Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10962
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė suboksidas »

hunter rašė:
suboksidas rašė:Hunter, kiek su savo 2,5x pravažiavai ir kiek jis buvo bėgęs?
2004 2,5 X USA Nuo 60 t. km iki 120 000 km (tikri skaičiai). Tikrai negalvojau apie jokius vožtuvų reguliavimus.
Tai labai maža rid. O be dujų tai ur viskas matyt dar ok buvo.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
hunter
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2015-04-05, 8:51 am
Auto: legacy

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė hunter »

Tai paemus tokį https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-f ... 35885.html jau galimai grėstų vožtuvų reguliavimas ir kiti "turbo" malonumai?
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10962
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė suboksidas »

hunter rašė:Tai paemus tokį https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-f ... 35885.html jau galimai grėstų vožtuvų reguliavimas ir kiti "turbo" malonumai?
Visiškai nebūtinai. Nes: gal jau buvo reguliuoti, gal nebuvo reguliuoti net jie dar geros būklės. Sako labai priklauso kaip buvo važjnėjamas. Jei nusipirksi ir dėsi dujas tai po 50t.km. būtinai atvert duris reik ir pažiūrėt kaip vožtuvai.

Aš pirkau savo sturbo su 300k.km rida, buvp be dujų, įsidėjau beveik iškart, tai po ~50t.km. RSe tikrino vožtuvua ir sakė, kad nebuvo galima ilgiau laukt, nes būtų pradegę. Bet...tai neaišku kada buvo reguliuoti tie vožtuvai. Aišku, su mano važinėjimo būdu, tai matyt vėl ~50 duok dieve iškęst.

Ir dar. Jei jau žiūri 2.5xt, tai pirk. Na fantastiškas žaislas. Nors viskas brangiau, bet tai nereiškia, kad nėra nepatikimas modelis. Prižiūrėk, tepalai kas 10t.km ir važiuosi ilgai ilgai. Nes jei kuro sanaudos taves nedomina/negasdina, tai imk turbo ir šypsokis.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
hunter
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2015-04-05, 8:51 am
Auto: legacy

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė hunter »

Ačiū už atsakymą.

suboksidas rašė:
hunter rašė:Tai paemus tokį https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-f ... 35885.html jau galimai grėstų vožtuvų reguliavimas ir kiti "turbo" malonumai?
Visiškai nebūtinai. Nes: gal jau buvo reguliuoti, gal nebuvo reguliuoti net jie dar geros būklės. Sako labai priklauso kaip buvo važjnėjamas. Jei nusipirksi ir dėsi dujas tai po 50t.km. būtinai atvert duris reik ir pažiūrėt kaip vožtuvai.

Aš pirkau savo sturbo su 300k.km rida, buvp be dujų, įsidėjau beveik iškart, tai po ~50t.km. RSe tikrino vožtuvua ir sakė, kad nebuvo galima ilgiau laukt, nes būtų pradegę. Bet...tai neaišku kada buvo reguliuoti tie vožtuvai. Aišku, su mano važinėjimo būdu, tai matyt vėl ~50 duok dieve iškęst.

Ir dar. Jei jau žiūri 2.5xt, tai pirk. Na fantastiškas žaislas. Nors viskas brangiau, bet tai nereiškia, kad nėra nepatikimas modelis. Prižiūrėk, tepalai kas 10t.km ir važiuosi ilgai ilgai. Nes jei kuro sanaudos taves nedomina/negasdina, tai imk turbo ir šypsokis.
Vartotojo avataras
Suburbanas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2443
Užsiregistravo: 2012-10-27, 9:46 am
Auto: Forester
Mobilus: +37068841131
Miestas: Kaunas

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Suburbanas »

aga, tas malonumas ismetimo sistemos ir prispaudimas prie sedynes... mmm... turejau pirmuka mechana 125kw... buvau chuliganas :DDD
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10962
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė suboksidas »

++
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
habas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3582
Užsiregistravo: 2014-10-05, 6:48 am
Auto: subaru forester 2.0 S-Turbo AT
Valstybinis numeris: LVZ 002
Mobilus: +37063393599
Miestas: Kaunas

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė habas »

Suburbanas rašė:aga, tas malonumas ismetimo sistemos ir prispaudimas prie sedynes... mmm... turejau pirmuka mechana 125kw... buvau chuliganas :DDD
Aha, chuliganas…
Mačiau slabotkėj kaip užspaudei gazas - dugnas…
stephenortiz147
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2018-08-31, 5:40 pm
Auto: ford mustang 2017

Re: Dėl Subaru Forester įsigyjimo

Standartinė stephenortiz147 »

