techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą: topic2881.html
Sveiki,
planuoju pirkti foresteri 2003 metu modeli. Siai dienai nesu tvirtai apsisprendes ar su turbina ar bet,bet pedala paspaust megstu,todel linkstu link turbininio. Kiek tureciau tiketis isleisti paparastam aptarnavimui po pirkimo ? Seip niekada nebuvau susidures su subaru, todel nezinau ar ten grandine ar dirzai stovi ir kas kiek km tukstanciu pasikeist reikia.Kas dar keiciasi aptarnavimo metu?koks skyvas ar itempejai...
dekui uz komentarus
10mtn10 rašė:Sveiki,
planuoju pirkti foresteri 2003 metu modeli. Siai dienai nesu tvirtai apsisprendes ar su turbina ar bet,bet pedala paspaust megstu,todel linkstu link turbininio. Kiek tureciau tiketis isleisti paparastam aptarnavimui po pirkimo ? Seip niekada nebuvau susidures su subaru, todel nezinau ar ten grandine ar dirzai stovi ir kas kiek km tukstanciu pasikeist reikia.Kas dar keiciasi aptarnavimo metu?koks skyvas ar itempejai...
dekui uz komentarus
Visuose (isskyrus D ir H6) yra dirzai. Dar yra keletas parazitu, kuriuos reiketu keisti kartu sudirzais. O siaip nieko ten gudriau nei pas kitas nera. Reiktu pasikeisti visus tepalus ir del sventos ramybes dirza su parazitais. DAug kas nekeicia tepalu dezeje ir reduktoriuose, bet paziurejus rekomendacijose (autodata arba alldata) jie keiciami kas 60000 km.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
pas mane turba,dirzu dar nekeites,nors jau pries 25000 reikejo keist.apsuku variklis gaudavo nemenkai,bet subarinis patvarumas daro savo `2:
na o jei jau apsiimi keist dirzus,tai geriau is karto ir visus itempejus pasikeist,del sventos ramybes
siaip aptarnavimas nera sudetingas,tik tepalus laiku pasikeist ir turbavyko neuzkaitint,t.y. po agresyvesnio vaziavimo,negesint is karto
O trukus dirzui ar lanksto voztuvus ? jei nelanksto tai ir nera streso keist tik nusipirkus.
Jei jau nusprendus keist dirzus ir itempejus kiek mazdaug litu reiktu paruosti?kaina simtais ar tukstanciais gaunasi ?
10mtn10 rašė:O trukus dirzui ar lanksto voztuvus ? jei nelanksto tai ir nera streso keist tik nusipirkus.
Jei jau nusprendus keist dirzus ir itempejus kiek mazdaug litu reiktu paruosti?kaina simtais ar tukstanciais gaunasi ?
jei neklystu, tai senasis 2.0 kontrabandiniu legasiu variklis nelanksto voztuvu, velesni jau lankstys.
savajam 2.0, 92 kW varikliui (legacy) rudeni keiciau pagr. dirza, tai Liro servise isejo 1026 Lt. turbavykui jau kita kaina butu.
siaip galima pasiziuret dirzo susidevejima, nusiemus pagr. dirzo viena is plasmasiniu apsaugu, pamatysi koks dirzo stovis, na bent jau apytiksliai matysis ar kas daryta ar ne.
Ogo, as savo legasiui pries pusmeti keiciau dirza su visais "parazitais" ir itempeju berods 400lt kainavo... Nemanau, kad tai dideles islaidos nusipirkus automobili, juk del savo ramybes darai
10mtn10 rašė:O trukus dirzui ar lanksto voztuvus ? jei nelanksto tai ir nera streso keist tik nusipirkus.
Jei jau nusprendus keist dirzus ir itempejus kiek mazdaug litu reiktu paruosti?kaina simtais ar tukstanciais gaunasi ?
jei neklystu, tai senasis 2.0 kontrabandiniu legasiu variklis nelanksto voztuvu, velesni jau lankstys.
savajam 2.0, 92 kW varikliui (legacy) rudeni keiciau pagr. dirza, tai Liro servise isejo 1026 Lt. turbavykui jau kita kaina butu.
siaip galima pasiziuret dirzo susidevejima, nusiemus pagr. dirzo viena is plasmasiniu apsaugu, pamatysi koks dirzo stovis, na bent jau apytiksliai matysis ar kas daryta ar ne.
