o diskinių stabdžių rankinis tai marazmas. Hondos toks irgi yra - striginėja, užrūdyja, ir šiaip remontas sudėtingas.
tempiau,prie rankenos,i ratus nelabai buvo kada lyst.
Tai prie rankenos tik laisvumas pagal mane reguliuojasi. Jei kalades prisitryne, tai reikia jas sukelt. Ten kur ir darbinis bugninisz tai tas sukelimas pastoviai automatiskai vyksta, o cia kaip pas uaza
ta padarius tiktai gerai veikia, net nustebau ant stendo pamates.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
RANKINIS nuo zodzio ,ranka ,rankena -taigi rankena butina ,tai kaip tsakant atrodys kai prie bordiuro rankena prisuksi ,o kaip atrodys kai ta rankini su savim pasiimt noredamas lupsi :-DD
tesiant :
Pamegink Airiui pasakyt, kad masinoje neveikia rankinis.
Jie cia sankryzoje sustojus pirma ka padaro - uztraukia rankini, ijungia pirma ir sedi su isspausta sankaba. Taip moko vairuot instruktoriai.
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio
Notorious rašė:tesiant :
Pamegink Airiui pasakyt, kad masinoje neveikia rankinis.
Jie cia sankryzoje sustojus pirma ka padaro - uztraukia rankini, ijungia pirma ir sedi su isspausta sankaba. Taip moko vairuot instruktoriai.
kekvienoje salyje vis kokie kitokie iprociai man tai rankinis tik ziema reikalingas
Na net turint automata, kartais norisi rankinuka patraukt.
Pvz, statokoje ikaleneje sustojus, pries ibrukant P, geriau uztraukt nors kazkiek. Nes po to noredamas pajudeti turesi jegos pridet, kad rankena is P i D/R imest... Kiek zinau ir nelabai sveika tai? Aisku galiu ir klysti
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio