greičių dėže, jei atjungi galinį tiltą per kardaną, ar nieko neatsitinka greičių dėžei per ilgesnį laiką?
Nuemus kardana jokios neigiamos itakos is principo nebegali buti. Bet kam tada Subaru?
Vartotojo avataras
haskis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2983
Užsiregistravo: 2012-04-01, 7:07 pm
Auto: subaru forester 2.0 AT
Valstybinis numeris: BGM 977
Miestas: Ignalina

Re: Foriko automatas

Standartinė haskis »

Ka reiskia-malfunction indictor lamp, sende uzsidege :???:
Geriausi ratai-kojos.
Vartotojo avataras
Artūrazz
Forumo dalyvis
Pranešimai: 7542
Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
Auto: X5
Mobilus: +37063438822

Re: Foriko automatas

Standartinė Artūrazz »

Vartotojo avataras
haskis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2983
Užsiregistravo: 2012-04-01, 7:07 pm
Auto: subaru forester 2.0 AT
Valstybinis numeris: BGM 977
Miestas: Ignalina

Re: Foriko automatas

Standartinė haskis »

Atvaizduota kazkas panasaus i greiciu deze ar razdatke, o rodo lemda zondu, elektrines dalies sutrikimu, net benzo kokybes kitima... `!`` Na nuramino kad problema ne greiciu dezej- greiciausiai :???: , nes del sito vazinet galima, tik reiks nuvaryt kad klaida nuimtu kompu. Dekui Artūrazz uz nuoroda ;)
Geriausi ratai-kojos.
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Foriko automatas

Standartinė Diver »

sveiki.
atsalus orams islindo nemalonus dalykas. ryte vaziuojant kol dar saltas variklis staigiai soka apsukos ir toks jausmas, kad mestu i laisva pavara. bet tai tik sekundei kitai. numeti gaza ir vel gerai vaziuoja. kartais ir pavara su smugiu perjungia. su saltu varikliu niekad negazuoju. vaziuoju ramiai. uzsilus bedu kaipir nera. gal tai normalu ir neverta sukti sau galvos del to?
beje tepalai dezeje pakeisti si rudeni.
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7302
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Foriko automatas

Standartinė Arūnas »

Diver rašė:sveiki.
atsalus orams islindo nemalonus dalykas. ryte vaziuojant kol dar saltas variklis staigiai soka apsukos ir toks jausmas, kad mestu i laisva pavara. bet tai tik sekundei kitai. numeti gaza ir vel gerai vaziuoja. kartais ir pavara su smugiu perjungia. su saltu varikliu niekad negazuoju. vaziuoju ramiai. uzsilus bedu kaipir nera. gal tai normalu ir neverta sukti sau galvos del to?
beje tepalai dezeje pakeisti si rudeni.
Pas mani kartais būna, kai atleidus akseleratorių riedi ir vėl spaudi švelniai ir toks triuktelėjimas, bet tai spėju čia dėl to kad letėjant jis meta pavaras žemyn, o jei užtaikai ant to momento kai meta pavarą gaunasi toks efektas. Bet man taip nutinka nepriklausomai ar šaltas ar šiltas.

kaip testą gali pabandyti atjungti akuma, tada nusimuša greičių dėžės atmintis ir ji pasidaro buka kuriam laikui. jei šalta ir buka dežė elgsis taip pat netikėtai kaip rašei gal tada ir verta kirminų ieškoti.
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Vartotojo avataras
henyte
Forumo dalyvis
Pranešimai: 355
Užsiregistravo: 2010-03-19, 2:07 pm
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: FAR 102
Mobilus: +37061434100
Miestas: Vilniaus raj.Brinkises

Re: Foriko automatas

Standartinė henyte »

