Subaru Forester 2014MY

naujienos, spauda, straipsniai, atsiliepimai, informacija

Moderatorius: tomazas555

Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
vytas911
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1248
Užsiregistravo: 2014-05-26, 10:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: FHD ***
Miestas: Vilniaus raj.

Re: Subaru Forester 2014MY

Standartinė vytas911 »

Galiu apie 2 litrų benziną mechanika - važiuoja, bet tik tiek. Po dyzelio atrodo, kad su koja pasispirti reikia. Nieko nepadarysi sukimo momentas tik 200 ir tai reikia apsukų (dyzelio 350).

Va dyzelį cvt ir aš norėčiau išbandyti :)
Vartotojo avataras
Giedrius-Gmc
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1007
Užsiregistravo: 2009-10-11, 10:18 am
Auto: VW Passat '08 2.0 TDI DSG
Miestas: Vilnius

Re: Subaru Forester 2014MY

Standartinė Giedrius-Gmc »

suboksidas rašė:
Giedrius-Gmc rašė:Vat idomu kaip su ta galia. Nes turetas forikas 2006 2.0AT EU tai galios tikrai stokojo. Aisku prie tai daug prisidejo 4 begiu AT deze...
Nes su tokiu važiavęs. Bet kodėl taip sakai, kad 4begių dėžė prie to prisidėjo? Įdomu tiesiog.
Todel, kad ta deze letoka ir "senoviska". Jos pliusas patikimumas, bet tuo paciu ir minusu turi.
Kai testavau 2.5 turbo 2006m tai ten jokio stabdymo del dezes nepastebejau. Bet kaip suprantu ten ir deze kitokia eina 5 pavaru ir su rankinio junginejimo galimybe.
Dabar turiu passat su DSG deze, tai pavaras jungia idealiai.
Vw Passat'08 2.0 TDI DSG
Vartotojo avataras
Giedrius-Gmc
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1007
Užsiregistravo: 2009-10-11, 10:18 am
Auto: VW Passat '08 2.0 TDI DSG
Miestas: Vilnius

Re: Subaru Forester 2014MY

Standartinė Giedrius-Gmc »

vytas911 rašė:Galiu apie 2 litrų benziną mechanika - važiuoja, bet tik tiek. Po dyzelio atrodo, kad su koja pasispirti reikia. Nieko nepadarysi sukimo momentas tik 200 ir tai reikia apsukų (dyzelio 350).
Va dyzelį cvt ir aš norėčiau išbandyti :)
O kokia rida ir ar buvo kokiu bedu? Nes kazkaip su foresteriu ju neturetu but :)
Del traukos ir yra baisu, nes po dabartinio dyzelio 2.0 103kw bijau, kad visai netrauks. Aisku reiketu bandyt.
Tuo paciu ir amerikona 2.5
Vw Passat'08 2.0 TDI DSG
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10962
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Subaru Forester 2014MY

Standartinė suboksidas »

Giedrius-Gmc rašė:
suboksidas rašė:
Giedrius-Gmc rašė:Vat idomu kaip su ta galia. Nes turetas forikas 2006 2.0AT EU tai galios tikrai stokojo. Aisku prie tai daug prisidejo 4 begiu AT deze...
Nes su tokiu važiavęs. Bet kodėl taip sakai, kad 4begių dėžė prie to prisidėjo? Įdomu tiesiog.
Todel, kad ta deze letoka ir "senoviska". Jos pliusas patikimumas, bet tuo paciu ir minusu turi.
Kai testavau 2.5 turbo 2006m tai ten jokio stabdymo del dezes nepastebejau. Bet kaip suprantu ten ir deze kitokia eina 5 pavaru ir su rankinio junginejimo galimybe.
Dabar turiu passat su DSG deze, tai pavaras jungia idealiai.
Supratau. Ačiū :)
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
vytas911
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1248
Užsiregistravo: 2014-05-26, 10:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: FHD ***
Miestas: Vilniaus raj.

Re: Subaru Forester 2014MY

Standartinė vytas911 »

Giedrius-Gmc rašė:
vytas911 rašė:Galiu apie 2 litrų benziną mechanika - važiuoja, bet tik tiek. Po dyzelio atrodo, kad su koja pasispirti reikia. Nieko nepadarysi sukimo momentas tik 200 ir tai reikia apsukų (dyzelio 350).
Va dyzelį cvt ir aš norėčiau išbandyti :)
O kokia rida ir ar buvo kokiu bedu? Nes kazkaip su foresteriu ju neturetu but :)
Del traukos ir yra baisu, nes po dabartinio dyzelio 2.0 103kw bijau, kad visai netrauks. Aisku reiketu bandyt.
Tuo paciu ir amerikona 2.5
Kol kas metai ir ~50K, bėdų jokių. 2.5 turbininis atitinka sukimo momentą dyzelio, bet jaučiu pašaro reiks dvigubai :D
Vartotojo avataras
Giedrius-Gmc
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1007
Užsiregistravo: 2009-10-11, 10:18 am
Auto: VW Passat '08 2.0 TDI DSG
Miestas: Vilnius

Re: Subaru Forester 2014MY

Standartinė Giedrius-Gmc »

Tai ir pasaro ir nupirkti nelabai yra, nes jei domins, tai tik naudotas.
Beje gal kas zinot kaip sitie varikliai su dujom draugauja?
Vw Passat'08 2.0 TDI DSG
Icagel
Forumo dalyvis
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
Valstybinis numeris: EOZ 954
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Subaru Forester 2014MY

Standartinė Icagel »

Sveikas,
Spėju bus vėl sena gera istorija :) Dujos viskas ok, bet reguliuosis brangiai :) 2014 amerikonas bus su 2,5 dohc varikliu, sohc buvo pigi priežiūra, o kaip šitas FB25 dar neaišku, nes buvo pasirodę kalbų, kad jie jau su kompensatoriais, bet tos kalbos ir liko kalbomis. Rocar paneigė, kitas aspektas, kas ir mane kažkiek neramina kai užsimanysiu keist savo outback, tai pirmieji FB25 varikliai turėjo rimtų bėdų su tepalo valgymu dėl lyg ir brokuotų žiedų, veliau tipo problemą išsprendė.

Pagal erdvę tai man ji pasirodė panaši į maniškį outback, tik kad lubos aukštenės, kas tau ir aktualu ;)
Vartotojo avataras
Giedrius-Gmc
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1007
Užsiregistravo: 2009-10-11, 10:18 am
Auto: VW Passat '08 2.0 TDI DSG
Miestas: Vilnius

Re: Subaru Forester 2014MY

Standartinė Giedrius-Gmc »

Dekui uz komentarus kolega :)
Nezinau, kaip ir kas cia bus, bet siaip norisi kokiosSUV ir bent isore ir vidum 4 forikas man patinka, o kaip vaziuoja dar nezinau ir reik palaukti kainu geresniu :)
Taip pat variantas ir Outback nuo 2010m ir Toyota Higlander, o gal net ir Passat B7... :D
Vw Passat'08 2.0 TDI DSG
Vartotojo avataras
Artūrazz
Forumo dalyvis
Pranešimai: 7532
Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
Auto: OUTBACK
Skype: subaru.obk
Mobilus: +37063438822
Miestas: Kauno raj.

Re: Subaru Forester 2014MY

Standartinė Artūrazz »

Aišku ko gero geriausias variantas 3,6 motoras, vožtuvų reguliavimas kaip ir turbavykui nepigus, bet visi sako, kad variklis yra superinis ir gerai laiko prižiūrint. Beje Eugenijus su tuo 3,6 važinėjęs, na jo ir galima būtų paklausti apie tą variantą.
256 ar pan. kumeliukų spėju nėra mažai ...
SUBARU OUTBACK "медведь"
Goodyear Wrangler Duratrac 29"
Skelbti atsakymą