vicinas rašė:jau vien audi kazkaip atbaido as vis laukiu Jono BTR`inio daikciuko
Va va, taip ir prasideda blogi atsiliepimai... Audi iki 90m viska teisingai gamino, teisinga quattro sistema, teisingai cinkuoti kebulai kurie iki siu dienu nesurudije, teisingos vaziuokles :mad: po to jau issigime, ir kuo toliau tuo labiau eina siknon
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
as nesu priesas butent auto markes,tiesiog visi zieduoti automobiliai(man pasitaike) turejo laaaabai dideliu problemu.Ir tai nebuvo pagaminimo metu isskirtinumas.Va jei butu galimybe pasipjauti toki reduktoriuka,apie kuri kalbi tada nuomone gal ir pasikeistu,nors visada islieka metalo kokybes klausimas...
vicinas rašė:as nesu priesas butent auto markes,tiesiog visi zieduoti automobiliai(man pasitaike) turejo laaaabai dideliu problemu.Ir tai nebuvo pagaminimo metu isskirtinumas.Va jei butu galimybe pasipjauti toki reduktoriuka,apie kuri kalbi tada nuomone gal ir pasikeistu,nors visada islieka metalo kokybes klausimas...
Su zieduotais ir VW auto ir as jau atsikandau (siaip is to ir gyvenu) bet apie butent si reduktoriu tai tik teigiamu atsiliepimu turiu, tvirtas metalas, vos ne dvigubai didesni gabaritai pacio difo nei subaru, draguose su 500+ ag neturi problemu zmones, tik va kaip su pritaikymu?? Reik matomai galvot galimybe ikist
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Perdavimas atrodo 4.111, tinka idealiai, tik va vietos ant legacy truktinai, su bodyliftu gal dar ir iseitu kas. Jis nesveikai stambus. Jei idomu galiu nufotkint abu kruvoj. Beto audines difas reversinis, reikia ji apverst, kad ratai nevarytu priesingai, o apvertus suks priesingai nei turi suktis, todel gali kaukti.
SubaruLT rašė:Perdavimas atrodo 4.111, tinka idealiai, tik va vietos ant legacy truktinai, su bodyliftu gal dar ir iseitu kas. Jis nesveikai stambus. Jei idomu galiu nufotkint abu kruvoj. Beto audines difas reversinis, reikia ji apverst, kad ratai nevarytu priesingai, o apvertus suks priesingai nei turi suktis, todel gali kaukti.
Imesk fotke palyginimui.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
vicinas rašė:as nesu priesas butent auto markes,tiesiog visi zieduoti automobiliai(man pasitaike) turejo laaaabai dideliu problemu.Ir tai nebuvo pagaminimo metu isskirtinumas.Va jei butu galimybe pasipjauti toki reduktoriuka,apie kuri kalbi tada nuomone gal ir pasikeistu,nors visada islieka metalo kokybes klausimas...
Su zieduotais ir VW auto ir as jau atsikandau (siaip is to ir gyvenu) bet apie butent si reduktoriu tai tik teigiamu atsiliepimu turiu, tvirtas metalas, vos ne dvigubai didesni gabaritai pacio difo nei subaru, draguose su 500+ ag neturi problemu zmones, tik va kaip su pritaikymu?? Reik matomai galvot galimybe ikist
O pusasiai kaip laiko Man jie gerai su leone kryzminas
SubaruLT rašė:
O pusasiai kaip laiko Man jie gerai su leone kryzminas
Turi omeny pacias pusasiu stangas ar dar ir granatas kartu?
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Granatos nera labai stiprios, vidines laiko be problemu, stangu nenusuksi net noredamas, bet isorines priekines slabnokos.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
nu čia įdomu jau darosi. Jei išeitų įkišt žiedų valdovės difą 100 % blokuojantį ratus- pasirašyčiau tokiai investicijai į savo senuką :sad: Jonai, gal pakomentuosi?