
Pas mane 2.0 turbininis forikas.
Klausimas ar tai imanoma?
O gal ten antra pavara kai imeta, tai ratu nebesuka variklis taip kaip pirmu ir tau tiesina del toMaraulis rašė:Paprastas pavyzdys, sios dienos vaziavime, mieste pridrebe sniego, posukiuose isvaziuojant is sankryzos mini per tapke ir kabina galas kuo puikiausiai ir sonu aini be parkiu, tik isimeta antra pavara ir pradeda tiesintis masina![]()
arba as dar kai pradedantysis subaristas neismokau dar naudotis ja
O tai daba toks klausimas, jei važiuoji slidžiu keliu, greitis apie 50 km/h, po to gazas dugnas, greitis sukyla iki 80 km/h (slysta ratai), tai ar galima teigti, kad visi ratai tiek pasiekia, ar lieka tikimybė, kad galas vis dėl to velkasi?Jonas6x6 rašė:dėžė iki 1999 turi du greičio daviklius - atskirai ašių (davikliai pačioje dėžėje), dėžė nuo 1999 turi tris daviklius (prisideda įeinantis iš motoro veleno daviklis)
Kazkaip ziuriu kai kuriems dideli galvos skausma kelia tas teorinis 90/10 pasiskirstymas. Pries ivaldant AT outbacka, ir man buvo kazkokios "baimes", bet sulaukus ziemos as nejauciu praktiskai jokio didesnio skirtumo nei su MT impreza. Startuojant ir gala uznesa, ir paskersuot galima, kiek tai leidzia saugiai gatvese, ir i uzsnigta kalniuka lipa. Ka tikrai jauciu, tai skiriasi komfortas, garso izoliacija, masinos mase, kuro sanaudosVirgis75 rašė:O tai daba toks klausimas, jei važiuoji slidžiu keliu, greitis apie 50 km/h, po to gazas dugnas, greitis sukyla iki 80 km/h (slysta ratai), tai ar galima teigti, kad visi ratai tiek pasiekia, ar lieka tikimybė, kad galas vis dėl to velkasi?Jonas6x6 rašė:dėžė iki 1999 turi du greičio daviklius - atskirai ašių (davikliai pačioje dėžėje), dėžė nuo 1999 turi tris daviklius (prisideda įeinantis iš motoro veleno daviklis)
Ne tave turejau mintyVirgis75 rašė:Matai, man tokių klausimų nebūtų, jei pakėlus mano Forestrį ant keltuvo ir važiuojant, suktųsi visi ratai. Tuo tarpu pas mane, galas atsijungia (ant keltuvo) prie nedidelio greičio...
Jei ne paslaptis butu idomu daugiau suzinoti apie toki varijanta, man vistiek neduoda ramybes ta mintis, ar galima padaryti, kad vislaika kaip ikalta butu 50-50Jonas6x6 rašė:o jei jau visai blogai, tai (su sąlyga, kad gerai veikia dėžė) tai galima padaryti priverstinę atjungiamą centro blokiurotę. Turėsi kaip įkalta 50/50
jau kažkas turėjo panašią problemą, teks lankytis pas joną6x6 kol dar nevėlu.Arturas rašė:Ar Foresteris turi startuot is karto visais ratais? Tai yra, kai uzmyni tapke is vietos sukasi visi 4? Manes vis nepalieka blogas ispudis, kad mano masinoj galas nedalyvauja judejime. Jeigu startuojan truputi stipriau nuspaudziu tapke, tai priekiniai ratai prabuksuoja, ir po kokios 1-2 sek pajuntu dunkstelejima is galo. Cia jau labai blogai? Ir dar nepastebejau jokio skirtumo vaziuojant D ir 3 pavara. Ir iki kokiu 60-70 km/h masina vangi, nesijaucia traukos, didesniu greiciu vaziuojant jau reaguoja ir i menka spustelejima.
Galas pas mane (t.y. Foriką 99) jungiasi (veikia) iš karto startuojant su praslydimu. Tai kad Jonas ko gero tiksliau pasakys, ar lauks jis tavęs.Arturas rašė:Ar Foresteris turi startuot is karto visais ratais? Tai yra, kai uzmyni tapke is vietos sukasi visi 4? Manes vis nepalieka blogas ispudis, kad mano masinoj galas nedalyvauja judejime. Jeigu startuojan truputi stipriau nuspaudziu tapke, tai priekiniai ratai prabuksuoja, ir po kokios 1-2 sek pajuntu dunkstelejima is galo. Cia jau labai blogai? Ir dar nepastebejau jokio skirtumo vaziuojant D ir 3 pavara. Ir iki kokiu 60-70 km/h masina vangi, nesijaucia traukos, didesniu greiciu vaziuojant jau reaguoja ir i menka spustelejima.