SUBARU SU CVT

naujienos, spauda, straipsniai, atsiliepimai, informacija

Moderatorius: tomazas555

Vartotojo avataras
Artūrazz
Forumo dalyvis
Pranešimai: 7532
Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
Auto: OUTBACK
Skype: subaru.obk
Mobilus: +37063438822
Miestas: Kauno raj.

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė Artūrazz »

Na vakar važiuodamas namo pastebėjau įdomų dalyką susijusį su CVT, kai važiavau ant Manual ir pats junginėjausi pavaras.
Važiuojant ~100 km/h skirtingom pavarom akceleratorių spausdavau iki dugno ir va ką pastebėjau:
6 "pavara" - max rodydavo ~10l/100km
5 "pavara" - max rodydavo ~15l/100km
4 "pavara" - max rodydavo ~25l/100km
3 "pavara" - max rodydavo ~38l/100km
Važiuojant 80 km/h šitie skaičiai šiek tiek pamažėjo.
Tai važiuojant žemomis apsukomis apkraunama greičių dėžė ir kadangi gazas elektroninis jis apriboja galią perduodamą greičių dėžei.
Tai kaip pvz. važiuojant į Vilnių bet kokioje įkalnėje, nuokalnėje ar tiesiame kelyje yra matomas RPM skirtumas (važiuojant ant D), o esant dideliam greičiui jis ypač ryškus(važiuojant 120km/h min apsukos būna apie 2k RPM, o max 3k ar šiek tiek daugiau RPM), na žodžiu apsukos pastoviai kinta.
Beje neveltuj atbulas kokiu minkštesniu smėliuku į įkalnę ar kur pan neįvažiuosi niekaip, kaip ir pakibus mašinai ant sniego atbulas nenori važiuoti.
SUBARU OUTBACK "медведь"
Goodyear Wrangler Duratrac 29"
krioklis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 2013-05-23, 12:53 pm
Auto: TOYOTA Avensis

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė krioklis »

Sveiki noriu paklausti, is parkingo cvt dezei ijungus pavara i drive ar reverse jauciasi pas jus toks kaip nedidelis smugis lyg jaustusi kad kazkas pasijunge ir automobilis lyg pradetu judet, bet kadangi stabdis nuspaustas tai ji lyg truputi pakyla. Cia normalu ar turi ijungus pavara nieko nesijausti??
Vartotojo avataras
Artūrazz
Forumo dalyvis
Pranešimai: 7532
Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
Auto: OUTBACK
Skype: subaru.obk
Mobilus: +37063438822
Miestas: Kauno raj.

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė Artūrazz »

Jeigu mašiną pastatai nelygioje vietoje ir pastatai ant "P", atleidus stabdį mašina šiek tiek pavažiuos į priekį arba atgal (žiūrint į kurią pusę nuolydis), tai kai norėsi iš "P" perjungti į kitą padėtį aišku, kad bus tavo tas vadinamas "smūgis", o jeigu prieš tai užtrauksi rankinį ir pastatysi į "P" arba statysi lygioje vietoje to dalyko nebus. Ir čia ne tik CVT, čia visiems automatams tas pats. Kadangi aš parkingo nemėgstu laužyti, tai nuokalnėse arba įkalnėse statau su prieš tai užrauktu rankiniu, o jeigu taip tai prieš jungdamas į "P" įremiu į bardiūrą ar į kokią duobę, kad mašina nevažiuotu. Nes būna totaliai nemastantys meistrai ar pan. po visko pastato mašiną ant statesnio kalniuko iškarto į "P" padėtį ir paskui bandyk dviem rankom arba viena su jėga iš "P" padėties ištraukt, nes tokiu būdu galima kai ką nulaužti, tik neatsimenu kaip jis vadinasi ir jungiant į "P" bus tas pats kaip statytum ant "N". O to parkingo remontas bent 700 lt kažkada teiravaus gali kainuoti. Tikėkimės supratai mintį :D
SUBARU OUTBACK "медведь"
Goodyear Wrangler Duratrac 29"
Vartotojo avataras
Egyda
Forumo dalyvis
Pranešimai: 821
Užsiregistravo: 2014-01-21, 3:12 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 xt
Valstybinis numeris: PP-----

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė Egyda »

Lygiai taip pat su savo automatu elgiuos!!
krioklis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 2013-05-23, 12:53 pm
Auto: TOYOTA Avensis

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė krioklis »

Supratau. Dar klausimelis kol saltas variklis pas tave irgi vaziuojant dirba variklis aukstom apsukom ir lyg butu traukos trukumas pavaras numeta kazkur nuo 3000aps. Pravaziavus koki 1-2km kaip apsyla variklis ir greiciu deze. Atsiranda ir trauka ir pavaros graziai metosi nuo kokiu 2000- 2300 apsuku, na aiskus viskas priklauso nuo tapkes.
Vartotojo avataras
Egyda
Forumo dalyvis
Pranešimai: 821
Užsiregistravo: 2014-01-21, 3:12 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 xt
Valstybinis numeris: PP-----

