Foriko automatas

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Maraulis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2012-02-13, 7:27 pm
Auto: Subaru Forester s/turbo
Valstybinis numeris: EOV 635

Re: Foriko automatas

Standartinė Maraulis »

Kokiu principu paskirstoma apkrova galiniams ratams ir priekiniams, netgi techniniam pase raso jog pirma pavara vaziuojant 10% "kabina" galas, o priekis atitinkamai 90%. Kadangi galinis reduktorius blokuotas tai rysium su tuom noretusi pasidaryti, kad ir visom kitom pavarom kabintu 50-50% ,kad linksmiau butu :)
Pas mane 2.0 turbininis forikas.
Klausimas ar tai imanoma?
Maraulis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2012-02-13, 7:27 pm
Auto: Subaru Forester s/turbo
Valstybinis numeris: EOV 635

Re: Foriko automatas

Standartinė Maraulis »

Paprastas pavyzdys, sios dienos vaziavime, mieste pridrebe sniego, posukiuose isvaziuojant is sankryzos mini per tapke ir kabina galas kuo puikiausiai ir sonu aini be parkiu, tik isimeta antra pavara ir pradeda tiesintis masina :C
arba as dar kai pradedantysis subaristas neismokau dar naudotis ja :-N
Vartotojo avataras
Dovis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2058
Užsiregistravo: 2009-11-22, 9:02 pm
Auto: Subaru..
Valstybinis numeris: HEK 474
Skype: dovisdo
Mobilus: +37060545639
Miestas: Utena-Vilnius

Re: Foriko automatas

Standartinė Dovis »

Maraulis rašė:Paprastas pavyzdys, sios dienos vaziavime, mieste pridrebe sniego, posukiuose isvaziuojant is sankryzos mini per tapke ir kabina galas kuo puikiausiai ir sonu aini be parkiu, tik isimeta antra pavara ir pradeda tiesintis masina :C
arba as dar kai pradedantysis subaristas neismokau dar naudotis ja :-N
O gal ten antra pavara kai imeta, tai ratu nebesuka variklis taip kaip pirmu ir tau tiesina del to ;)
Naujas mano numeris: 868244522 :)
Maraulis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2012-02-13, 7:27 pm
Auto: Subaru Forester s/turbo
Valstybinis numeris: EOV 635

Re: Foriko automatas

Standartinė Maraulis »

nu tai, kad suka, nu rytoj dar atsiversiu techninius parametrus ka ten kas raso , nes kai buvau tik nupirkes masina vasara tai varciau ir buvau rades apie tuos perdavimus ;)
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Foriko automatas

Standartinė Virgis75 »

o kaip skaičiuojamas greitis pas Forikus? Nuo kurių nors ratų ar iš dėžės?
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Foriko automatas

Standartinė Virgis75 »

Jonas6x6 rašė:dėžė iki 1999 turi du greičio daviklius - atskirai ašių (davikliai pačioje dėžėje), dėžė nuo 1999 turi tris daviklius (prisideda įeinantis iš motoro veleno daviklis)
O tai daba toks klausimas, jei važiuoji slidžiu keliu, greitis apie 50 km/h, po to gazas dugnas, greitis sukyla iki 80 km/h (slysta ratai), tai ar galima teigti, kad visi ratai tiek pasiekia, ar lieka tikimybė, kad galas vis dėl to velkasi?
Icagel
Forumo dalyvis
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
Valstybinis numeris: EOZ 954
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Foriko automatas

Standartinė Icagel »

Virgis75 rašė:
Jonas6x6 rašė:dėžė iki 1999 turi du greičio daviklius - atskirai ašių (davikliai pačioje dėžėje), dėžė nuo 1999 turi tris daviklius (prisideda įeinantis iš motoro veleno daviklis)
O tai daba toks klausimas, jei važiuoji slidžiu keliu, greitis apie 50 km/h, po to gazas dugnas, greitis sukyla iki 80 km/h (slysta ratai), tai ar galima teigti, kad visi ratai tiek pasiekia, ar lieka tikimybė, kad galas vis dėl to velkasi?
Kazkaip ziuriu kai kuriems dideli galvos skausma kelia tas teorinis 90/10 pasiskirstymas. Pries ivaldant AT outbacka, ir man buvo kazkokios "baimes", bet sulaukus ziemos as nejauciu praktiskai jokio didesnio skirtumo nei su MT impreza. Startuojant ir gala uznesa, ir paskersuot galima, kiek tai leidzia saugiai gatvese, ir i uzsnigta kalniuka lipa. Ka tikrai jauciu, tai skiriasi komfortas, garso izoliacija, masinos mase, kuro sanaudos :D

Zinoma MT impreza turejo daugiau "sarmo" del MT dezes, paletintojo, kietesnes pakabos, "smagumo".
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Foriko automatas

Standartinė Virgis75 »

Matai, man tokių klausimų nebūtų, jei pakėlus mano Forestrį ant keltuvo ir važiuojant, suktųsi visi ratai. Tuo tarpu pas mane, galas atsijungia (ant keltuvo) prie nedidelio greičio...
Icagel
Forumo dalyvis
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
Valstybinis numeris: EOZ 954
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Foriko automatas

