Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
- Dziugintas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1564
- Užsiregistravo: 2010-03-26, 7:40 am
- Auto: SUBARU FORESTER SJ 2.5 6mt
- Valstybinis numeris: JBZ 128
- Mobilus: +37068659908
- Miestas: Kaunas
Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?
Pastebėjau, kad alyvos sąnaudas sąlygoja važiavimo greitis. Maniškis amerikonas 2015 6 mt per keitimo intervalą 10000 km suvalgo apie 0,5 l. alyvos ir tai jei didesnę intervalo dali sudaro važiavimas greitkeliais didesniu greičiu (130-140). Paskutiniu metu daugiau važinėju miesto sąlygom, tai dapylimas minimalus.
- Mindaugas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5342
- Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
- Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
- Miestas: Vilnius
Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?
Jo, greitis ar važiavimo agresyvumas gali turėti įtakos tepalo valgymui.
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?
Ant 10000km dapilti, kad ir litra tepalo yra juokas, bent man. Amerikieciai raso, kad supila po 1l kas 1000-2000myliu. Turejau liudna patirti kai nupirkau masina (ne subadu) ir kas 1000-2000km litra tepalo reikejo supilti tai dabar siektiek prisibijauDziugintas rašė: ↑2019-07-12, 7:33 am Pastebėjau, kad alyvos sąnaudas sąlygoja važiavimo greitis. Maniškis amerikonas 2015 6 mt per keitimo intervalą 10000 km suvalgo apie 0,5 l. alyvos ir tai jei didesnę intervalo dali sudaro važiavimas greitkeliais didesniu greičiu (130-140). Paskutiniu metu daugiau važinėju miesto sąlygom, tai dapylimas minimalus.
O seip traukos pakanka, jeigu reikia paspaust, aplenkti kanors? Suprantu masina ne sportine, bet nera smagu vaziuoti kai paspaudi pedala ir masina nevaziuoja Kokios sanaudos mieste uz miesto? Telpat i 11-12l/100km?
O kokia situacija su dyzeliniais?
Nepykit, daug klausimu. Uzsienio forumuose sunkoka ieskoti informacijos kita kalba, o lietuviskai daugiausia randu tik apie senesnius modelius.
- Mindaugas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5342
- Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
- Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
- Miestas: Vilnius
Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?
Tai ir čia gal tik vienas kitas tokio naujumo subariką turi.
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
- vicinas
- Valdyba
- Pranešimai: 16747
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 1:05 pm
- Auto: Forester 2.5 XT
- Valstybinis numeris: KGZ 310
- Skype: vicinas4
- Mobilus: +37065638071
- Miestas: Bebruliškės
Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?
Tepalo sanaudos didelem apsukom yra normalus dalykas net ir naujam varikliui. Per 20000 km naujuteliam reno vilkikui supyliau 5l tepalo. vaziuota buvo per kalnus,padidintom apsukom. Reikia pergyvent tik tuomet,jei meta duma.arba kur nors varva,ar dingsta tepalas dirbant nedidelem apsukom.Forikui tai butu iki 3K apsukos.
Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas. Nu, bet, ne visada...
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE
Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?
As suprantu kai sunaudojimas padorumo ribose, del to ir norejau pasitikslinti. Pats dapilineju ir nesuku delto galvos. bet kai perskaiciau, kad amerikieciai i naujus variklius pravazevus 20-30k km pradeda pilti po 1l kas 1000-2000myliu tai ir isgazdinovicinas rašė: ↑2019-07-13, 2:30 pm Tepalo sanaudos didelem apsukom yra normalus dalykas net ir naujam varikliui. Per 20000 km naujuteliam reno vilkikui supyliau 5l tepalo. vaziuota buvo per kalnus,padidintom apsukom. Reikia pergyvent tik tuomet,jei meta duma.arba kur nors varva,ar dingsta tepalas dirbant nedidelem apsukom.Forikui tai butu iki 3K apsukos.
- Dziugintas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1564
- Užsiregistravo: 2010-03-26, 7:40 am
- Auto: SUBARU FORESTER SJ 2.5 6mt
- Valstybinis numeris: JBZ 128
- Mobilus: +37068659908
- Miestas: Kaunas
Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?
