
Kaip supratau, jeigu ima 10 litrų saliarkos, tai įstačius sistemą per 10000 km susitaupo apie 600 lt

Tik matau labiau apsimoka tiems, kad labai daug važinėja.
Atėjo galingumas ir kuro ekonomija. Daugelis dabar sukasi smagiau nei benzininiai motorai, bet galite pamiršti dyzelinius motorus, kurie be jokių problemų ir remontų ant odometro sukdavosi iki septynženklio skaičius. Tiesa, jie nebuvo tokie galingi ir ekonomiški, bet atkentėdavo daugiau negu Kristus prie Pontijaus Piloto...Gorbas rašė: Man tikrai ašaros bėga kai matau kur nusivažiavo dabartiniai dyzeliai, nes aš su jais jau 18 metų kaip reikalų turiu.
o pas ką susitvarkei iki galo? manau būtų aktualu kitiems.jaroslavas rašė:Tai va. Pas mane dujose buvo nereikšminga problema (gaižiunuose sužinojau) kai spaudžiau gaza dugna ir nuo 5700 apsuku persijungdavo i benzina. Lyg ir nieko baisaus, bet lakstyti jau nelabai malonu ir benza naudoja. Pvz į Šeškinės kalna reikia užminti, aplenkti ir bac ant benzo. Šiandien pravalė skystos fazės filtra (buvo šiukšlių) ir pasirodo buvo kompe nustatyta kad nuo 6000 aps pereina ant benzo. Va kur problema. Nustačius ant 6250 (nes ant 6200 automatas jau perjungia aukštesnė pavara, o daugiau negalima jau redline) jau važiuoja tik ant duju. Išeina taip kad tiesa surasi per keletas meistru, ir tai liudnoka. Tas apsuku ribojimas pasirodo reikalingas, nes ant duju gali išspausti ir 8000 aps.
dar pasirodo purkštuku pašildymo funkcija buvo išjungta, ir kodėl? Sakė reikia. Prieš tai gaunasi niekas nematė? Bardakas
Na apsilankiau pas dujininką, tai po kurio laiko ir važinėjimosi po miestą ir ne tik pastebėjo ant diagnostikos, kad pas mane ant aukštų apsukų netraukia ant dujų, nes reduktoriuje krinta slėgis nuo 1,3-1,5 (nepamenu tiksliai) iki kažkur 0,7 - nepakanka dujų padavimo. Pats reduktorius pagal galingumą sakė OK, skystos fazės filtras OK, tai iš jo patirties patarė kaip pigiausią ir pirmiausią variantą pradžiai pasikeisti dujų padavimo vamzdelį nuo bako iki reduktoriaus. Gal bus užsioksidavęs kur nors. Siūlė vietoj varinio vamzdelio dėti kažkokį visai ne metalinį 6 mm. Atseit ir nesioksiduoja, ir laiko gerai. Tai vat su darbu bus kažkur 170 lt už tą pakeitimą. Žiūrėsim vėliau kaip čia bus, ar padės.Mindaugasss rašė:Man tai irgi ant dujų iki redlaino (na kokių 5500-5700 rpm) važiuoja ant dujų ir nemeta į benzą. Tačia kaip jau anksčiau rašiau yra kitų simptomų, t,y, nuo kažkur 5000 rpm visiškai nevalina, jau gaunasi greičiau jei gazą taip spaudi, kad jungtų apie 4500-5000 rpm, nei laikant dugną. Planuoju važiuot pas dujiniką, kuris man HANA purkštukus gruodį statė - diagnostikai. O ir šiaip jis tarsi abejojo dėl purkštukų galingumo. Matyt pachaltūrino ir ant galingumo ribos įdėjo. Sako tu pavaryk autostrada 160km/h, dar duok anglių i žiūrėk ar gerai eina. Na panašu, kad kažkas ne taip, kai arti raudonų apsukų.
pas mane toks vamzdelis idetas. plastikinis. plaktuku dauzomas nepasidave. atsistato. dujininkas sake, kad labai gerai jie laiko.Mindaugasss rašė:Na apsilankiau pas dujininką, tai po kurio laiko ir važinėjimosi po miestą ir ne tik pastebėjo ant diagnostikos, kad pas mane ant aukštų apsukų netraukia ant dujų, nes reduktoriuje krinta slėgis nuo 1,3-1,5 (nepamenu tiksliai) iki kažkur 0,7 - nepakanka dujų padavimo. Pats reduktorius pagal galingumą sakė OK, skystos fazės filtras OK, tai iš jo patirties patarė kaip pigiausią ir pirmiausią variantą pradžiai pasikeisti dujų padavimo vamzdelį nuo bako iki reduktoriaus. Gal bus užsioksidavęs kur nors. Siūlė vietoj varinio vamzdelio dėti kažkokį visai ne metalinį 6 mm. Atseit ir nesioksiduoja, ir laiko gerai. Tai vat su darbu bus kažkur 170 lt už tą pakeitimą. Žiūrėsim vėliau kaip čia bus, ar padės.