Standartinė Icagel »

Virgis75 rašė:Matai, man tokių klausimų nebūtų, jei pakėlus mano Forestrį ant keltuvo ir važiuojant, suktųsi visi ratai. Tuo tarpu pas mane, galas atsijungia (ant keltuvo) prie nedidelio greičio...
Ne tave turejau minty ;) Nepatiktu ir man jei butu tokiu problemu...
Maraulis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2012-02-13, 7:27 pm
Auto: Subaru Forester s/turbo
Valstybinis numeris: EOV 635

Re: Foriko automatas

Standartinė Maraulis »

Kazkas atspejo, kad man norisi su foriku sonaslydziauti kaip su galu varomu, kogero kad taip jau priprates :)
O popieriukais jei labai tikeciau tai net neieskociau info interneto platybese ar panasiai, tiesiog manau jog yra labiau patyrusiu su awd auto tai ir klausiu drasiai ;)
O kad reikia prasivazineti ir priprasti prie kiekvienos auto tai cia faktas, gerai aerodromas uz poros km, nuo manes...
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7302
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Foriko automatas

Standartinė Arūnas »

Nežinau, pas mane tokių klausimų nekyla, eina šonu kaip reikiant antrą pavarą įjungus.
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Maraulis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2012-02-13, 7:27 pm
Auto: Subaru Forester s/turbo
Valstybinis numeris: EOV 635

Re: Foriko automatas

Standartinė Maraulis »

Jonas6x6 rašė:o jei jau visai blogai, tai (su sąlyga, kad gerai veikia dėžė) tai galima padaryti priverstinę atjungiamą centro blokiurotę. Turėsi kaip įkalta 50/50
Jei ne paslaptis butu idomu daugiau suzinoti apie toki varijanta, man vistiek neduoda ramybes ta mintis, ar galima padaryti, kad vislaika kaip ikalta butu 50-50
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5324
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Foriko automatas

Standartinė Arturas »

Ar Foresteris turi startuot is karto visais ratais? Tai yra, kai uzmyni tapke is vietos sukasi visi 4? Manes vis nepalieka blogas ispudis, kad mano masinoj galas nedalyvauja judejime. Jeigu startuojan truputi stipriau nuspaudziu tapke, tai priekiniai ratai prabuksuoja, ir po kokios 1-2 sek pajuntu dunkstelejima is galo. Cia jau labai blogai? Ir dar nepastebejau jokio skirtumo vaziuojant D ir 3 pavara. Ir iki kokiu 60-70 km/h masina vangi, nesijaucia traukos, didesniu greiciu vaziuojant jau reaguoja ir i menka spustelejima.
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7302
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Foriko automatas

Standartinė Arūnas »

Arturas rašė:Ar Foresteris turi startuot is karto visais ratais? Tai yra, kai uzmyni tapke is vietos sukasi visi 4? Manes vis nepalieka blogas ispudis, kad mano masinoj galas nedalyvauja judejime. Jeigu startuojan truputi stipriau nuspaudziu tapke, tai priekiniai ratai prabuksuoja, ir po kokios 1-2 sek pajuntu dunkstelejima is galo. Cia jau labai blogai? Ir dar nepastebejau jokio skirtumo vaziuojant D ir 3 pavara. Ir iki kokiu 60-70 km/h masina vangi, nesijaucia traukos, didesniu greiciu vaziuojant jau reaguoja ir i menka spustelejima.
jau kažkas turėjo panašią problemą, teks lankytis pas joną6x6 kol dar nevėlu.
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Foriko automatas

Standartinė Virgis75 »

Arturas rašė:Ar Foresteris turi startuot is karto visais ratais? Tai yra, kai uzmyni tapke is vietos sukasi visi 4? Manes vis nepalieka blogas ispudis, kad mano masinoj galas nedalyvauja judejime. Jeigu startuojan truputi stipriau nuspaudziu tapke, tai priekiniai ratai prabuksuoja, ir po kokios 1-2 sek pajuntu dunkstelejima is galo. Cia jau labai blogai? Ir dar nepastebejau jokio skirtumo vaziuojant D ir 3 pavara. Ir iki kokiu 60-70 km/h masina vangi, nesijaucia traukos, didesniu greiciu vaziuojant jau reaguoja ir i menka spustelejima.
Galas pas mane (t.y. Foriką 99) jungiasi (veikia) iš karto startuojant su praslydimu. Tai kad Jonas ko gero tiksliau pasakys, ar lauks jis tavęs.
Dėl D ir 3, tai skirtumas tik tame, kad ant 3 nebus IV pavaros, o viskas veikia kaip visada. Čia kitose mašinose būna, kad ant 3 būna "ilgesni" bėgiai, persijungiantys prie aukštesnių pavarų... O jei nėra JOKIO skirtumo tarp 3 ir D (važiuojant aukščiausia pavara), prie 70 km/h būna kokie 2500 apm, tai kažkas ir su dėže negerai...
Skelbti atsakymą