Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 566
- Užsiregistravo: 2013-11-10, 12:43 am
- Auto: Subaru Outback '03
- Valstybinis numeris: GRF 635
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Krč, variantų kaip prišikta. Reikia tik netingėti ir pagalvoti, kas sau geriau, o ne bandyti ant svetimo bybio joti į dangų.
- Gorbas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1953
- Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
- Auto: SS
- Valstybinis numeris: KMZ000
- Mobilus: +37061442626
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Galiniai amortikai Sachs būtų ~ po 110 Eur.
Miškinukas
- Arturas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5324
- Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: CUG 888
- Mobilus: +37065658686
- Miestas: Vilkonys
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Taigi, galima sudet apsaugines spyruokles nuo keturiu korpusu plugo, kai atsistos galas, ir netgi priekis, tai ar tu tona ar dvi pakrausi, aneikiek nesesEdislovas rašė:Krč, variantų kaip prišikta. Reikia tik netingėti ir pagalvoti, kas sau geriau, o ne bandyti ant svetimo bybio joti į dangų.

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 566
- Užsiregistravo: 2013-11-10, 12:43 am
- Auto: Subaru Outback '03
- Valstybinis numeris: GRF 635
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Plūgo spyruoklės tiks tik legacy/outback. Čia mano pastebėjimas.
- Dziugesiukas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 698
- Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
- Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
- Valstybinis numeris: GOD 725
- Skype: dziugesiukas
- Mobilus: +37063145726
- Miestas: Panevezys
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Siūlau iš naujo suspausti konspektą, nes jau pasimečiau ir aš kokie sprendimo variantai pirmukui, antrukui, trečiukui[emoji1] apie volvo spiruokles ką tik sužinojau, o nuo kurios volvo neaišku dar[emoji6] aš kai ieškojau sau nebuvo kalbos apie paprastas spiruokles...
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
-
- Valdyba
- Pranešimai: 10963
- Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester s-turbo AT
- Mobilus: +37067447212
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Ta prasme nebuvo? Jūs juokaujat, chebra...Dziugesiukas rašė:Siūlau iš naujo suspausti konspektą, nes jau pasimečiau ir aš kokie sprendimo variantai pirmukui, antrukui, trečiukui[emoji1] apie volvo spiruokles ką tik sužinojau, o nuo kurios volvo neaišku dar[emoji6] aš kai ieškojau sau nebuvo kalbos apie paprastas spiruokles...
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt

Edislovai, rink žodžius


Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)
Legasiukas ir Impreziukas atia.
Legasiukas ir Impreziukas atia.
- Dziugesiukas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 698
- Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
- Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
- Valstybinis numeris: GOD 725
- Skype: dziugesiukas
- Mobilus: +37063145726
- Miestas: Panevezys
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Apie naujas paprastas spiruokles nebuvo. Arba aš ne ten žiūrėjau... O apie amerikonus buvau radęs...
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 11
- Užsiregistravo: 2015-10-13, 8:36 am
- Auto: Subaru Forester 2.5XT 2007
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Sveiki vyrai,
Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 566
- Užsiregistravo: 2013-11-10, 12:43 am
- Auto: Subaru Outback '03
- Valstybinis numeris: GRF 635
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Kęstai. Taigi sakiau, kad NE!deox rašė:Sveiki vyrai,
Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
- Dziugesiukas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 698
- Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
- Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
- Valstybinis numeris: GOD 725
- Skype: dziugesiukas
- Mobilus: +37063145726
- Miestas: Panevezys
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Neprasisuksi pigiai. Galas sėdęs dėl amortikų, ne dėl spyruoklių. Spyruoklės pritaikytos šitiem amortikam, tad dedant paprastus, turi keisti ir spyruokles. Pigiau yra dėti pedders komplektus, gausi originalų užpakalį, brangiau dėti Ironman spyruokles ir kyb arba pedders amortikus, gausi kietesnį forį ir plius 3cm visą aukštesnį.deox rašė:Sveiki vyrai,
Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 510
- Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Nu to tak, juk selflevelinge amortikas pagrindinį svorį laiko, o kad atrodo "kaip gyvas" , tai dar nereiškia, kad tikrai gyvas...Edislovas rašė:Kęstai. Taigi sakiau, kad NE!deox rašė:Sveiki vyrai,
Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
- Arūnas
- Valdyba / Forumo administratorius
- Pranešimai: 7302
- Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
- Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
- Mobilus: +37068786050
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Virgis75 rašė:Nu to tak, juk selflevelinge amortikas pagrindinį svorį laiko, o kad atrodo "kaip gyvas" , tai dar nereiškia, kad tikrai gyvas...Edislovas rašė:Kęstai. Taigi sakiau, kad NE!deox rašė:Sveiki vyrai,
Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.

Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 21
- Užsiregistravo: 2012-12-26, 9:15 pm
- Auto: Subaru Forester
- Mobilus: +37861187329
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Sakykit prasau, ar keiciant viena spiruokle, reikia butinai keisti ir kita ? Spiruokles buvo sudetos pora metu atgal, naujos, kyb, bet viena is niekur nieko luzo,priekine. Parduotuveje sako butina keisti abi, o dar ir atramynius guolius ir dar ten kazka. Sako jei nekeisiu kitos, gali sena irgi luzti. Kaip jus manot ?
-
- Valdyba
- Pranešimai: 10963
- Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester s-turbo AT
- Mobilus: +37067447212
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Atraminius pirkti tik jei taviskiai jau supuvo. Spyruokle aisku galima keist viena, bet tada gali buti pakrypus masinyte truputi.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)
Legasiukas ir Impreziukas atia.
Legasiukas ir Impreziukas atia.
- Arturas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5324
- Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: CUG 888
- Mobilus: +37065658686
- Miestas: Vilkonys
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Buvo duobute, kaip minimum arba gulintis mentas geru greiciu4wd rašė:Sakykit prasau, ar keiciant viena spiruokle, reikia butinai keisti ir kita ? Spiruokles buvo sudetos pora metu atgal, naujos, kyb, bet viena is niekur nieko luzo,priekine. Parduotuveje sako butina keisti abi, o dar ir atramynius guolius ir dar ten kazka. Sako jei nekeisiu kitos, gali sena irgi luzti. Kaip jus manot ?