Savo foriką pradėjau eksploatuoti, nuo 8000 km ridos, dabar 74000 ir alyvos sąnaudos nepasikeitė. Šiaip jo galios man pakanka, lenkimuose tikrai jokių problemų. Greitėjimas tolygus nuo žemų apsukų, variklis elastingas. Sąnaudos mieste jei trumpais atstumais dujomis 12-13 litrų (benzu minus 2l.), ilgais atstumais mieste-galima į 10-11 įtilpt. Užmiestyje važiuojant 110 apie 10-11 l., greitėjant sąnaudos auga. Asmeninis rekordas, pravažiavus 200 km vidutiniu 80-90 km/h greičiu 9l. dujų. Per eksploatacijos laiką iki dabar pakeičiau stabdžių kaladėles, abejų stabilizatorių gumas ir berods priekinio stabilo traukutes.
Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?
Labai aiskiai viska isdestet, ačiū. Belieka tik kantriai laukti kol atsiras geras pasiulimas.Dziugintas rašė: ↑2019-07-15, 8:17 am Savo foriką pradėjau eksploatuoti, nuo 8000 km ridos, dabar 74000 ir alyvos sąnaudos nepasikeitė. Šiaip jo galios man pakanka, lenkimuose tikrai jokių problemų. Greitėjimas tolygus nuo žemų apsukų, variklis elastingas. Sąnaudos mieste jei trumpais atstumais dujomis 12-13 litrų (benzu minus 2l.), ilgais atstumais mieste-galima į 10-11 įtilpt. Užmiestyje važiuojant 110 apie 10-11 l., greitėjant sąnaudos auga. Asmeninis rekordas, pravažiavus 200 km vidutiniu 80-90 km/h greičiu 9l. dujų. Per eksploatacijos laiką iki dabar pakeičiau stabdžių kaladėles, abejų stabilizatorių gumas ir berods priekinio stabilo traukutes.
- saja
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 2022-04-25, 1:18 pm
- Auto: Forester
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?
Sveiki,
truputį nukrypsiu nuo temos, nes norėjau paklausti, kokius ratus esate užsidėję? Kaip suprantu, rekomenduojama r16, bet gal kiek mažoki tokiam automobiliui? Ar į didesnius ratus gali kaip nors reaguoti važiuoklė? Nusipirkau mechaninį 2L forester ir dabar kombinuoju visus variantus.
Ačiū:)
truputį nukrypsiu nuo temos, nes norėjau paklausti, kokius ratus esate užsidėję? Kaip suprantu, rekomenduojama r16, bet gal kiek mažoki tokiam automobiliui? Ar į didesnius ratus gali kaip nors reaguoti važiuoklė? Nusipirkau mechaninį 2L forester ir dabar kombinuoju visus variantus.
Ačiū:)
- Suburbanas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2443
- Užsiregistravo: 2012-10-27, 9:46 am
- Auto: Forester
- Mobilus: +37068841131
- Miestas: Kaunas
Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?
Apie kelintu metu forika kalbam?
- Kick_the_BUCKET
- Valdyba / Forumo administratorius
- Pranešimai: 161
- Užsiregistravo: 2020-04-09, 10:06 am
- Auto: Subaru Forester SH '11 Dyzelis
- Valstybinis numeris: KTB300
- Mobilus: +37068030199
- Miestas: Kaunas / Klaipėda / Visaginas
Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?
16" bekelei (dėčiau dar mažesnius, bet mažesni ant dyzelio netelpa), 17" gamykliniai viskam kitam.
Ratlankiai per maži gali būti tik tuo, kad netilps aplink stabdžius uždėt.
O kuo mažesnis ratlankis - tuo mažiau bereikalingo svorio ir tuo aukštesnė padangos siena, kas prideda amortizacijos ir bekelėje leidžia išleisti daugiau oro...
Ratlankiai per maži gali būti tik tuo, kad netilps aplink stabdžius uždėt.
O kuo mažesnis ratlankis - tuo mažiau bereikalingo svorio ir tuo aukštesnė padangos siena, kas prideda amortizacijos ir bekelėje leidžia išleisti daugiau oro...
Dyzelinė 🦢