Puslapis 74 iš 108
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-21, 5:25 pm
Icagel
jau kažkur rašiau, kad man po 50 kkm vožtuvų reguliuoti nereikėjo. Vožtuvai pradeda sėsti kai suki iki aukštesnių apsukų. Kadangi pastaruoju metu retai kada gainioju varikli, tai spėju tempsiu ilgau. Gal ir iki 80 kkm.
O dėl dujų filtro, tai jau pačio šeimininko apaidumas. visada keiciu iki 15 kkm ir ramu. Tik kad pati įranga šiek tiek kreiva.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-21, 5:30 pm
jaroslavas
dar keletas įdomybių iš lenkiško testo.
Didelio variklio turio automobiliams tas negriasia, jems net sumažėja tarpai.
Flashlube nepadeda kai važinėji ilgai magistarlėmis ir greitai
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-21, 5:46 pm
evilkas
Icagel rašė:jau kažkur rašiau, kad man po 50 kkm vožtuvų reguliuoti nereikėjo. Vožtuvai pradeda sėsti kai suki iki aukštesnių apsukų. Kadangi pastaruoju metu retai kada gainioju varikli, tai spėju tempsiu ilgau. Gal ir iki 80 kkm.
O dėl dujų filtro, tai jau pačio šeimininko apaidumas. visada keiciu iki 15 kkm ir ramu. Tik kad pati įranga šiek tiek kreiva.
O pas mane nieklur neparašyta, kad dujų filtrą reikia keisti. Net neparašyta, kad jis yra. Jau virš 100000 dujom ir jokių problemų.
Ir logiškai mąstant, pirmiausiai filtras turėtų užsikišti ir nepralesisti dujų ir kartu teršalų. Jei jis kažką praleidžia į purkštukus, tai toks ten ir filtras arba pačioje sistemoje po montavimo šiukšlių liko.
O dėl to, kad vožtuvai sėda tik prie redlaino, tai nesąmonė. Aš retai kada redlainą siekiu. Paprastai neviršiju 3000Rpm, o šiaip dažniausiai ties 2000 laikosi. Taigfi po maždaug 70000 du vožtuvai jau buvo užspausti. Taip kad nepakenktų ir anksčiau pasižiūrėti. Ypač jei tai nedaug kainuoja.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-21, 6:31 pm
Diver
as duju filtra keiciu kartu su tepalu. juk tik 20 lt tekainuoja.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-21, 7:30 pm
Icagel
evilkas rašė:
O pas mane nieklur neparašyta, kad dujų filtrą reikia keisti. Net neparašyta, kad jis yra. Jau virš 100000 dujom ir jokių problemų.
Ir logiškai mąstant, pirmiausiai filtras turėtų užsikišti ir nepralesisti dujų ir kartu teršalų. Jei jis kažką praleidžia į purkštukus, tai toks ten ir filtras arba pačioje sistemoje po montavimo šiukšlių liko.
O dėl to, kad vožtuvai sėda tik prie redlaino, tai nesąmonė. Aš retai kada redlainą siekiu. Paprastai neviršiju 3000Rpm, o šiaip dažniausiai ties 2000 laikosi. Taigfi po maždaug 70000 du vožtuvai jau buvo užspausti. Taip kad nepakenktų ir anksčiau pasižiūrėti. Ypač jei tai nedaug kainuoja.
O tai nei pries purkstukus, nei paciam reduktoriuje nieko nekeitei? Įranga berods pas tave romano, ar klystu? Dar man įdomu kas per purkštukai sudėti?
Del voztuvu sedimo tai nesiginčysiu, nesu specas. Bet kai keitė galvų tarpines, tai paprašiau, kad pareguliuotų. Tai tik pasakė kad su tarpais viskas Ok. Rida buvo virš 50 kkm. Bet gal yra kokia nors riba ar kritinis momentas kada jie susėda. Dabar beliko dar pavažinėt ir vėl žiūrėti. Plius tavo variklis 3,0, o jo konstrukcija visiškai kitokia nei maniškio. Kažkur Jonas daugiau rašė apie sėdimus skirtingiems varikliams.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-25, 4:40 pm
jaroslavas
Info dėl dujų, gauti kokybės pažymėjimai iš Statoil:
gavau atsakymą iš Statoil, dėl privatumo negaliu skelbti čia, tai aprašysiu. Gauna dujos iš dvėju šaltinių, priklausomai nuo regiono. tai va ten rašo kad žieminis mišinis yra 54 proc propano ir 46 butano. Mišinio variklinis oktaninis skaičius (tas kuris mažesnis)yra 92,7 , o kitame bandyme 93.8. Tai faktiniai. O norma yra minimum 89.0. 95 benzo variklinis oktaninis apie 86, tai čia gaunasi gerai, varikliui nekenkia. Dabar reikėtu iš Vokiečiu gauti.
tankis 0,54 kg/m3 prie 15 šilumos. Tas su 93.8 oktaniniu yra iš Rusijos Tobolsk neftechim, o pirkta per EMSI. Antras yra iš Latvijos propana, gaunasi prastesnis.
Tai daug kur rašo , plepa apie tai kad duju oktaninis 105, tai pirma reikia butinai rašyti ar tai variklinis ar tiriamasis (pvz propano tiriamasis yra 105.7).
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-26, 4:52 pm
jaroslavas
Va ka atsakė Statoil dėl propileno (jei jis yra dujose tai blogai, dėl jų dujuos ir vadina levaku)-
Maloniai informuojame, kad suskystintų automobilinių dujų pagrindiniai komponentai: propanas ir butanas (ir kai kurie jų homologai).
Dujų kokybė didžiąja dalimi priklauso nuo propano kiekio. Kuo daugiau dujose propano, tuo geriau jos dega. Ypač tai aktualu žiemą, tuomet propano kiekis dujose siekia ne mažiau kaip 60 procentų. Tiesa, yra pardavėjų, kurie siūlo automobilines dujas, kuriose yra dalis propano, dalis propileno.
Tačiau, Statoil visose degalinėse prekiauja rusiškomis dujomis, kurių sudėtyje yra tik propanas (propilino nebūna).
Taigi va - aš sau padariau išvada, yra levos dujos ir yra geros. Aš tikiu Statoil ir ju pažyma. SND.lt straipsnis netikslus
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-26, 8:40 pm
Artūrazz
Šiaip dėl įdomumo, gal kam prireiks.
O kokias čia dujas parduoda reikės dar pasidomėti.
Čia dujos 1l - 2,40 kiek žiūrėjau ir 50l dujų balionai pakeitimui 69Lt kainuoja, lygtais dar keičia balionus 27l ir 5l atrodo
http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=504 ... ector_2_5d
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-26, 8:48 pm
Mindaugas
Artūrazz rašė:Šiaip dėl įdomumo, gal kam prireiks.
O kokias čia dujas parduoda reikės dar pasidomėti.
Čia dujos 1l - 2,40 kiek žiūrėjau ir 50l dujų balionai pakeitimui 69Lt kainuoja, lygtais dar keičia balionus 27l ir 5l atrodo
http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=504 ... ector_2_5d
Tai, kad mačiau šiandien Statoile dujos atpigo kiek - 2,44. Dar su 12 ct nuolaida...