Kiedk zinau 2.5 bent jau sohas nedauzo. Patikimi zmones sake visaip prasukinejo su nuimtu dirzu.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Dochai lanksto ir labai brangus remontas būna. turbininiui būtina keisti viską įskaitant vandevs pompą, kurią taip pat varo pagrindinis diržas viską patartina dėti originalų ypač turbo modeliams. kainuos priklausomai nuo to iš kur dalis pirksi bet į 2000 lt gali orientuotis. orginalai laiko ne mažiau 100 000 km. visi kiti iki 50 000 km.
Pagaliau pavyko isigyt foresteri. Nors ju daug pardavime , bet tiek mazai vertu demesio.
2005m. 2,5 be turbinos su mechanine deze. Biudžetas truputį išseko ... :-?
Todel norėčiau tiksliai žinot ar trukus diržui nelankstomi vožtuvai.Tokiu atveju neskubėčiau į servisą ju keist ir ramiau važiuociau dar koki 5t-10t km. Jie bus keičiami bet kuriuo ateju, bet dėl financinės situacijos norėčiau tai atidėti,jei tik galima.
10mtn10 rašė:Pagaliau pavyko isigyt foresteri. Nors ju daug pardavime , bet tiek mazai vertu demesio.
2005m. 2,5 be turbinos su mechanine deze. Biudžetas truputį išseko ... :-?
Todel norėčiau tiksliai žinot ar trukus diržui nelankstomi vožtuvai.Tokiu atveju neskubėčiau į servisą ju keist ir ramiau važiuociau dar koki 5t-10t km. Jie bus keičiami bet kuriuo ateju, bet dėl financinės situacijos norėčiau tai atidėti,jei tik galima.
Jei variklis 2.5 SOHC, tai pažįstami visaip prasukę be diržo. Nelanksto. Nors kaip sakoma čiem čiort nie šutit.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
jei turi dabar kelis simtus litu - paprasyk forumieciu - patars kur pigiau gaut daliu, kur pasikeist, sutaupysi kazkiek ir busi ramus kad padarytas pilnas aptarnavimas
jei tik dirza pakeist ( aisku bus keli guoliukai ir parazitai) manau i kokius 500lt tilpt imanoma + tepalai + filtrai
siaip visad forumieciai patars kur pigiau isigyt ir pan
Istrauka is karcios asmenines patirtues:
Pries isigijant forika dauzta siek tiek i prieki, isnarsiau visa pasiekiama literatura, isklausinejau specus, ir visur buvo teigiama kad seno tipo 2.0 soch varikliose, voztuvu nelanksto. Tik 1 is mechaniku ( dirbanits Ugriminoje) per daug neaiskinat pasake, kad visuose subaru modeliose trukus dirzui "ant apsuku" , "per voztuvus kals", ar links jie ar ne, lieka loterija.
Tad beveik 100% buvau garantuotas, kad esant truputi prispaustam variklio priekiui, voztuvai bus sveiki. Kai buvo atitirauktos priekio skardos, pavyko iziureti kad dirzas yra prispaustas, bet netrukes. Uzdejus nauja dirza uzkurti nepavyko. Kompresijos matavimai parode kad vienos puses galva tikrai teks ardyti. Teko pakeisti 2 voztuvus, atitinkamai pritrinti visus, keiciant visu voztuvu kreipiaciasias ir rieboksliukus. Toliau jau eksperimentavau, kad gauti daugiau patirties: sutvarkius mineta galva ja uzdejau, antros neleciau specialiai, nors tarpines buvo pirktos 2. Forikas uzsikure ir vaziavo, bet variklis dirbo nestabiliai ant zemu apsuku. Antroje galvoje voztuvu keisti neprireike, pakako pratekinti ir pritrinti, savaime aisku keiciant kreipaiciasias ir rieboksliukus.
Paaskinimas gan paprastas, eksploatuojant automobili, ant voztuvu apatines dalies ir ant stumokliu virsutines dalies susikaupia antdegio (nagaro) sluoksnis, ir to pakanka kad susidurus su stumokliu sulinktu voztuvas, nes jo "kaklelis" yra gan plonas.
Patartina keiciant dirza, keisti ne tik pati dirza, itempeja ir parazitinius guolius, bet ir pompa bei pask. velenu riebokslius, tesiog del to, kad viskas isardyta ir pakeitimas nera sudetingas.
Nezinau kaip galima tilpti i 400-500lt. jei pirkti kokybiskos detales ir jei darba atlieka kvalifikuotas mechanikas, nes tiek tik uz pati darba reikes sumoketi.
Isvada: nerizikuokite vazinejant nezinant kada buvo keistas dirzas, ir kaip minejo Jonas, netaupykite ant daliu keiciant dirza.