TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
Moderatorius: tomazas555
- Rolkis
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 483
- Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
- Auto: Subaru Legacy zyzel '08
- Valstybinis numeris: GRC 505
- Skype: gipsymott
- Mobilus: +37068571916
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
truputi nesupratau del to kamstelio:
Kaip ji patikrint, ir ar reikia tikrint jei temperatura rodo normoj, jokiu nutekejimu nepastebeta?
Prie ko ten tas slangutes spaudinejimas?
Kaip ji patikrint, ir ar reikia tikrint jei temperatura rodo normoj, jokiu nutekejimu nepastebeta?
Prie ko ten tas slangutes spaudinejimas?
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
kai aušinimo skystis atvėso, prie to dangčio (aš kalbu apie Forika) po dešinė yra maža žarnelė o po kairė stora. tai nuimk maža žarnelė ir paspaudinėk stora, su ranka papumpok. jei matysi skysti per ta maža skylutė (kur buvo pajungta maža žarnelė) tai blogai, keisk dangtelį. Bet jei nusupranti tai važiuok i servisaRolkis rašė:truputi nesupratau del to kamstelio:
Kaip ji patikrint, ir ar reikia tikrint jei temperatura rodo normoj, jokiu nutekejimu nepastebeta?
Prie ko ten tas slangutes spaudinejimas?
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- Remis7
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 809
- Užsiregistravo: 2008-12-23, 10:22 am
- Auto: Forester 2.5XS, AT, 07"
- Valstybinis numeris: ETA 500
- Skype: remygaa
- Mobilus: +37067989777
- Susisiekti:
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
o tai kodėl pas turbo deda tik diskinius, ką jiems užtenku silpnesnių stabžių? nori pasakyti diskiniai stabdžiai mažiau efektyvūs?jaroslavas rašė:papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
pvz. usa forester 2,5X kompl. eina su būgniniais, o 2,5Xpremium nors ir toks pat variklis jau dedami diskiniai, kaip ir pas turbo 2,5XT.
╭∩╮(◣_◢)╭∩╮╭∩╮(◣_◢)╭∩╮
2007 [S11] FORESTER 2.5XS WAGON 253 EMPI SOHC NA RAISED SUSPENSION FULLTIME AWD AT US FLEX FUEL E85 & LPG
Degalų sanaudos https://www.spritmonitor.de/en/detail/669821.html
2007 [S11] FORESTER 2.5XS WAGON 253 EMPI SOHC NA RAISED SUSPENSION FULLTIME AWD AT US FLEX FUEL E85 & LPG
Degalų sanaudos https://www.spritmonitor.de/en/detail/669821.html
- zzzubarruu
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 6306
- Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
- Auto: zver
- Miestas: Vilnius
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
cia eilinis Jaroslavo: o pas mane geriau. pavydekit man.jaroslavas rašė: labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai,
kazka is konteksto istrauke ir vtiralina dabar.
ir dar visi gamintojai idiotai, nes deda diskinius. gal tik ziguli gerai daro.
Paskutinį kartą redagavo zzzubarruu 2011-11-01, 7:44 pm, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 288
- Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
- Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
- Valstybinis numeris: EOZ 954
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
O as tai galvoju, kad tai daroma tik taupymo sumetimais. T.y. kai i paprastesnes komplektacijas kisa bugninius stabdzius del elementaraus pigumo ir paprastumo. Juk pas bugninius ir rankinis ir stabdziai (galiniai) viename.
Gal ju stabdymo galia del lietimosi ploto ir gali buti didesne, bet stabdant svorio centras su visu varikliu yra smarkiai priekyje, kodel ir apkrova priekiniams visada gerokai didesne.
Net vaziuojant elementariu dviraciu priekis stabdo gerokai efektyviau. Ir preikines kaladeles dyla gerokai greiciau.
Gal ju stabdymo galia del lietimosi ploto ir gali buti didesne, bet stabdant svorio centras su visu varikliu yra smarkiai priekyje, kodel ir apkrova priekiniams visada gerokai didesne.
Net vaziuojant elementariu dviraciu priekis stabdo gerokai efektyviau. Ir preikines kaladeles dyla gerokai greiciau.