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-26, 9:05 pm
Artūrazz
Tai man irgi Lukoile 2,44 ir su nuiolaidos kortele dar pigiau gausis, bet jeigu balionus keičia kas nors, o ne pildo pats, tai pigiau gaunas, nes Lukoile 80 Lt už 50l dalioną nori
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-26, 9:52 pm
LaimonasUr
Orlene 2,21 -15cnt, Lukoile 2,17- kazkokia nuolaida...

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-03-26, 9:57 pm
Artūrazz
Geras kainas jums ten duoda

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-06-30, 9:43 pm
Valdas
Sveiki visi,
šiek tiek į dujų temą: gal kas turi galimybę pafotkinti kaip įmontuotas dujų užpylimas(mažasis, į jį dar antgalis įsisuka) bendrai su benzino užpylimu? žiūriu ir nelabai kyla minčių kaip jį ten pastatyt..
Forumą bevartant nelabai susidūriau su šitu reikalu.
Baisiau dėkingas
beje, forikui du litrai visi purkštukai vienoj blankoj ar du po du geriau? dirba ir taip ir taip, bet jei visi vienoj - delsimo laikas gaunamas didelis, taip? pats mąstau, kad geriau du po du, trumpas kelias iki išpurškimo štucerių, teisingesnė motoro reakcija, bet dujininkai beveik kryžium gula, kad gerai ir keturi blankoj, tipo nejaučia nei tų pusmetrio šlangelių nei ką..
Gal kas iš savo patirties pakomentuos?
Dar baisiau dėkingas

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-07-01, 9:49 am
SaskelA 535
Aš tik girdėjau kad nerekomenduoja dėti kartu su benzo baku, nes ten plona skarda ir dedant pistoleta duju juda, lankstosi, paskui patenka druskos ir greitai labai surudija. Todel geriau dėti ant bamperio.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-07-01, 4:19 pm
jaroslavas
skiedalai, kas liečia SH modelio, jau 160000 km ir 4 metus ir niekas nelankstosi, nerudija