Puslapis 8 iš 16
Re: Klausimas dėl 2.litrų atmosferiko?
Parašytas: 2009-09-06, 3:01 am
vicinas
automobilio prievartavimas tie visi kompresoriai ir turbinos :o as va dabar jau kelintas menuo kaip pensininkas vazineju :-D ipratau ir visai nieko,ir masiniukas nekencia

Re: Klausimas dėl 2.litrų atmosferiko?
Parašytas: 2009-09-10, 4:50 pm
kikimoro
vicinas rašė:masiniukas nekencia

manai jei smaugiamoj masinoj turbos nera tai ji nekencia? : )
Re: Klausimas dėl 2.litrų atmosferiko?
Parašytas: 2009-09-10, 6:15 pm
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:mačiau sinsheimo parodoj nemažai tokių. Ypač vokiečiai (pvz) mėgsta naudoti G60 corrado kompresorius. Deda ir ant golfų, ir t.t.
Pacius slamstiskiausius kompresorius tada deda, nelaiko isvis jie. Raskit lietuvoj corado su originaliu nerestauruotu kopresorium, bus 0 sveiku. ``~ Geriausias variantas tai yra MB kompreoriai. Kiek skaitinejau apie boost'inima tai yra 5 zmoniski galios kelimo variantai:
1. Tai pigiausias ir labiausiai uzmusantis motora yra azoto suboksido balionas bagaznike ir knopke ant vairo, resursas 10 tukst km, netgi maziau jei perduozuosi.
2. Zaidimas su sport velenais, galvos portinimais, smagraciu lengvinimais, laisvais ismetimais ir t.t. Brangu velniskai, naudos nedaug. Apytiksliai 50 ag +
3. Turbos movimas ant esamo motoro, daug giemarojaus, vestgeitai, suspaudimo mazinimas, stumu, svaistikliu keitimas i kaltinius, viso vamzdyno pravedziojimas, intrcooler'io statymas, oringu dejimas po tarpinem, programuojamas kompas ir daug smulkmenu. Galios prieaugis didelis, 2x arkliu drasiai turet gali, atsistos tik i kaina.
4. Kompresoriaus montavimas panasus i turbinos, tik kad nereikia perdarinet ismetimo ir dar keliu modifikaciju kaip prie turbos. Pliusas toks kad nebus turbo lago, kompresorius pastoviai pucia, nereikia laukt kol uzpus ir klijuos prie sedynes.
5. Pats paprasciausias tai variklio keitimas i koki 2.5 turbo (kaip pas vicina pvz), tik reikia surast donora ir imt pilnoi komplektacijoj, o savo atmosferini motora dar galima parduot,
Na va, truputi papezejau is bendro isprusimo /1:;
Re: Klausimas dėl 2.litrų atmosferiko?
Parašytas: 2010-06-14, 6:22 pm
Justas81
Del galios kelimo atm.varikliui pasidalinsiu ir as kaimynas turi legasiuka su 2.0 varikliuku,pries keleta dienu buvo atlikti variklio patobulinimai buvo paimtas 2.2 blokas ir uzmestos 2.0 galvos skirtumas pasijuto tikrai gan nemazai,artimoje ateityje mano 2.2blokas po kap.ir bus taip daromas tik dedamos 1.8 galvos, jei bendrai tai galios kelimas tik turbo motorams(visokie cold intake,didesnio diametro ir tiesus ismetimai ir t.t iki begalybes) atmosferikams tai apskaiciuotas ismetimas ir kokybiskas oro filtas jie ag nesuteikia max isspaudzia iki 3 bet varikliai vengviau "kvepuoja"
Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija
Parašytas: 2010-09-26, 8:49 pm
Eimazz555
Jo, cia isaugo suma kosmine ``~

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija
Parašytas: 2010-09-26, 9:18 pm
Notorious
uzuojauta.
Taciau kartu ir pagarba.
Visu pirma del to, kad savo patirtimi dalinies su zmonemis.
Is sios istorijos pasimokyt galima daug ko.
Ne visada geriau is keliu apy geriu dalyku lipdyt gera.
Ne visada geriau pasitiketi zmonemis - bet juk reiketu... nes kitaip pasaulis butu ne f temu. As ir pats dazniau pasitikiu, nei nepasitikiu, nes esu pats patikimas... Tikiuosi ir man seksis su butent tokiais zmonemis.
Mintys del ka galetum uz tuos $ paimt visiskai tikslios. Skelbimuose esu mates GT Legacy po ~1000-1200 euro. Vaziuojantys, su serviso istorija ir pan.
Anyway, dar karta dekoju uz tokio tipo istorijas. Ir kas labiausia mane dziugina, kad tavo patirtis vis kaupiasi ir tavo servisas tampa vienu is auksciausios markes. Tik imk kuo anksciau zmoniu, kuriuos mokytum ir salia saves ugdytum, kad zinios nenueitu veliau per niek... Juk tau irgi kazkada ilsetis reikes... O tam reikia patikimo pakeitimo.
Sekmes Jonai.
Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija
Parašytas: 2010-09-26, 9:19 pm
evilkas
Nu nafig. Nu ir meistriuku pasitaiko
Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija
Parašytas: 2010-09-26, 9:38 pm
zzzubarruu
santa barbara kazkokia...
Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija
Parašytas: 2010-09-26, 9:50 pm
evilkas
Beja, netgi jei motoras ir tinka "ant varztu", be motoro vistiek dar reikia ir ECU, o gal dar kaikuriais atvejais ir pravodkes...
Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija
Parašytas: 2010-09-26, 10:46 pm
Audronis
Na čia tai tikrai užuojauta... tikras himorojus, bet tai tikrai dažnai nutinka gyvenime, lai bus tai pamoka kitiems
Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija
Parašytas: 2010-09-26, 10:58 pm
vilmis78
nu uzuojauta tau, tikrai nemalonu tiek pynego ismesti, tiesa pasakius man is pradziu su subaru panasiai budavo, nes tai automobilis kardinaliai kitoks nei aubi ar vw, ar BuMuWu, reikia atsirinkti meistrus, servizus, ir tiekejus.
labai gerai, kad yra forumas pagalba, bent jau man, tikrai neikainojama.
Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija
Parašytas: 2010-09-27, 8:04 am
evilkas
Jonas6x6 rašė:matai, duotuoju atveju nieko papildomai nereikia - ant "naujojo" motoro dėtūsi "senojo" įsiurbimo kolikas, su visais jutikliais, ir tiek to skirtumo.
Gerai jei tinka, bet negi ten ir matmenys vienodi? 2.5 ir 2.0 turetu skirtis cilindru skersmuoarba stumokliu eiga. Reiskia kazkas turetu buti kitaip. Nebent skiriasi tik alkuninis su svaistikliais...
Nors pats nematavau, nesigincysiu

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija
Parašytas: 2010-09-27, 12:16 pm
turis007
nu ka as zinau,va remontavau forika-galo atstatymas,dirzu keitimas,tepalai,zvakes,vaziuoklej ppakeistos stab gumos,traukes,suvedimas,restauruoti salenblokai... ir visas malonumas :sorry:
Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija
Parašytas: 2010-09-27, 2:04 pm
turis007
O tai kiek tada kapitalinis motoro kainuoja

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija
Parašytas: 2010-09-27, 4:12 pm
zzzubarruu
su tiek islaidu ir darbu, jau galejai i ta preza ir el.varikli ikist