Virgis75 rašė:
Diver rašė:na jei pasakytu kaip kenkia perjunginejimas tai butu isvis saunuolis... dabar eiline beletristika. gal jonas yra ardes deze kuri buvo nuolat perjunginejama? pasakytu kokie buvo pazeidimai ar kazkas labiau issideveje. tai mastant tai ir nuo slidzios nuokalnes vaziuojant geriau nejungti 2 ar 1 pavaros. o tai dar dezes subyres...
Nuo slidžios nuokalnės važiuojant kartais iš vis geriau laisvą mest. Išbandyta...
Dėl to perjunginėjimo, bent jau kitoms mašinoms rašoma, kad tai daryti tik esant ilgesniam sustojimui ir/ar jei jau kaista variklis. Manau, kad, labiau teoriškai, kad stovint įjungtu draivu labiau dils sankabos. Bet realiai, neteko sutikt tokio automato. Labiau sudyla dėl didelių apkrovų ar dėl laiko...
Tik tame tekste užstrigo dėl šildymo įjungus bėgius... Kažkaip gaila dėžės tiek stovėt, kad pašiltų...
vazineju slidziu keliuku i miesta, tai labai patogu vaziuoti imetus II pavara, nes stabdo nuo nuokalnes, pabandykit, o jei labai statu tai glai ir su I pavara nusileisti :-!!!
Subaru Forester 2,0AT, 98m.
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
Vartotojo avataras
henyte
Forumo dalyvis
Pranešimai: 355
Užsiregistravo: 2010-03-19, 2:07 pm
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: FAR 102
Mobilus: +37061434100
Miestas: Vilniaus raj.Brinkises

Re: Foriko automatas

Standartinė henyte »

as truputi pasildau varikli kai labai salta, po to isedus paspaudus stabdi perjungiu i D, po to i atbuline R, po to i P. sukyla tepalo spaudimas ir lengviau dezei. o siaip deze prisitaiko kaip vaziuoji, jei vazineju kaip pensininkas tai perjungineja ant 2 tukst., jei paraizai tai gali ir prie 3 tukst.perjungineti. :-!!!
Subaru Forester 2,0AT, 98m.
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
rapas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 51
Užsiregistravo: 2010-04-14, 9:30 pm
Auto: 2006 m. Forester 2.5 XT AT
Miestas: Klaipeda

Re: Foriko automatas

Standartinė rapas »

Ar reikia foriko automatui dėžėje tepalus ir tepalo filtrą keisti? Jei reikia tai kada? Taip pat domina ir reduktorių tepalų keitimas.
2006 m. Forester 2.5 XT AT
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Foriko automatas

Standartinė Mindaugas »

rapas rašė:Ar reikia foriko automatui dėžėje tepalus ir tepalo filtrą keisti? Jei reikia tai kada? Taip pat domina ir reduktorių tepalų keitimas.
visus atsakymus gali rast manual'e, netingėk!
www.manualowl.com
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
rapas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 51
Užsiregistravo: 2010-04-14, 9:30 pm
Auto: 2006 m. Forester 2.5 XT AT
Miestas: Klaipeda

Re: Foriko automatas

Standartinė rapas »

Matai tie manualai irgi yra įdomuūs. PVZ: amerikonai forikams rašo, kad paskirstymo dirželį reikai keisti po 105 000 mylių, o Europos modeliams rašo, kad po 105 000 Km, tai kada keisti? Kuris manualas tesingas?
2006 m. Forester 2.5 XT AT
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Foriko automatas

Standartinė Mindaugas »

rapas rašė:Matai tie manualai irgi yra įdomuūs. PVZ: amerikonai forikams rašo, kad paskirstymo dirželį reikai keisti po 105 000 mylių, o Europos modeliams rašo, kad po 105 000 Km, tai kada keisti? Kuris manualas tesingas?
105000 km
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Foriko automatas

Standartinė Gorbas »

Automatuose dažniausiai tepalai ir filtrai keičiami kas 60000km, tas pats galioja ir reduktoriams, čia jei nori, kad visas tas gėris normaliai gyventu. ;)
Miškinukas
Skelbti atsakymą