Puslapis 9 iš 12
Re: Forester ir diagonalinis
Parašytas: 2010-12-09, 11:02 pm
jaroslavas
dėkui.
Tarp kitko, ten gana informativus ir teisingi atsakymai į bambukiškus klausymus
Re: Forester ir diagonalinis
Parašytas: 2010-12-10, 8:26 am
jaroslavas
The diff isn't locked it's LIMITED slip.. which means it slips a LIMITED amount.. Try giving it less power for a longer period of time when you're spinning, and let the diff catch up. Once you feel the power being transferred then give it a little more throttle. Subarus are tricky pieces of equipment, but without a doubt the most versatile vehicles in the world.. I got 472,000 on my Forester now, and I still prefer it to most newer cars.
Va šito dar nebandžiau, visada atvirkščiai- kuo daugiau gazo
Ir dar kei žmonės rašo kad padeda rankinis stabdis, lengvai užtraukiamas, ir vidutiniškai gazuojant. Na man nepavyko
Re: Forester ir diagonalinis
Parašytas: 2010-12-10, 12:23 pm
kestutis
jaroslavas rašė:The diff isn't locked it's LIMITED slip.. which means it slips a LIMITED amount.. Try giving it less power for a longer period of time when you're spinning, and let the diff catch up. Once you feel the power being transferred then give it a little more throttle. Subarus are tricky pieces of equipment, but without a doubt the most versatile vehicles in the world.. I got 472,000 on my Forester now, and I still prefer it to most newer cars.
Va šito dar nebandžiau, visada atvirkščiai- kuo daugiau gazo
Ir dar kei žmonės rašo kad padeda rankinis stabdis, lengvai užtraukiamas, ir vidutiniškai gazuojant. Na man nepavyko
Gerai jums,kai angelskai lojat,o man irgi idomu,bet...

Re: Forester ir diagonalinis
Parašytas: 2010-12-10, 12:25 pm
jaroslavas
aš ne bum bum, bet yra google vertimas, o naudoju ImTranslator Moziloje
gan suprantamai verčia
Re: Forester ir diagonalinis
Parašytas: 2010-12-10, 2:47 pm
Notorious
The diff isn't locked it's LIMITED slip.. which means it slips a LIMITED amount.. Try giving it less power for a longer period of time when you're spinning, and let the diff catch up. Once you feel the power being transferred then give it a little more throttle. Subarus are tricky pieces of equipment, but without a doubt the most versatile vehicles in the world.. I got 472,000 on my Forester now, and I still prefer it to most newer cars.
Lietuviskai :-]
Diferencialas nera 'uzrakintas' jis yra tiesiog MAZIAU laisvas... tai reiskia, kad jis praslystas/yra laisvas MAZESNI laiko tarpa/maziau kartu..
Pameginkit gazuoti maziau, taciau ilgesniame laikotarpyje ir leiskit difui 'pagauti' sukibima. Ir tuomet duokite daugiau gazo, kai tik pajuntate, kad jega perduodama.
Subaru masinu veikimo principa reik perprast, nes yra jis siek tiek 'suktas sudetingas', bet tai be abejones vienos ivairiapusisku/universaliu masinu pasaulyje. Turiu 472k KM prisukta su mano Foriku ir as vistiek ji labiau megstu nei dauguma nauju masinu. :]
Kazkas tokio...
Re: Forester ir diagonalinis
Parašytas: 2010-12-10, 6:57 pm
kestutis
ačiū!

Re: Forester ir diagonalinis
Parašytas: 2010-12-12, 6:30 pm
Arūnas
O kaip su VDC? kiek youtube ieskojau, tai forikai su VDC neturi problemu su diagonaliniu

Re: Forester ir diagonalinis
Parašytas: 2010-12-12, 8:46 pm
Arūnas
Jonas6x6 rašė:taip, tai juk natūralu - diagonalkėje buksuoja kažkurie du ratai. tuos buksuojančius ratus VDC stabdo ABS pagalba. Automatiškai, diferencialai s.u.k.a tą, ką langviau. Tai arba lengviau prasukti stabdžius - kuo abejoju, arba pasukti įstrigusius diagonalkėje ratus.
bet iki tam tikro laipsnio.

Diagonalinis
Parašytas: 2010-12-31, 12:46 pm
Vladimiraz
noreciau, kad visi pasidalintu savo patirtimi, ka daro, kai pagauna diagonalini ir masina uzstinga be maziausio judesio.
kadangi forikas turi daug galimybiu, taip pat turi daugiau galimybiu ir uzstrigti, isdrasejus jo vairuotojuj
vakar prie pat namu tokia geda pasigavau, bandziau persokti pusmetrine pusni, o ten apacioje kietas sniegas, tai ant apsaugos ir pakibau. situacija nekokia, kai masinos istrizaine kaba ore, o su lygia apsauga ant tokios pusnies kaip su slidem
bandziau ir stabdyti ir rankini ir is su Hold ir iki maksimumo ir vos vos ir ratus sukiot, visas technikas, kurias zinojau isbandziau - nepadejo. tada bandziau kas, uzsipikasinau, rezultatu nedave, tada bandem kartu su kaimynais stumti - ne is vietos!! tai galu gale issilaisvinom, stumdami ir linguodami masinos gala, kazkaip jis uzkabino ir tada issoko po truputi. tai vat masinos galo soninis stumdymas ir lingavimas - viena is galimybiu.
Re: Diagonalinis
Parašytas: 2010-12-31, 12:51 pm
jaroslavas
tavo aprašitame atvėjuje temos pavadinimas netinkamas. Tu ne diagonalini pagavai, o pakibai ant sniego. tai visiškai skirtingi dalykai. Pataisyk tema
O tokiu atvėju reikėjo daugiau gazo ir greičio. Na kai pakibai ne gazuok. Aš imu kastuva ir iškasu sniega iš po apsaugos ir varau atgal.
Re: Diagonalinis
Parašytas: 2010-12-31, 12:53 pm
Eimazz555
jaroslavas rašė:tavo aprašitame atvėjuje temos pavadinimas netinkamas. Tu ne diagonalini pagavai, o pakibai ant sniego. tai visiškai skirtingi dalykai. Pataisyk tema
O tokiu atvėju reikėjo daugiau gazo ir greičio. Na kai pakibai ne gazuok. Aš imu kastuva ir iškasu sniega iš po apsaugos ir varau atgal.
Taigi rase kad istrizai kabo ore ratai, skersas ant pusnies uzsoko ir vienas gale ratas ant zemes, o kitas ore. Tai cia jau diagonalinis
Re: Diagonalinis
Parašytas: 2010-12-31, 12:54 pm
Vladimiraz
man diagonalinis, kai istrizai ratai kaba ir difas savo darba daro ne i nauda

Re: Diagonalinis
Parašytas: 2010-12-31, 12:55 pm
Vladimiraz
beje LSD irgi nepadeda, Jonas apie tai sake, as galiu patvirtinti - tolko jokio..
Re: Diagonalinis
Parašytas: 2010-12-31, 1:20 pm
Justas81
na kaip jau lsd niekuom nepadeda? padeda ir visai geras dalykas kai diagonalkeje sedi,bet yra buve,kad sedint uzklimpus su pvz vienu ratu ore,galas ziauriai skersuojasi kai to visiskai nereikia ir masina dar labiau smenga kampu i pusnis
Re: Diagonalinis
Parašytas: 2010-12-31, 3:03 pm
Justas81
Na kai pas mane AT tai difas atkrinta lieka forsuot lsd
