Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etanolis

Jūsų automobiliu galimybių padidinimas
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Artūrazz
Forumo dalyvis
Pranešimai: 7542
Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
Auto: X5
Mobilus: +37063438822

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Artūrazz »

Na įdomi sistema :?

Kaip supratau, jeigu ima 10 litrų saliarkos, tai įstačius sistemą per 10000 km susitaupo apie 600 lt :?:
Tik matau labiau apsimoka tiems, kad labai daug važinėja.
Icagel
Forumo dalyvis
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
Valstybinis numeris: EOZ 954
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Icagel »

Nuo 2005 metu eksploatuoju dujinius automobilius. Vaziavimas dujomis reikia pripazinti turi savo nepatogumo kaina... Bet kai norisi patikimo AWD automato, pasveri pliusus/minusus, tai ir jami Subarika, kuri tenka dujinti. Nors tiesa pasakius mielai iskeisciau i dyzel power :)
Vartotojo avataras
Jurijusb
Forumo dalyvis
Pranešimai: 927
Užsiregistravo: 2012-09-22, 12:26 pm
Auto: Forester ir Outback
Miestas: Pabradė

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Jurijusb »

O as nuo 1998 metu su dujomis.
Dyzelio dar nenoriu, turejau darbini Fiata ir Opeli, kazkaip neuzkabino dyzelis.
Draugas turi autoservisa, visada buvo tik uz dyzeli, bet dabar jau ir pats pasisako uz dujas.
Labai brangus aptarnavimas, kai sugenda.
Subaru Outback BS 3,6 R, Subaru Forester SG 2,0 atmo
Vartotojo avataras
Giedrius-Gmc
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1007
Užsiregistravo: 2009-10-11, 10:18 am
Auto: VW Passat '08 2.0 TDI DSG
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Giedrius-Gmc »

Vazineti teko su ivairiu kuro. Problemu su paprasta duju iranga esu turejes, todel nuo to laiko vazineju su dyzeliu. Galios ir ekonomijos santykis tikrai teisingas. Beda ta, kad norint dyzelio AT - pasirinkimas tikrai skurdus. Ir paprastai ekonomijos jau nebelieka. Kita beda - daug vazineju trumpais atstumais, kas reiskia, jog dyzelis ilgai syla (ir nesildo :D ) ir nera taip smagu. O sukimo momentas aisku daro savo :)
Sekancios masinos noriu AT, geriausiai Foriko, todel manau kad bus dujos :)
Vw Passat'08 2.0 TDI DSG
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Gorbas »

Kas liečia dyzelius, tai dabartiniai yra ypač lepūs. Varikliai padaryti plonasieniai, stipriai išlengvinti, kaista nerealiai stipriai, tam reikalingi spec tepalai, kurie neleidžia susidariusiems suodžiams nusėsti. Purkštuvai per vieną taktą padaro po 5-6 įpurškimus, kuro siurblys sukuria nuo 1600 iki 2200 bar'ų slėgį sistemoje. Kalbant apie Subaru dyzelį: Autoerdvė jau buvo kelis kartus atvežę purkštuvus, nei vieno gero iš jų nebuvo, o tai buvo arba garantinės arba tik po garantinio mašinos. Per žiemos GM'ą Zarasuose buvo trys dyzeliai, su Hipio dyzelioku tai tikrai jau kažkas negerai buvo, nes dirbo jis jau per garsiai ir lyg vienas cilindras turėtų kuro deficitą. Jono dyzeliokas dirbo ženkliai gražiau. Taip pat kiek teko išgirst, tai byra alkūniniai, sankaba, smagračiai... Neseniai teko išgirst, kad originalių pakaitinimo žvakių komplektas kainuoja ~1200Lt :`( . Man tikrai ašaros bėga kai matau kur nusivažiavo dabartiniai dyzeliai, nes aš su jais jau 18 metų kaip reikalų turiu. Jei iš tiesų norite išlaikyti kuo ilgiau dyzelį tvarkingą, tai keiskite tepalus ir visus filtrus (oro, tepalo ir kuro) kas ~8000-10000 km (ypač jei važinėjate pagrinde mieste), kurą stenkitės piltis Neste arba Statoil degalinėse (jos vertina savo vardą), taip pat rekomenduoju papildomai įpilti Stanadyne kuro priedo (http://www.stanadyne.com/view.php?id=74). Šį priedą įsigyti galite pas mus (Dyzelservisas, Liepkalnio g. 69) arba per mane. Pas mus visi bendradarbiai pilasi šį priedą, dauguma klientų irgi jau pilasi. Trumpai išvertus apie jį, tai cetaninio skaičiaus padidinimas (kas leidžia geriau sudeginti kurą, to pasekoje sumažinamos sąnaudos (realiai iki 5%, mieste tas nelabai jaučiasi), tylesnis variklio darbas ir mažesnė tarša), papildomas kuro sistemos tepimas, kuro stingimo temperatūros sumažinimas 22 laipsniais, pripažinta kai kurių gamintojų (John Deere reikalauja, kad jis būtų būtinai pilamas į garantinę techniką). Ir tai tikrai nėra reklama, analogo šitam skysčiui nėra (kažkada buvau užsirovęs kažkokiam puslapyje ant laboratorinių tyrimų tokių skysčių kur tame tarpe tikrino ir šį, tai jis ženkliai lenkė visus kitus). Jei kils kokių klausimų klauskite, bandysiu atsakyti.
Miškinukas
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė evilkas »