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
todėl kad turbo stabdo agresyviau, ir jie perkaista. atmo ramesnio budo.Remis7 rašė:o tai kodėl pas turbo deda tik diskinius, ką jiems užtenku silpnesnių stabžių? nori pasakyti diskiniai stabdžiai mažiau efektyvūs?jaroslavas rašė:papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
pvz. usa forester 2,5X kompl. eina su būgniniais, o 2,5Xpremium nors ir toks pat variklis jau dedami diskiniai, kaip ir pas turbo 2,5XT.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
tavo nuomonė aiški, kitos mano postu atžvilgiu ir nebuna.Artūras rašė:cia eilinis Jaroslavo: o pas mane geriau. pavydekit man.
kazka is konteksto istrauke ir vtiralina dabar.
ir dar visi gamintojai idiotai, nes deda diskinius. gal tik ziguli gerai daro.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
Va RSe atsakymas šio klausymu (nes SK mano posta užpolė proto bokštai, tokie kaip Artūras)
RSe » 01 Lap 2011 12:44 pm
Parasysiu suprantamiau
Bugnai yra efektyvesni uz diskinius stabdzius. Kodel ju nenaudoja, tai Jaroslavas surase teisingai.
Tomai, apie petis, sau priestarauji. Bugnuose kalades sudaro didesni peti (nuo centro nutole), nei betkokios diskines kalades. Plotas kaladziu yra didesnis. Masinose, kai gale bugnai (nukreipiama i gala mazesne jega per reguliatoriu po kapotu) ir kai zmones pasikeicia gale i diskinius (ir nekeicia reguliatoriaus), tai galas nebestabdo, nes diskiniam reikia didesnio slegio is reguliatoriaus.
I prieki anksciau dedavo gamintojai bugnus, bet jie sudegdavo, nes nesiventiliuoja.
Gale, pas Subarika, rankinis yra bugno principo ir yra efektyvesnis uz prancuziska pvz. sistema su diskiniu rankiniu gale.
Sporte nenaudojama del kaitimo. Gatveje nustoja gamintojai naudoti del patikimumo ir prieziuros sudetingos.
RSe
Pranešimai: 557
Užsiregistravo: 21 Gru 2008 11:46 pm
Miestas: Vilnius
RSe » 01 Lap 2011 12:44 pm
Parasysiu suprantamiau
Bugnai yra efektyvesni uz diskinius stabdzius. Kodel ju nenaudoja, tai Jaroslavas surase teisingai.
Tomai, apie petis, sau priestarauji. Bugnuose kalades sudaro didesni peti (nuo centro nutole), nei betkokios diskines kalades. Plotas kaladziu yra didesnis. Masinose, kai gale bugnai (nukreipiama i gala mazesne jega per reguliatoriu po kapotu) ir kai zmones pasikeicia gale i diskinius (ir nekeicia reguliatoriaus), tai galas nebestabdo, nes diskiniam reikia didesnio slegio is reguliatoriaus.
I prieki anksciau dedavo gamintojai bugnus, bet jie sudegdavo, nes nesiventiliuoja.
Gale, pas Subarika, rankinis yra bugno principo ir yra efektyvesnis uz prancuziska pvz. sistema su diskiniu rankiniu gale.
Sporte nenaudojama del kaitimo. Gatveje nustoja gamintojai naudoti del patikimumo ir prieziuros sudetingos.
RSe
Pranešimai: 557
Užsiregistravo: 21 Gru 2008 11:46 pm
Miestas: Vilnius
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- zzzubarruu
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 6306
- Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
- Auto: zver
- Miestas: Vilnius
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
tai isvardinai daugiau minusu nei pliusu ir vistiek sakai , kad geriau.
