Subaru traukes nera tau tokios trumpos. ju ilgio pakanga, vistiek orginalas amortikas viska apriboja. Beto, reik nepamirst, kad sake gali ir i kita puse tiekpat uzsilenkt, jei niekas nemaiso.
Jonas6x6 rašė:Arturai - o kur problema padaryti ir didelę eigą, ir stabilią mašiną?
Juk kuo didesne pakabos eiga, tuo mazesnis stabilumas. Tuo zemesnis rezonansinis daznis. Ir galima tiek isiubuot masina, kad ji pati nusimaskatuos. Cia tuo atveju, kai pakabos eigos ilgis priartes prie masinos gabaritu.
Ir ka gi stabilizatoriai darys svyranciai masinai? Juk jie ne nuo griuvimo saugo. Nebent daryt "gudru" stabilizatoriu, kuris keistu svorio centra priklosomai nuo posvirio kampo. Tik cia jau ne masina gautusi
Stabilizatorius nu to kad per posuki masina maziau kryptu, o seip ji galma det labai tvirta, kad nesiubuotu nekiek, o kai reik atjungiama. kait NP GR safari
Tai taip, stabilizatorius sujungia abi pakabos puses ir stengiasi, kad abu amortizatoriai vienodai dirbtu. Bet jei masina pasvirs per daug, tai niekas nuo griuvimo jos neapsaugos. Dzipuose berods galinio tilto stabilizatoriu isvis nera
SubaruLT rašė:Stabilizatorius nu to kad per posuki masina maziau kryptu, o seip ji galma det labai tvirta, kad nesiubuotu nekiek, o kai reik atjungiama. kait NP GR safari
Arba DTM stiliaus,su keiciamu kietumu
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.