Kokia to stebuklingo skysčio kaina?
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
MekongDelta
Forumo dalyvis
Pranešimai: 614
Užsiregistravo: 2010-08-29, 1:53 pm
Auto: Forester
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė MekongDelta »

Gorbas rašė: Man tikrai ašaros bėga kai matau kur nusivažiavo dabartiniai dyzeliai, nes aš su jais jau 18 metų kaip reikalų turiu.
Atėjo galingumas ir kuro ekonomija. Daugelis dabar sukasi smagiau nei benzininiai motorai, bet galite pamiršti dyzelinius motorus, kurie be jokių problemų ir remontų ant odometro sukdavosi iki septynženklio skaičius. Tiesa, jie nebuvo tokie galingi ir ekonomiški, bet atkentėdavo daugiau negu Kristus prie Pontijaus Piloto...
Manau, kad Gorbas galėtų skeptikams į PM papasakoti apie remonto kainas - linkiu, kad pas jį nereikėtų užsirašyti į eilę.

P.S.Kaip kažkuris iš KIA darbuotojų pasakė. kad mes duodam būtent 5 metų garantiją, nes šeštais metais mūsų servisas sugrąžina visus jūsų pinigus sutaupytus litus mums atgal.
Nesiginčykite su kvailiu - žmonės gali neįžvelgti tarp jūsų skirtumo.
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė jaroslavas »

Tai va. Pas mane dujose buvo nereikšminga problema (gaižiunuose sužinojau) kai spaudžiau gaza dugna ir nuo 5700 apsuku persijungdavo i benzina. Lyg ir nieko baisaus, bet lakstyti jau nelabai malonu ir benza naudoja. Pvz į Šeškinės kalna reikia užminti, aplenkti ir bac ant benzo. Šiandien pravalė skystos fazės filtra (buvo šiukšlių) ir pasirodo buvo kompe nustatyta kad nuo 6000 aps pereina ant benzo. Va kur problema. Nustačius ant 6250 (nes ant 6200 automatas jau perjungia aukštesnė pavara, o daugiau negalima jau redline) jau važiuoja tik ant duju. Išeina taip kad tiesa surasi per keletas meistru, ir tai liudnoka. Tas apsuku ribojimas pasirodo reikalingas, nes ant duju gali išspausti ir 8000 aps.
dar pasirodo purkštuku pašildymo funkcija buvo išjungta, ir kodėl? Sakė reikia. Prieš tai gaunasi niekas nematė? Bardakas
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė suboksidas »

jaroslavas rašė:Tai va. Pas mane dujose buvo nereikšminga problema (gaižiunuose sužinojau) kai spaudžiau gaza dugna ir nuo 5700 apsuku persijungdavo i benzina. Lyg ir nieko baisaus, bet lakstyti jau nelabai malonu ir benza naudoja. Pvz į Šeškinės kalna reikia užminti, aplenkti ir bac ant benzo. Šiandien pravalė skystos fazės filtra (buvo šiukšlių) ir pasirodo buvo kompe nustatyta kad nuo 6000 aps pereina ant benzo. Va kur problema. Nustačius ant 6250 (nes ant 6200 automatas jau perjungia aukštesnė pavara, o daugiau negalima jau redline) jau važiuoja tik ant duju. Išeina taip kad tiesa surasi per keletas meistru, ir tai liudnoka. Tas apsuku ribojimas pasirodo reikalingas, nes ant duju gali išspausti ir 8000 aps.
dar pasirodo purkštuku pašildymo funkcija buvo išjungta, ir kodėl? Sakė reikia. Prieš tai gaunasi niekas nematė? Bardakas
o pas ką susitvarkei iki galo? manau būtų aktualu kitiems.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė jaroslavas »

aš laukiau malonės kada Slava priims (prieš savaitė buvau, sutvarkė eilini aptarnavimą, bet šia problema liko), bet niekaip. Tai teko užsukti pas darbo kaimynus Žirniu g.10. Jei jau 12 metu dirba, Alreginta Vilniuje siunčia pas juos ir Egas. http://www.auto.lt/imones/AB-Initio-L-V ... AE/2115204
Bet kaip PĮ tai man pasirodė brangoka, fiūltro išvalymas praputimas ir kompo pajungimas su redagavimu norėjo 40, bet sugudravau ant 25 :)
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė jaroslavas »

