jaroslavas rašė:na pirma perskaityk mano postus, o tada spresk
O dėl rašybos - tegul rašo bent lietuviškom raidėm. o kalidų turi visi
ir dėkui už supratinguma
Kas yra KALIDA Dariau servisa pas Jona ,62k km.klausia tau koki tepala pilt ,sakau pilt ka nori ,nors rapsu pirmo spaudimo ,svarbu kad teptu gerai.manualu neskaiciau ,gal ir neskaitysiu,neturiu laiko,pasitikiu zmogumi pas kuri darau servisa,jei nuvaziuoji ir matai servise 3 Forikus,pora Legasiku,pora Imprezu tada supranti kokia zmogaus specializacija,klausimu poto nekyla.Aisku is Ukmerges i Kauna varyt gal ir nevisiems tai sveiku protu suprantama,bet faina su zmogum pasedet, kavos ikalt,+dar zinai kad su tavo auto sudo nesumals,tai kad siulau nesigynciti kokias medziagas naudoti,ir kokius manualus skaityti,o klausyti praktiku patarimu.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 1:16 pm
Eimazz555
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 1:35 pm
Notorious
jaroslavas rašė:
vicinas rašė:tiesiog atsiversk knyga ir ten rasi parasyta,koks tepalas jam tinkamas :mad:
Vytai joptv..tepalo atitikimas priklauso ne tik nuo to kas knygutėje ir nuo to kaip važinėji, oro sąlygu
Cia lyg ir pats sau priestarauji Jara...
Butent, kad reikia ne tik knygute pasikliaut, bet ir aplinkybem, masinos bukle, oro salygom ir t.t.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 1:36 pm
Notorious
hipy rašė:
jaroslavas rašė:na pirma perskaityk mano postus, o tada spręsk
O dėl rašybos - tegul rašo bent lietuviškom raidėm. o klaidų turi visi
ir dėkui už supratingumą
+1 :mad:
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 1:39 pm
vidmukas
na gerai. o jei įpiltas yra tepalas, kuris yar netoks kaip knygutėj.
tarkim pas man įpiltas 0w30, tėvas sau pylė į outbeką ir man įpylė.
tai db man jį išleist ir pasikeist į 5w40 ar atvažinėt iki keitimo laiko ir tada pasikeist į tinkamą?
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 1:47 pm
Eimazz555
vidmukas rašė:na gerai. o jei įpiltas yra tepalas, kuris yar netoks kaip knygutėj.
tarkim pas man įpiltas 0w30, tėvas sau pylė į outbeką ir man įpylė.
tai db man jį išleist ir pasikeist į 5w40 ar atvažinėt iki keitimo laiko ir tada pasikeist į tinkamą?
Butu vasara tai siulyciau pasikeist, bet dabar saltasis sezonas tai atvazinek ir pasikeisk i tinkama.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 1:49 pm
vidmukas
gracias amigos :sad:
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 1:58 pm
Eimazz555
Blogiau nebus kai ateis laikas ir pasikeis i tinkama.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 2:17 pm
rapas
Seniai stebiu šią diskusiją ir nesusilaikiau įkišęs savo trigrašį. Pirmas dalykas kur "nupjautas grybas" tai su tais lietuviškais rašymais. Jarikas manyčiau LABAI gerai rašo lietuviškai. Bet kuris iš čia esančių ir rašančių padaro klaidų dėl greito klavos spaudymo (bent aš tai visada) ir nepasitikrinęs teksto patvirtini savo postą. Tos klaidos būna akivaizdžiai nedidelės ir kiekviemam kuris lankęs 1 klasę teksto turinys manau būna suprantamas. Antras dalykas tai TEPALAS. Mano galva reikia pilti į auto tokio klampumo (gamintojas nesvarbu), koks rekomenduojamas gamintojo. Aišku išimtys yra, jeigu tu esi sportininkas ir tavo nervai užvedus auto automatiškai siunčia signalą kojai spausti dugną ir laikyti kol auto nebus užgesinta, tai jo, gamykliniai parametrai tikrai netiks. Bet esu tikras "sportininkai" tikrai nevažinėja dugnais pastoviai po 15k kilometrų. Be to, būna važinėjama ir vasarą ir žiemą, kas taip pat smarkiai įtakoja tepalo klampumą. Aišku jeigu tepala pasikeisi lapričio gale į "skystesnį" ir kovą vėl keisi į "tirštesnį" tai galima čia ginčitis koks kiekvienu atveju labiau tinkamas. Taip pat čia buvo paminėta kad Japonijoj nėra šalta, todėl jie tepalą parinko pagal savo klimatą. Manau taip nėra. Fuji yra visgi pasaulinio mąsto kompanija, ji produkciją gamina visai pasaulio rinkai ir atitinkamai produkcija yra tam pritaikyta. Be to konstruktoriai manyčiau tikrai savo darbą geriau išmano už mus. Kiekvienam auto tepalas yra parenkamas universalus-jis nebus labai geras žiemą, nebus labai geras ir vasarą, jis nebuslabai geras "sportuojant", bei nebus labai geras važinėjant "pensijiniu" režimu. Visam šitam jie suranda aukso vidurį, kad neklaidintu vartotojų. Nesu aš tepalų ar variklių specialistas, tačiau vairuoju jau 20 metų, tepalus visiems savo auto visada pilu pagal gamintojo rekomendacijas ir ne pačių geriausių prekinių ženklų ir nei viena auto neužsilenkė. Esu universalus vairuotojas su nedideliu nukrypimu į aštresnį važiavimą.