- Remis7
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 809
- Užsiregistravo: 2008-12-23, 10:22 am
- Auto: Forester 2.5XS, AT, 07"
- Valstybinis numeris: ETA 500
- Skype: remygaa
- Mobilus: +37067989777
- Susisiekti:
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
pas mane atmo, bet su diskiniais kadangi tai jau geresnė komplektacija. reiškiasi diskiniai yra privalumas o ne minusas... na ir aplamai man neteko matyti normalaus sportiško auto su bugnais gale. net tarkim senas vw passatas B3 su 1,8 motoru turi bugninius stabdžius o tarkim vr6 2,8 motoru jau su diskiniais stadžiais... kažin kodėl.... o todėl kad efektyviau stabdo....jaroslavas rašė:todėl kad turbo stabdo agresyviau, ir jie perkaista. atmo ramesnio budo.Remis7 rašė:o tai kodėl pas turbo deda tik diskinius, ką jiems užtenku silpnesnių stabžių? nori pasakyti diskiniai stabdžiai mažiau efektyvūs?jaroslavas rašė:papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
pvz. usa forester 2,5X kompl. eina su būgniniais, o 2,5Xpremium nors ir toks pat variklis jau dedami diskiniai, kaip ir pas turbo 2,5XT.
╭∩╮(◣_◢)╭∩╮╭∩╮(◣_◢)╭∩╮
2007 [S11] FORESTER 2.5XS WAGON 253 EMPI SOHC NA RAISED SUSPENSION FULLTIME AWD AT US FLEX FUEL E85 & LPG
Degalų sanaudos https://www.spritmonitor.de/en/detail/669821.html
2007 [S11] FORESTER 2.5XS WAGON 253 EMPI SOHC NA RAISED SUSPENSION FULLTIME AWD AT US FLEX FUEL E85 & LPG
Degalų sanaudos https://www.spritmonitor.de/en/detail/669821.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3483
- Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
- Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
- Skype: eeimantas555
- Miestas: Kontrabandos sostinė
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
Nu dar graziausiai nuo kada diskiniu stabdziu stabdymo jega mazesne uz bugniniu??? Nekliedek Jarka, palygink kokie yra cilindriuku diametrai visu pirma, koks darbinis kaladeliu pavirsiu, ne lietimosi, o darbinis naujoms kaladems dirba pagrinde apatine kaladeliu dalis, padilusiom jau dirba pagrinde ju virsutine dalis, diskiniu stabdziu dirba visas kalades plotas ir visada. Plius nuvaryk patikrint ant jegos stendo ir pamatysi kiek ispaudzia bugnai ir kiek diskai. RSe kaip meistras yra geras, bet tai tik cia jo nuomone apie stabdzius, pagoglinus galima rasti kalnus informacijos diskiniu naudai, taip kad maziau tikek vienetiniais informacijos saltiniais.jaroslavas rašė:papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3483
- Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
- Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
- Skype: eeimantas555
- Miestas: Kontrabandos sostinė
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
Nereikia ir vr6, diskiniai eina jau ir pas GT modelius, nors varikliai vienodi, galia vienoda, bet GT jau turi sport paketa i kuri ieina ir diskai.Remis7 rašė: pas mane atmo, bet su diskiniais kadangi tai jau geresnė komplektacija. reiškiasi diskiniai yra privalumas o ne minusas... na ir aplamai man neteko matyti normalaus sportiško auto su bugnais gale. net tarkim senas vw passatas B3 su 1,8 motoru turi bugninius stabdžius o tarkim vr6 2,8 motoru jau su diskiniais stadžiais... kažin kodėl.... o todėl kad efektyviau stabdo....
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
- Tomas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1422
- Užsiregistravo: 2009-05-23, 10:58 pm
- Auto: Subaru Legacy 2.5 GX Wagon
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
pas bratka buvo golfelis 1,6 GT su 74kw,gale diskai
- jonas72
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1526
- Užsiregistravo: 2009-03-25, 10:25 am
- Auto: 09' Forester diesel
- Mobilus: +37061462722
- Miestas: Šakių raj.
Re: TA 45000, 60000, 75000, 90000 km ir t.t
... nu jo ir pas mane ... visur diskai ir stabdo ...pakankamai gerai ....
ir dar toks klausimas autoriui užvedusiam diskusija, kodėl nustojo į subaru montuoti būgninius stabdžius ? gal per geri , gal per brangūs ? o gal vistik diskiniai geresni ?
ir dar toks klausimas autoriui užvedusiam diskusija, kodėl nustojo į subaru montuoti būgninius stabdžius ? gal per geri , gal per brangūs ? o gal vistik diskiniai geresni ?
'09 Forester 2,0 XS Diesel