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė Egyda »

As jau senokai nesuku galvos del to kirvio darbo dezes.. dezes rimtos, bet su savo gliukais.. jei svetimu garsu nera, nebuksuoja tai ir nesuk galvos. Pasikeisk tepalus(netaupyk) ir org. Filtra. Man, ir ne tik man, labai skyresi pavaru perjunginejimas po pakeitimo. Galu gale nuvaryk pas meistra patarimo, aishku paziurek pas ka varai, bo nepajusi kai priburs ir uzrasys I eile remontui. Kaip ten bebutu manau visu pirma tepalai, filtrai, bet del sventos ramybes duok pavaziuot tam kas nusimano.
krioklis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 2013-05-23, 12:53 pm
Auto: TOYOTA Avensis

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė krioklis »

Kazkaip nemanau kad CVT butina keisti tos tepalus ir filtra nes ten nelabai ir reik keisti jei auto normaliom salygom ekspluotojama. O jei keisti originaliais tepalais tai ten kosmosas. O filtras isvis ten reikia ardyti deze o jo kaina irgi kosmine.
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5317
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė Arturas »

krioklis rašė:Kazkaip nemanau kad CVT butina keisti tos tepalus ir filtra nes ten nelabai ir reik keisti jei auto normaliom salygom ekspluotojama. O jei keisti originaliais tepalais tai ten kosmosas. O filtras isvis ten reikia ardyti deze o jo kaina irgi kosmine.
Jeigu manai, kad tavo dezeje krumpliaraciai bekontaktiniai, tai gali nekeist alyvos :smile:
krioklis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 2013-05-23, 12:53 pm
Auto: TOYOTA Avensis

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė krioklis »

Tai kad yra daug gamintoju greiciu deziu kurie nereikalauja jokio keitimo tepalu, tai ka gal ir pas jos bekontakciai krumpliai?? Kiek teko skaityti forumose, aisku pas rusus nes cia nieko nerasi, subaru gamintojas siulo keisti alyva tik ekspluotojant sunkiom salygom kas 45000km. kitais atvejais tik papildyt.
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė Dziugesiukas »

Reikia skaityti ką rašo manualas. Extremaliom salygom prilygsta ir exploatavimas esant šaltam, minusiniam orui. Atrodo BMW automatam nekeičiami tepalai. Turiu 2001m chrysler voyager, jam automatiniai sintetiniai tepalai keičiami kas 60k km. Pažiūrėk kaip atrodo dabartiniai tepalai dėžėje ir sulygink su naujais. Tada nuspresi ar keisti juos ar ne[emoji6]
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
121212
Forumo dalyvis
Pranešimai: 222
Užsiregistravo: 2012-11-29, 10:13 pm
Auto: forester

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė 121212 »

nemaišykite AT ir CVT
Vartotojo avataras
Egyda
Forumo dalyvis
Pranešimai: 821
Užsiregistravo: 2014-01-21, 3:12 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 xt
Valstybinis numeris: PP-----

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė Egyda »

Nu jo.. skirtumas mechaninis, bet nekeist tepalu skamba keistai.. :D
krioklis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 2013-05-23, 12:53 pm
Auto: TOYOTA Avensis

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė krioklis »

Egyda rašė:Nu jo.. skirtumas mechaninis, bet nekeist tepalu skamba keistai.. :D
O neskambetu keistai pvz. varikli suka grandine kurios keisti nereikia, bet ja keisti kaip ir eilini dirza kas 100000km??
Vartotojo avataras
Egyda
Forumo dalyvis
Pranešimai: 821
Užsiregistravo: 2014-01-21, 3:12 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 xt
Valstybinis numeris: PP-----

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė Egyda »

Eee.. be barniu.. :D skirtumas yra, nesigincisiu. Tiesiog teko dirbt su iranga kuri dirbo su senu tepalu, o kitai identishkai keiciau tepalus nors gamintojas nurode daug didesnius intervalus. Kai pirmoji pradejo byret ardem abi profilaktishkai, tai buvo matyt kad vienodom apkrovom dirbusios susidevejmai skyresi. Kazkaip po to isikaliau sau I galva kad verciau netaupyt ant tepalu.. :D
Vartotojo avataras
zzzubarruu
Forumo dalyvis
Pranešimai: 6306
Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
Auto: zver
Miestas: Vilnius

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė zzzubarruu »

Kolega turi bmw dyz automatas. Manualas raso dezej lifetime tepalas. Bet jis nutare pakeist. Masina atsigavo konkreciai. Gal gamintojas mano kad ju auto lifetime sutampa su garantijos pabaiga?
mu ha ha ha ! ! !
Skelbti atsakymą