tiesa dėl lašelinės. Meistrui asakiau kad jau nenaudoju lašelinės, nes bent 3 meistrai irgi nemato prasmės, tai pritarė. O vadas sakė kad nevisai pritariu, bet butent Subarikams to nereikia, jis per 12 metu darbo nepamatė skirtumo tarp tu kas naudoja ir tu kas nenaudoja.
Pvz jei tikėti mano pardavėju tai vožtuvus teko regulioti po 50000 km, o jis naudojo lašelinė. O žadama tai kad su lašelinė reiks rečiau naudoti, na po 70000-80000 km. Bet dar yra niuansas - vožtuva pradegimas ar nusedimas (kažkas tokio) tai yra auto kuria be lašiuku nekaip negali, o Subarikai gali
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
Jurijusb
Forumo dalyvis
Pranešimai: 927
Užsiregistravo: 2012-09-22, 12:26 pm
Auto: Forester ir Outback
Miestas: Pabradė

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Jurijusb »

Man irgi dujas siandien montuoja, pasake kad laseline nereikalinga.
Subaru Outback BS 3,6 R, Subaru Forester SG 2,0 atmo
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Mindaugas »

Mindaugasss rašė:Man tai irgi ant dujų iki redlaino (na kokių 5500-5700 rpm) važiuoja ant dujų ir nemeta į benzą. Tačia kaip jau anksčiau rašiau yra kitų simptomų, t,y, nuo kažkur 5000 rpm visiškai nevalina, jau gaunasi greičiau jei gazą taip spaudi, kad jungtų apie 4500-5000 rpm, nei laikant dugną. Planuoju važiuot pas dujiniką, kuris man HANA purkštukus gruodį statė - diagnostikai. O ir šiaip jis tarsi abejojo dėl purkštukų galingumo. Matyt pachaltūrino ir ant galingumo ribos įdėjo. Sako tu pavaryk autostrada 160km/h, dar duok anglių i žiūrėk ar gerai eina. Na panašu, kad kažkas ne taip, kai arti raudonų apsukų.
Na apsilankiau pas dujininką, tai po kurio laiko ir važinėjimosi po miestą ir ne tik pastebėjo ant diagnostikos, kad pas mane ant aukštų apsukų netraukia ant dujų, nes reduktoriuje krinta slėgis nuo 1,3-1,5 (nepamenu tiksliai) iki kažkur 0,7 - nepakanka dujų padavimo. Pats reduktorius pagal galingumą sakė OK, skystos fazės filtras OK, tai iš jo patirties patarė kaip pigiausią ir pirmiausią variantą pradžiai pasikeisti dujų padavimo vamzdelį nuo bako iki reduktoriaus. Gal bus užsioksidavęs kur nors. Siūlė vietoj varinio vamzdelio dėti kažkokį visai ne metalinį 6 mm. Atseit ir nesioksiduoja, ir laiko gerai. Tai vat su darbu bus kažkur 170 lt už tą pakeitimą. Žiūrėsim vėliau kaip čia bus, ar padės.
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Diver »

Mindaugasss rašė:Na apsilankiau pas dujininką, tai po kurio laiko ir važinėjimosi po miestą ir ne tik pastebėjo ant diagnostikos, kad pas mane ant aukštų apsukų netraukia ant dujų, nes reduktoriuje krinta slėgis nuo 1,3-1,5 (nepamenu tiksliai) iki kažkur 0,7 - nepakanka dujų padavimo. Pats reduktorius pagal galingumą sakė OK, skystos fazės filtras OK, tai iš jo patirties patarė kaip pigiausią ir pirmiausią variantą pradžiai pasikeisti dujų padavimo vamzdelį nuo bako iki reduktoriaus. Gal bus užsioksidavęs kur nors. Siūlė vietoj varinio vamzdelio dėti kažkokį visai ne metalinį 6 mm. Atseit ir nesioksiduoja, ir laiko gerai. Tai vat su darbu bus kažkur 170 lt už tą pakeitimą. Žiūrėsim vėliau kaip čia bus, ar padės.
pas mane toks vamzdelis idetas. plastikinis. plaktuku dauzomas nepasidave. atsistato. dujininkas sake, kad labai gerai jie laiko.
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Vartotojo avataras
Jurijusb
Forumo dalyvis
Pranešimai: 927
Užsiregistravo: 2012-09-22, 12:26 pm
Auto: Forester ir Outback
Miestas: Pabradė

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Jurijusb »

Isistate dujas siandien.
Vaziuoja taip pat kaip ir su benzu.
Bakas 52 litrai, tilpo 47 litrai.
Pravaziavau 30 km Vilniuje ir 40 uzmiestije,
buvo labai idomu kokios sanaudos uzpiliau duju.
Tilpo 10,30 litro, sanaudos gavosi 15 litru/100 km.
Kaip ir perdaug 92 kw varikliui.
Arba netikslus toks matavimas, arba prisidirbs dar, arba blogai sureguliota, arba dar kazkas.
Darysiu isvadas, kai suvazinesiu visa duju baka.
Subaru Outback BS 3,6 R, Subaru Forester SG 2,0 atmo
Skelbti atsakymą