Čia toks mano supratimas apie tepalus ir kol kas ši diskusija manęs neįtikino kitaip.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 4:48 pm
turis007
tai va va,jei pilsi 0w arba 5w,o salnykai pratekes,bet vistiek pilsi,nes taip instrukcija sako,td jau su galva negerai
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 5:23 pm
rapas
turis007 rašė:tai va va,jei pilsi 0w arba 5w,o salnykai pratekes,bet vistiek pilsi,nes taip instrukcija sako,td jau su galva negerai
Tai gal tada jau laikas būtų tuos salnikus pasikeisti
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 5:39 pm
jaroslavas
ne rapai, protingi pakeis tepalus, i tištesnius
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-26, 11:57 pm
jaroslavas
Kinsas rašė:Jaroslavai, tarkim kai tavo auto prabėgs 200tūkst. tu vistiek laikysies gamintojo rekomendacijų?
Ar gamintojas/garantinis servisas yra nurodes iki kokio kilometražo reikia pilti būten 0W, o nuokokio 10W arba 15W...
Kaip suprantu negalioja jokie dėsniai, niekas nedyla subaru variklis amžinas pilant 0W tepalus
na ka pratiesiam
po pertraukos, gal daugelis iš mano oponentu apsigalvojo, suprato mano nuomonė
aroslavai, tarkim kai tavo auto prabėgs 200tūkst. tu vistiek laikysies gamintojo rekomendacijų?
Atsakau Kinsui:
jei mano bus prebėge virš 200, virš 300 tukst. km aš laikisiuos gamintojo rekomendaciju. Ir tuose rekomendacijose neradau kad kažkas turi keistis km bėgant. Bet žinau, kad pagal teorija reikėtu pilti didesnio klampumo aukšta temperatūrinė alyva, t.y. skaičius po W, bet tikrai negalima išlisti iš auto gamintojo duotu ribų. tai pvz dabar W30, tai kai bus 200000 pilsiu W40.
dar knygoje rašo - jei auto eksploatuojamas karšto klimato sąlygomis ar su didelė apkrova reikia naudotis 10W-50, 20W-40, 20W-50. va kada reikalingi didesni pirmi skaičiai (iki W).
Ar gamintojas/garantinis servisas yra nurodes iki kokio kilometražo reikia pilti būten 0W, o nuokokio 10W arba 15W...
nėra nurodės iki kokio km. bet nurodo - žr. auksčiau
Kaip suprantu negalioja jokie dėsniai, niekas nedyla subaru variklis amžinas pilant 0W tepalus
o tu pasidomėk ka reiškia šis pirmas skaičius (na iki W). Aš jau rašiau
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-27, 1:02 am
hipy
pratesiam, tai pratesiam:
jaroslavas rašė:
na ką pratesiam
po pertraukos, gal daugelis iš mano oponentų apsigalvojo, suprato mano nuomonę
Atsakau Kinsui:
jei mano bus prebėg-ęs,-usi virš 200, virš 300 tūkst. km aš laikysiuos gamintojo rekomendacijų. Ir tose rekomendacijose neradau kad kažkas turi keistis km bėgant. Bet žinau, kad pagal teoriją reikėtų pilti didesnio klampumo aukštoje temperatūroje alyvą, t.y. skaičius po W, bet tikrai negalima išlįsti iš auto gamintojo duotų ribų. tai pvz dabar W30, tai kai bus 200000 pilsiu W40.
dar knygoje rašo - jei auto eksploatuojamas karšto klimato sąlygomis ar su didele apkrova reikia naudoti 10W-50, 20W-40, 20W-50. va kada reikalingi didesni pirmi skaičiai (iki W).
nėra nurodęs iki kokio km. bet nurodo - žr. auksčiau
o tu pasidomėk ką reiškia šis pirmas skaičius (na iki W). Aš jau rašiau
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-28, 7:12 pm
Deimazas
hipy rašė:pratesiam, tai pratesiam:
jaroslavas rašė:
na ką pratesiam
po pertraukos, gal daugelis iš mano oponentų apsigalvojo, suprato mano nuomonę
Atsakau Kinsui:
jei mano bus prebėg-ęs,-usi virš 200, virš 300 tūkst. km aš laikysiuos gamintojo rekomendacijų. Ir tose rekomendacijose neradau kad kažkas turi keistis km bėgant. Bet žinau, kad pagal teoriją reikėtų pilti didesnio klampumo aukštoje temperatūroje alyvą, t.y. skaičius po W, bet tikrai negalima išlįsti iš auto gamintojo duotų ribų. tai pvz dabar W30, tai kai bus 200000 pilsiu W40.
dar knygoje rašo - jei auto eksploatuojamas karšto klimato sąlygomis ar su didele apkrova reikia naudoti 10W-50, 20W-40, 20W-50. va kada reikalingi didesni pirmi skaičiai (iki W).
nėra nurodęs iki kokio km. bet nurodo - žr. auksčiau
o tu pasidomėk ką reiškia šis pirmas skaičius (na iki W). Aš jau rašiau