Puslapis 852

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-04-28, 6:17 pm
kestutis
andis rašė:prikeliu temą, nes iškilo beda, jau eilinį kart nusibaigė foriko '05 m. galiniai self leveling amortizatoriai, kiek temas peržiūrėjau, reiktų juos keist į paprastus. Jei teisingai suprantu, mažiausiai problemų iškiltų suradus normalius amerikono nuo '04 m. galinius amortizatorius su spyruoklėm ir pasikeitus.
norėjau pasitikslint, ar reiktų kažką perdarinėt, ar jie tiks be papildomų perdarymų? suprantu, kad papildomai dar reiktų pakeist ir atramines gumas į naujas? :???:
o gal kas įsidėjot naujus neoriginalius amortizatorius su naujom spyruoklėm?
Nuo 03m amerikono tiks be jokiu papildomu bajeriu. Svarbu amerikono spyruokles,tada tiks paprasti amortikai.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-08-28, 11:31 pm
Dainius.
iš komentarų dar visai gerai nesupratau: Jūs dėjote ar dėvėtas USA modelio spyruokles ar naujas? :-N

Ačiū :)
Prašau nepykti, jeigu ką nors praleidau :)

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-09-05, 12:36 am
Dainius.
O ar kam nors teko girdėti apie KYB (arba kitaip Kayaba) spyruokles? Amortikus jie neblogus gamina, o kaip su spyruoklėm? Siūlo man vienas pažįstamas naujas už 102 Lt/vnt, tai galvoju ar verta imti :/ Kažkaip bent man atrodo kad kaip naujos spyruoklės tai gana nebrangiai, tik įdomu kaip tas ilgaamžiškumas?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-09-05, 1:42 pm
Dainius.
o apie spyruokles ar ką nors girdėjote? :? :)

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-09-07, 10:29 pm
Stentor
girdejau Lirosta parduoda :DDD

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-09-22, 8:23 am
lauztuvas
Stentor rašė:girdejau Lirosta parduoda :DDD
tai bus is kokio taivanio o pakuote KYB manau...

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-09-27, 9:01 am
vEE
Prie to paties naujos temos nekuriant. Cia tik pas mane viena ar pas visus visas galas "cypsi" per duobes vaziuojant ar cia stabilizatoriaus traukes keist reik ?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-10-21, 4:15 pm
Augustas
taigi, nežymiai, bet sėda ir mano forikas:
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... a0222.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... a0223.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... a0224.jpg/



viską perskaičiau, bet nesupratau ar keisti amortikus, ar spiruokles, ar dėti šaibas? pas mane self leveling.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-10-21, 9:54 pm
jaroslavas
original self leveling kainuos 2300 lt, antras variantas užsakyti kietos spiruokles ir paprastus amortikus

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-10-22, 1:26 pm
Remis7
Augustas rašė:taigi, nežymiai, bet sėda ir mano forikas:
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... a0222.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... a0223.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... a0224.jpg/



viską perskaičiau, bet nesupratau ar keisti amortikus, ar spiruokles, ar dėti šaibas? pas mane self leveling.
ieškok nuo usa foriko visą kompl.... bet tai jau deficitas :-(

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-10-24, 11:25 am
Augustas
o gal užtenka tik spyruokles pakeist? Kiek už spyruoklės ir amortikus?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-12-01, 12:20 am
Psy
Sveiki, skaičiau skaičiau skaičiau šias diskusijas, bet taip ir neradau (o gal ir ieškot nebemoku) atsakymo į man rūpimą klausimą.
Subaru forester 98', 2,0 l, galas sėdęs. Ieškau galinių spyruoklių išmatavymo (aukščio, storio), nes planuoju pirkt dėvėtas ir nenroiu likt kiauras, kaip olandiškas sūris. Jei kas žinot (ar turit nuorodą) PM. Gerai būtų abiejų (tiek ekonomo, tiek amerikono) modelių galinių spyruoklių išmatavimai. Dėkingas iš anksto

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2011-12-02, 3:32 pm
Psy
Jonas6x6 rašė:su dėvėtom kaip tu sakai ekonominėm spyruoklėm sprendimas pusei metų. Po to vėl sėda.
tai gerai, tada gal kas gali parašyt amerikoniškų spyruoklių išmatavimus? spyruoklės storis, aukštis (spalva ir taip aiški - juoda). Dėkingas

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-01-03, 10:30 pm
jaroslavas
pas mane yra problema su galinias amortikais. Vienas žemesnis 3-4 cm. Tikrinau stende - viskas gerai. Servisas Autoerdve sako - viskas gerai. keista. Jonas 6x6 pasiulė vietoj Eu spiruokliu pastatyti storesnės - kad mažiau varginti self leveling amortikus. Šiandien padaryta. Tai Foriko galas pakilo apie 2 cm. Stabiliau važiuoja posukiose. O svarbu kad mažiau maskatuoja per duobės, pvz kas diena važiuoju Savanoriu pr taui su EU ten galas šokinėja, o su šitais pralekiau lig per lygu kelia, jei buvo šokinėjimas tai 1-2 kartus, o ne 2-3. Bet tai kol kas 100 km kel;io. Važinėjant aprašysiu daugiau

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-01-10, 2:43 pm
jaroslavas
primenu kad pas mane taip ir liko problema su kairiniu amortiku, su EU spyruoklėmis nusedes 3-4 cm žemiau. O pastačius USA amortikus tik 1-0,8 cm žemiau.
Padariau šiandien ekserimenta (vakare foto idėsiu ir gal video). Kuris bus įdomus ir kitiems
1. Pamatavau ant tuščio Foriko aukšti tarp žemės ir arkos galinio rato (matavau iki juodos gumites viršaus ar iki dažu) - dešinė 76,4 cm , kairė 75,7. Prieš tai važiavau į darba per miesta.
2. Pakroviau 200 kg cemento lygiai per visa bagažinė. Nusėdo iki 73,0 dešinė ir 72,7 kairė
3. Pavažiavus 400 m per duobės ir asfalta pasikelė - 74,5 d ir 73,2 k
4. dar pavažiavus 400 m (atgal grižau per duobės) - 74,0 d ir 73,2 k
5. krovinį 150 kg permečiau bagažinėje i dešinė, ant sveiko amortiko - 74,0 d ir 74,5 (dešininis visiškai nesėdo)
6. iškrovus krovinį - 76,8 d ir 76,4 k
7. Pavažiavus tusčiam (buvo įdomu po kiek m atsistato aukščiai) po 400 m - 76,8 d ir 76,3 k
8. pavažiavus dar 600 m asfaltu - 76,4 d ir 76,2 k
9. pavažiavus ir dar 600 m asfaltu - 76,4 d ir 76,0 k
10. grižtu prie sandelio per duobės 400 m - 76,4 d ir 76,4 k. tipo lygu, bet pavažiuosiu ilgiau asfaltu ir vėl bus 76,4 d ir 75,7 k

Kas mato kame čia problema? Ant stendo viskas gerai, amortika nepramuša, jis veikia, auto erdvė sako gerai, kai siuboju tai kairė matosi kad labiau siuboja ir vėliau sustoja