Puslapis 813

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-02, 2:27 pm
foolbrown
Reik papildymo i tema manau.
Iskilo klausimas, o jei foresteri pakelti kokius 3-4 cm gale ir prieki 2cm. Ka manaot? Verta terliotis? Kiek esu mates tai po pakelimo ratu isvirtimas atsiranda negrazus. Nes kazkaip kai prikrauni zmoniu ir daigtu labai jau galas pasedes...

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-02, 2:40 pm
suboksidas
foolbrown rašė:Reik papildymo i tema manau.
Iskilo klausimas, o jei foresteri pakelti kokius 3-4 cm gale ir prieki 2cm. Ka manaot? Verta terliotis? Kiek esu mates tai po pakelimo ratu isvirtimas atsiranda negrazus. Nes kazkaip kai prikrauni zmoniu ir daigtu labai jau galas pasedes...
Kiek iš forumo žinių yra, tai priekis iki 2cm pirmukui pasikelia be jokių papildomų darbų (ilginimo ar kito darymo), gale.. iki 3,5. Azart darėsi ant pirmuko 2,0 atmo galą 3,5 ir pas jį atsistojo ties nuliukais, bet sakė, jog jei dar kart darytų, keltų tik ant 3cm.

O pas Tave spyruoklės, amortikai gyvi?

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-02, 2:55 pm
foolbrown
Gale gyvi, priekyje jau pavasari keisiu amortikus. Man nepatinka bendras masinos vaizdas truputi sakyciau gale truksta geru 3 cm. Bet manau spyruokles gal ir nebegyvos dabar susimasciau... hm..

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-02, 4:22 pm
azart
Tai dek i gala KYB amortikus ir KYB K-Flex spyruokles pastorintas bus grazu ir praktiska. Iki
3cm viskas ok. Virs 3.5cm pabega suvedimas. Priekio isvis nekeliau o sudejau stock spyruokles nuo sekancios kartos forio. Taciau jei sau dabar daryciau : priekis 2cm, galas 3cm saibos ir aisku naujus KYB amortikus su spyruoklem. Bus pats tas.

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-02, 4:50 pm
klasika
azart rašė:Tai dek i gala KYB amortikus ir KYB K-Flex spyruokles pastorintas bus grazu ir praktiska. Iki
3cm viskas ok. Virs 3.5cm pabega suvedimas. Priekio isvis nekeliau o sudejau stock spyruokles nuo sekancios kartos forio. Taciau jei sau dabar daryciau : priekis 2cm, galas 3cm saibos ir aisku naujus KYB amortikus su spyruoklem. Bus pats tas.
va va ir man ta pati RSE padare -viskas tiesiog :liuks:

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-05, 2:57 pm
foolbrown
Kas nors zinote kiek stock kuro slegio reguliatorius bar laiko? 2.0 ar 3.0 bar

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-05, 4:00 pm
tsuminas
Nuo 2.3 iki 2.6 bar diapazone, normaliai turėtų palaikyti 2.5 bar. Kelt slėgį sugalvojai? :)

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-05, 4:18 pm
foolbrown
Galvoju, bet renku info... Bet ar neturetu buti daugiau? nei 2.5 bar nes jie lygiai tokie pat stovi net ant wrx modelio. O ten turetu but pralaidumas geresnis.... hmm

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-05, 4:30 pm
tsuminas
Bent jau manuale taip rašo :), koks tikras tik pamatavus sužinosi, subaru klube yra apie tai kažkiek informacijos.

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-05, 4:45 pm
foolbrown
Sian meginau blow off uzsimest, nelabai kas isejo... Pulsuoja ant laisvu..

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-05, 7:11 pm
tsuminas
Gal nesandarumas sistemoi kur buvo :?

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-05, 8:25 pm
foolbrown
As manau buvo blogai kazkas pajungta, nes is gamyklinio blow offo eina 2 zarneles. O i ne gamykla blow off eina 1. Kita lieka nepajungta...

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-05, 8:38 pm
tsuminas
Tai kitą užkimšti reikėjo :)
va čia detaliau aprašyta http://subaruklubas.com/forum/bovas-t26 ... ilit=bovas

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-05, 9:37 pm
foolbrown
Nieko reikalingo neperskaiciau nuorodoj, tas pats per ta pati..... Cia jau reik recerkuliacinio BOV ir tiek... Ir nesukt sau galvos... O gal ne ta masina, kad kazka su ja daryt :D

Re: Subaru Forester 2.0 s Turbo

Parašytas: 2014-02-05, 9:39 pm
tsuminas
Kartais reikia mokėti tarp eilučių skaityti :) , o praktika ir patirtis visuomet gerai.