TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

naujienos, spauda, straipsniai, atsiliepimai, informacija

Moderatorius: tomazas555

Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Rolkis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 483
Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
Auto: Subaru Legacy zyzel '08
Valstybinis numeris: GRC 505
Skype: gipsymott
Mobilus: +37068571916

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė Rolkis »

truputi nesupratau del to kamstelio:
Kaip ji patikrint, ir ar reikia tikrint jei temperatura rodo normoj, jokiu nutekejimu nepastebeta?
Prie ko ten tas slangutes spaudinejimas? :???:
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė jaroslavas »

Rolkis rašė:truputi nesupratau del to kamstelio:
Kaip ji patikrint, ir ar reikia tikrint jei temperatura rodo normoj, jokiu nutekejimu nepastebeta?
Prie ko ten tas slangutes spaudinejimas? :???:
kai aušinimo skystis atvėso, prie to dangčio (aš kalbu apie Forika) po dešinė yra maža žarnelė o po kairė stora. tai nuimk maža žarnelė ir paspaudinėk stora, su ranka papumpok. jei matysi skysti per ta maža skylutė (kur buvo pajungta maža žarnelė) tai blogai, keisk dangtelį. Bet jei nusupranti tai važiuok i servisa
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė jaroslavas »

papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
Remis7
Forumo dalyvis
Pranešimai: 809
Užsiregistravo: 2008-12-23, 10:22 am
Auto: Forester 2.5XS, AT, 07"
Valstybinis numeris: ETA 500
Skype: remygaa
Mobilus: +37067989777
Susisiekti:

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė Remis7 »

jaroslavas rašė:papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
o tai kodėl pas turbo deda tik diskinius, ką jiems užtenku silpnesnių stabžių? :???: nori pasakyti diskiniai stabdžiai mažiau efektyvūs?
pvz. usa forester 2,5X kompl. eina su būgniniais, o 2,5Xpremium nors ir toks pat variklis jau dedami diskiniai, kaip ir pas turbo 2,5XT.
╭∩╮(◣_◢)╭∩╮╭∩╮(◣_◢)╭∩╮
2007 [S11] FORESTER 2.5XS WAGON 253 EMPI SOHC NA RAISED SUSPENSION FULLTIME AWD AT US FLEX FUEL E85 & LPG
Degalų sanaudos https://www.spritmonitor.de/en/detail/669821.html
Vartotojo avataras
zzzubarruu
Forumo dalyvis
Pranešimai: 6306
Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
Auto: zver
Miestas: Vilnius

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė zzzubarruu »

jaroslavas rašė: labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai,
cia eilinis Jaroslavo: o pas mane geriau. pavydekit man.
kazka is konteksto istrauke ir vtiralina dabar.
ir dar visi gamintojai idiotai, nes deda diskinius. gal tik ziguli gerai daro.
Paskutinį kartą redagavo zzzubarruu 2011-11-01, 7:44 pm, redaguota 1 kartą(us).
Icagel
Forumo dalyvis
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
Valstybinis numeris: EOZ 954
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė Icagel »

O as tai galvoju, kad tai daroma tik taupymo sumetimais. T.y. kai i paprastesnes komplektacijas kisa bugninius stabdzius del elementaraus pigumo ir paprastumo. Juk pas bugninius ir rankinis ir stabdziai (galiniai) viename.
Gal ju stabdymo galia del lietimosi ploto ir gali buti didesne, bet stabdant svorio centras su visu varikliu yra smarkiai priekyje, kodel ir apkrova priekiniams visada gerokai didesne.

Net vaziuojant elementariu dviraciu priekis stabdo gerokai efektyviau. Ir preikines kaladeles dyla gerokai greiciau.
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė jaroslavas »

Remis7 rašė:
jaroslavas rašė:papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
o tai kodėl pas turbo deda tik diskinius, ką jiems užtenku silpnesnių stabžių? :???: nori pasakyti diskiniai stabdžiai mažiau efektyvūs?
pvz. usa forester 2,5X kompl. eina su būgniniais, o 2,5Xpremium nors ir toks pat variklis jau dedami diskiniai, kaip ir pas turbo 2,5XT.
todėl kad turbo stabdo agresyviau, ir jie perkaista. atmo ramesnio budo.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė jaroslavas »

Artūras rašė:cia eilinis Jaroslavo: o pas mane geriau. pavydekit man.
kazka is konteksto istrauke ir vtiralina dabar.
ir dar visi gamintojai idiotai, nes deda diskinius. gal tik ziguli gerai daro.
tavo nuomonė aiški, kitos mano postu atžvilgiu ir nebuna.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė jaroslavas »

Va RSe atsakymas šio klausymu (nes SK mano posta užpolė proto bokštai, tokie kaip Artūras)

RSe » 01 Lap 2011 12:44 pm

Parasysiu suprantamiau

Bugnai yra efektyvesni uz diskinius stabdzius. Kodel ju nenaudoja, tai Jaroslavas surase teisingai.

