Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Edislovas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 566
Užsiregistravo: 2013-11-10, 12:43 am
Auto: Subaru Outback '03
Valstybinis numeris: GRF 635
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Edislovas »

Krč, variantų kaip prišikta. Reikia tik netingėti ir pagalvoti, kas sau geriau, o ne bandyti ant svetimo bybio joti į dangų.
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Gorbas »

Galiniai amortikai Sachs būtų ~ po 110 Eur.
Miškinukas
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5324
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Arturas »

Edislovas rašė:Krč, variantų kaip prišikta. Reikia tik netingėti ir pagalvoti, kas sau geriau, o ne bandyti ant svetimo bybio joti į dangų.
Taigi, galima sudet apsaugines spyruokles nuo keturiu korpusu plugo, kai atsistos galas, ir netgi priekis, tai ar tu tona ar dvi pakrausi, aneikiek neses :mrgreen:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Edislovas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 566
Užsiregistravo: 2013-11-10, 12:43 am
Auto: Subaru Outback '03
Valstybinis numeris: GRF 635
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Edislovas »

Plūgo spyruoklės tiks tik legacy/outback. Čia mano pastebėjimas.
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

Siūlau iš naujo suspausti konspektą, nes jau pasimečiau ir aš kokie sprendimo variantai pirmukui, antrukui, trečiukui[emoji1] apie volvo spiruokles ką tik sužinojau, o nuo kurios volvo neaišku dar[emoji6] aš kai ieškojau sau nebuvo kalbos apie paprastas spiruokles...

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė suboksidas »

Dziugesiukas rašė:Siūlau iš naujo suspausti konspektą, nes jau pasimečiau ir aš kokie sprendimo variantai pirmukui, antrukui, trečiukui[emoji1] apie volvo spiruokles ką tik sužinojau, o nuo kurios volvo neaišku dar[emoji6] aš kai ieškojau sau nebuvo kalbos apie paprastas spiruokles...

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Ta prasme nebuvo? Jūs juokaujat, chebra... `!``

Edislovai, rink žodžius ;) :agr:
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

Apie naujas paprastas spiruokles nebuvo. Arba aš ne ten žiūrėjau... O apie amerikonus buvau radęs...

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
deox
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2015-10-13, 8:36 am
Auto: Subaru Forester 2.5XT 2007

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė deox »

Sveiki vyrai,

Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
Edislovas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 566
Užsiregistravo: 2013-11-10, 12:43 am
Auto: Subaru Outback '03
Valstybinis numeris: GRF 635
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Edislovas »

deox rašė:Sveiki vyrai,

Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
Kęstai. Taigi sakiau, kad NE!
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

deox rašė:Sveiki vyrai,

Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
Neprasisuksi pigiai. Galas sėdęs dėl amortikų, ne dėl spyruoklių. Spyruoklės pritaikytos šitiem amortikam, tad dedant paprastus, turi keisti ir spyruokles. Pigiau yra dėti pedders komplektus, gausi originalų užpakalį, brangiau dėti Ironman spyruokles ir kyb arba pedders amortikus, gausi kietesnį forį ir plius 3cm visą aukštesnį.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Virgis75 »

Edislovas rašė:
deox rašė:Sveiki vyrai,

Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
Kęstai. Taigi sakiau, kad NE!
Nu to tak, juk selflevelinge amortikas pagrindinį svorį laiko, o kad atrodo "kaip gyvas" , tai dar nereiškia, kad tikrai gyvas...
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7302
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Arūnas »

Virgis75 rašė:
Edislovas rašė:
deox rašė:Sveiki vyrai,

Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
Kęstai. Taigi sakiau, kad NE!
Nu to tak, juk selflevelinge amortikas pagrindinį svorį laiko, o kad atrodo "kaip gyvas" , tai dar nereiškia, kad tikrai gyvas...
++
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
4wd
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: 2012-12-26, 9:15 pm
Auto: Subaru Forester
Mobilus: +37861187329

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė 4wd »

Sakykit prasau, ar keiciant viena spiruokle, reikia butinai keisti ir kita ? Spiruokles buvo sudetos pora metu atgal, naujos, kyb, bet viena is niekur nieko luzo,priekine. Parduotuveje sako butina keisti abi, o dar ir atramynius guolius ir dar ten kazka. Sako jei nekeisiu kitos, gali sena irgi luzti. Kaip jus manot ?
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė suboksidas »

Atraminius pirkti tik jei taviskiai jau supuvo. Spyruokle aisku galima keist viena, bet tada gali buti pakrypus masinyte truputi.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5324
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Arturas »

4wd rašė:Sakykit prasau, ar keiciant viena spiruokle, reikia butinai keisti ir kita ? Spiruokles buvo sudetos pora metu atgal, naujos, kyb, bet viena is niekur nieko luzo,priekine. Parduotuveje sako butina keisti abi, o dar ir atramynius guolius ir dar ten kazka. Sako jei nekeisiu kitos, gali sena irgi luzti. Kaip jus manot ?
Buvo duobute, kaip minimum arba gulintis mentas geru greiciu :) ziema spyruokles luzta lengvai
Skelbti atsakymą