Puslapis 73 iš 108
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-16, 9:35 pm
evilkas
Tiesa sakant paskutiniu metu degalinėse užvežė labai smirdančių dujų. Po paskutinio pylimo, kai padėjau užpylimo metalinį antgalį į saloną, tai kokias 2 dienas smirdėjo. Anksčiau irgi taip yra buvę. O šiaip dažniausiai smirda kokį pusvalandį.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-16, 10:48 pm
jaroslavas
nuperki sandaria dėžutė, pvz arbatai, ir dedi ten antgalį su pirštinėmis. Tai jokio kvapo nėra, visi kas važiavo sakė - tai ko duju nestatai (salone mygtuko irgi nesimato)
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-16, 11:10 pm
Artūrazz
Na nežinau, pas mane tik retkarčiais po užpylimo salone smirda dujomis, nes praktiškai iškarto užpildęs įdedu jį į BRC maišiuką antgaliui, nors nelabai sandarų bet gal kažkiek padeda
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-17, 9:22 am
Giedrius-Gmc
Pazistamam passate buvo trumpam buitinio baliono rankenele atsisukus (dedant netycia), tai patikek. Jam smirdejo 2 savaites, nors masina laikoma nuosavam kieme, paliekami langai praviri nakciai, isimtas bagazines kilimelis ir pan.
Man smirdejo ir po menesio (kaip pasaliniam), poto kvapas dingo. Zodziu laikykis

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-17, 10:28 pm
Jurijusb
Kas dvi savaites uzsidega Check Engine.
Pirma uzgesinau nuemus klema, kita karta dujininkas uzgesino su kompu,
dar misini pries tai pareguliavo.
Dabar vel uzsidege.
Ar ji pati gali uzgesti ?
Ar reikia daryti numetima ?
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-17, 10:30 pm
liuxx
bes rašė:Kas dvi savaites uzsidega Check Engine.
Pirma uzgesinau nuemus klema, kita karta dujininkas uzgesino su kompu,
dar misini pries tai pareguliavo.
Dabar vel uzsidege.
Ar ji pati gali uzgesti ?
Ar reikia daryti numetima ?
Seip reikia ziureti priezasti kodel uzsidega.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-17, 11:04 pm
Jurijusb
Liesas misinys ir kazkuris cilindras nedirba lyg tai.
Bet vaziavime niekas nesikeicia, tik kad lempute dega.
Lempute uzsidega isibegejant gal antru, gal treciu begiu.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-19, 1:35 am
Dainius.
Sveiki,
Dėl netolygaus variklio darbo galvoju pasitikrinti oro sklendę. Forume skaičiau, kad neretas atvejis kai pirmos laidos foresteriuose dažnas kuris pravalo tą sklendę? Labai mažai ką nusimanau apie tai, tai prašau nepykti dėl klausimo
Kur jinai 97 m. 2 litrų atmosferike randas? Gal kas galite kokia foto įmesti?

Manualai, kuriuos aš turiu rusų kalba, tai tokius techinius dalykus man sunku susirasti. Čia kiek suprantu ta oro sklendė, tai kitaip tariant yra oro srauto matuoklė, taip?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-19, 2:46 pm
azart
Dainiau,
gal pradziai zvakes ir zvaklaidzius patikrink?
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-19, 5:37 pm
tsuminas
Dainius. rašė:Sveiki,
Dėl netolygaus variklio darbo galvoju pasitikrinti oro sklendę. Forume skaičiau, kad neretas atvejis kai pirmos laidos foresteriuose dažnas kuris pravalo tą sklendę? Labai mažai ką nusimanau apie tai, tai prašau nepykti dėl klausimo
Kur jinai 97 m. 2 litrų atmosferike randas? Gal kas galite kokia foto įmesti?

Manualai, kuriuos aš turiu rusų kalba, tai tokius techinius dalykus man sunku susirasti. Čia kiek suprantu ta oro sklendė, tai kitaip tariant yra oro srauto matuoklė, taip?

Sveikas, cia keliata video bendram supratimui (pirmas video ne subaru bet principas visuose varikliuose tas pats). Bet jei truksta ziniu susirask daugiau info (jos tikria yra), arba i servisa normalu nuvaryk paaiskins kas kaip ir pataisys
http://www.youtube.com/watch?v=ZMa0nom1iwc
http://www.youtube.com/watch?v=0WoQxA5q9io
http://www.youtube.com/watch?v=cGl_092mvjw
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-19, 6:22 pm
azart
Man rodos 97 metu forikas 90kw dar be MAF ( oro srauto matuokle) ir jam tas valymas nepadetu.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-19, 11:14 pm
Dainius.
Zvakes ir laidus esu pasikeitęs į naujus, dar neseniai Kauno subaristai prie Megos voztuvus reguliavo, sake viskas toje vietoje ok.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-21, 3:34 pm
jaroslavas
dėl Flashlube, tepaliuko
http://suw.biblos.pk.edu.pl/resources/i ... ilania.pdf
tiesa lenkiškai, bet jei tai tiesa institutas padarė tyrimus su 10 auto. Išvada - yra tokiu varikliu kuriems tepalas padeda ir net labai. Pvz STi jau po 30000 km reikia regulioti vožtuvus. Na jau susimasčiau dėl savo. Jei reguliavimas mano 200 Lt, tepalas 1 ltr 30 Lt kurio užtenka apie 10000 km, tai apsimoka ji pilti (3*30 lygu 90 lt prieš 200 reguliavimui) ir aišku mažiau kištusi prie variklio. Tik va - jie neisitikine kad tai visiems galioja ir blogai be tepalo, galu gale padarė tik 10 auto skirtingu gamintoju
http://www.flashlube.com/lt/company/how ... works.html
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-21, 3:48 pm
Mindaugas
Man tai patarė iš karto nupirkus auto jau su tepimu, kad nenaudoti. Paaiškinama rizika užteršti katalizatorių, o reguliavimą atitolina ne amžiams, gal 10-20 tūkst.
P. S. Man Rse sakė nevažiuot tikrint vožtuvų iki kokių 80 tūkst., kaip supratau, iš praktikos kalbėjo. :-) Tai su mano važinėjimu vožtuvus reiktų reguliuoti kas 3-4 m., tam skiriant 150lt. Juokingai nereikšminga suma gaunasi per metus ir nesuku galvos dėl flashlube (stovi tuščias). Vienas trūkumas, kad mano varikliui sakė galima vožtuvus pakelti 3-4 kartus, po to varžtas baigiasi. Bet tai daug metų su mano važiavimu reiktų važiukti, kad nuvažiuot kokį 160 tūkst. :-D
Tai va. :-)
Sent from my GT-S7562 using Tapatalk 2
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-21, 4:23 pm
jaroslavas
na va kita nuomonė.
Dar viena pamokanti istorija. Tavas važinėja su Logan su Landi Renzo įranga. Po 50000 km prasidėjo problemos. Trukčioja, gesta. Pakeitė filtrus. Problema liko. CO2 10 kart didesnis, kuro sąnaudos padidėjo. Skambina šian sako tik Redagra sugebėjo viska sutaisyti, ir problema purkštukose - visi užkimšti. 1500 Lt pakeitymas

Bet dabar viskas super. Aš paklausiau kiek kartu keistas filtras- sako pirma karta po 50000

Problema aiški- važinėjo kol važinėjo. Va tau ir neskaityk instrukcijos, nedaryk priminimu, sau grafiko