Tomai, apie petis, sau priestarauji. Bugnuose kalades sudaro didesni peti (nuo centro nutole), nei betkokios diskines kalades. Plotas kaladziu yra didesnis. Masinose, kai gale bugnai (nukreipiama i gala mazesne jega per reguliatoriu po kapotu) ir kai zmones pasikeicia gale i diskinius (ir nekeicia reguliatoriaus), tai galas nebestabdo, nes diskiniam reikia didesnio slegio is reguliatoriaus.
I prieki anksciau dedavo gamintojai bugnus, bet jie sudegdavo, nes nesiventiliuoja.
Gale, pas Subarika, rankinis yra bugno principo ir yra efektyvesnis uz prancuziska pvz. sistema su diskiniu rankiniu gale.

Sporte nenaudojama del kaitimo. Gatveje nustoja gamintojai naudoti del patikimumo ir prieziuros sudetingos.
RSe

Pranešimai: 557
Užsiregistravo: 21 Gru 2008 11:46 pm
Miestas: Vilnius
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
zzzubarruu
Forumo dalyvis
Pranešimai: 6306
Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
Auto: zver
Miestas: Vilnius

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė zzzubarruu »

tai isvardinai daugiau minusu nei pliusu ir vistiek sakai , kad geriau. :durnas3:
Vartotojo avataras
Remis7
Forumo dalyvis
Pranešimai: 809
Užsiregistravo: 2008-12-23, 10:22 am
Auto: Forester 2.5XS, AT, 07"
Valstybinis numeris: ETA 500
Skype: remygaa
Mobilus: +37067989777
Susisiekti:

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė Remis7 »

jaroslavas rašė:
Remis7 rašė:
jaroslavas rašė:papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
o tai kodėl pas turbo deda tik diskinius, ką jiems užtenku silpnesnių stabžių? :???: nori pasakyti diskiniai stabdžiai mažiau efektyvūs?
pvz. usa forester 2,5X kompl. eina su būgniniais, o 2,5Xpremium nors ir toks pat variklis jau dedami diskiniai, kaip ir pas turbo 2,5XT.
todėl kad turbo stabdo agresyviau, ir jie perkaista. atmo ramesnio budo.
pas mane atmo, bet su diskiniais kadangi tai jau geresnė komplektacija. reiškiasi diskiniai yra privalumas o ne minusas... na ir aplamai man neteko matyti normalaus sportiško auto su bugnais gale. net tarkim senas vw passatas B3 su 1,8 motoru turi bugninius stabdžius o tarkim vr6 2,8 motoru jau su diskiniais stadžiais... kažin kodėl.... o todėl kad efektyviau stabdo....
╭∩╮(◣_◢)╭∩╮╭∩╮(◣_◢)╭∩╮
2007 [S11] FORESTER 2.5XS WAGON 253 EMPI SOHC NA RAISED SUSPENSION FULLTIME AWD AT US FLEX FUEL E85 & LPG
Degalų sanaudos https://www.spritmonitor.de/en/detail/669821.html
Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė Eimazz555 »

jaroslavas rašė:papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
Nu dar graziausiai :I~: nuo kada diskiniu stabdziu stabdymo jega mazesne uz bugniniu??? Nekliedek Jarka, palygink kokie yra cilindriuku diametrai visu pirma, koks darbinis kaladeliu pavirsiu, ne lietimosi, o darbinis :gana: naujoms kaladems dirba pagrinde apatine kaladeliu dalis, padilusiom jau dirba pagrinde ju virsutine dalis, diskiniu stabdziu dirba visas kalades plotas ir visada. Plius nuvaryk patikrint ant jegos stendo ir pamatysi kiek ispaudzia bugnai ir kiek diskai. RSe kaip meistras yra geras, bet tai tik cia jo nuomone apie stabdzius, pagoglinus galima rasti kalnus informacijos diskiniu naudai, taip kad maziau tikek vienetiniais informacijos saltiniais. :!:
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė Eimazz555 »

Remis7 rašė: pas mane atmo, bet su diskiniais kadangi tai jau geresnė komplektacija. reiškiasi diskiniai yra privalumas o ne minusas... na ir aplamai man neteko matyti normalaus sportiško auto su bugnais gale. net tarkim senas vw passatas B3 su 1,8 motoru turi bugninius stabdžius o tarkim vr6 2,8 motoru jau su diskiniais stadžiais... kažin kodėl.... o todėl kad efektyviau stabdo....
Nereikia ir vr6, diskiniai eina jau ir pas GT modelius, nors varikliai vienodi, galia vienoda, bet GT jau turi sport paketa i kuri ieina ir diskai.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Vartotojo avataras
Tomas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1422
Užsiregistravo: 2009-05-23, 10:58 pm
Auto: Subaru Legacy 2.5 GX Wagon

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė Tomas »

pas bratka buvo golfelis 1,6 GT su 74kw,gale diskai :)
Vartotojo avataras
jonas72
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1526
Užsiregistravo: 2009-03-25, 10:25 am
Auto: 09' Forester diesel
Mobilus: +37061462722
Miestas: Šakių raj.

Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t

Standartinė jonas72 »

... :???: nu jo ir pas mane ... visur diskai ir stabdo ...pakankamai gerai .... :stop:
ir dar toks klausimas autoriui užvedusiam diskusija, kodėl nustojo į subaru montuoti būgninius stabdžius ? gal per geri , gal per brangūs ? o gal vistik diskiniai geresni ?
'09 Forester 2,0 XS Diesel
Skelbti atsakymą