Deimazas rašė:
Eckaa rašė:
Deimazas rašė:Tai visviena pirmiasia carfaxa pažiūrėti reikia, tai gal net nereikės į vietą važiuoti :)
kas cia per carfaxa? `!``
http://www.carfax.com/" onclick="window.open(this.href);return false; čia galima pamatyti auto iš usa istoriją
Aš paprastai patikrinu transporto priemonės VIN prieš perkant naudojant "Vinchain" paslaugą https://vinchain.io. Manau, kad jie iš tikrųjų yra geresni nei "Carfax". "Vinchain" turi viską, ką galite rasti "Carfax" ir transporto priemonių nuotraukose. Vienas iš mano draugų rekomendavo gauti VIN ataskaitas iš Vinchain Blockchain, ir aš labai patenkintas savo vin ataskaitomis. Galite nemokamai naudotis VINCHAIN automobilio istorijos paslauga nemokamai https://vinchain.io/report/check
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 509
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Standartinė Virgis75 »

2013 metų Foris su 2.0 L turbininiu varikliu. Rida apie 200.000 km. Tipo prižiūrėtas, rida +- reali. Kaip šie varikliai, laiko? Koks jų rezervas? Bo mane gąsdina, kad po 200.000 km kapitalinį reikia daryti... Ir kaip auto pati? Dėžė? Pakaba?
Iš anksto dėkoju už pagalbą.
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10962
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Standartinė suboksidas »

Šiandien pastebėjau, jog į trečią bėgį smūgiuoja stipriau, nei įprastai (nes pakeitus dėžę jau buvo mažas smūgiavimas), sumąsčiau pažiūrėt dėžės tepalus. Tai jų per viduriuką, kaip ir ok. Bet suneramino mane oro burbuliukai ant matuoklės...kaip ir nepamenu, kad matuojant pas mane kada būtų burbuliukų ant matuoklės. Kaip pas jus? Kas per velniai?
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
vicinas
Valdyba
Pranešimai: 16747
Užsiregistravo: 2008-12-19, 1:05 pm
Auto: Forester 2.5 XT
Valstybinis numeris: KGZ 310
Skype: vicinas4
Mobilus: +37065638071
Miestas: Bebruliškės

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Standartinė vicinas »

Vandenio yra
Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas. Nu, bet, ne visada...
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5317
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Standartinė Arturas »

suboksidas rašė: 2019-07-17, 1:04 pm Šiandien pastebėjau, jog į trečią bėgį smūgiuoja stipriau, nei įprastai (nes pakeitus dėžę jau buvo mažas smūgiavimas), sumąsčiau pažiūrėt dėžės tepalus. Tai jų per viduriuką, kaip ir ok. Bet suneramino mane oro burbuliukai ant matuoklės...kaip ir nepamenu, kad matuojant pas mane kada būtų burbuliukų ant matuoklės. Kaip pas jus? Kas per velniai?
Smugiuoja kai neteisingai pasijungia galas, tai cia kažks darosi su tarpašiniu difu. Gal mova susidėvėjo arba dėžės alyva nusibaigus. Nu tai pirma, pakeisk alyva. Palaipsniui. Po kokius 2l kas 500km. Žinai, kad alyvos lygis automate matuojamas kai variklis dirba
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10962
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Standartinė suboksidas »

Ne, smūgiavimas ne dėl tarpašinio. Nes keičiant dėžę, buvo perdarytas tarpašinis, įdėtos papildomos plokštelės. Alyva tai nenusibaigus bet vistiek keisiu, iškart 7 litrus, kaip pernai. Su filtru kartu. Tik neatsakei dėl burbuliukų ant matuoklės - šiandien trečią kart pažiūrėsiu, gal tiesiog koks sutapimas...
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5317
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Standartinė Arturas »

Jeigu galas pasijungia per staigiai, tai ir buna smugis, turėtum pajust iš kur pareina. Ar iš galo ar iš priekio. Papildomos plokštelės? Nu ką žinau. Neturiu nuomonės ir turiu abejonių. Jeigu alyvoje butu vandens, būtų putos. Gal tai ir yra tavo burbuliukai. Yra tokia nuomonė, kad pakeitus didelį kiekį alyvos dėžėje, reikia ją nuresetint, nes pasikeičia terpės frikcinės savybės, todėl gali neigiamai atsiliept eksploatacijai dėl per daug staigios reakcijos. Nu arba reikia labai palengva prasivažinėt, bet staigių judesių
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10962
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Standartinė suboksidas »

Aš pamenu, kai man galas vėluodavo, tai smūgis kitoks dabar, todėl ir darau išvadą, jog ne tarpašinis. Bet visko gali būt.

O bet tačiau, šiandien užspaudus dugną man staiga nukirto kuro padavimą - o tai vėl man sako, kad srauto matuoklei galai ateina (aš jos geros taip ir neįdėjau), o kai būna oro srautas blogas, tai ir bėgius su smūgiais jungia (įsitikinta tris kartus). Tad nežinau dar ką pirma spręsiu.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Skelbti atsakymą