Puslapis 932

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-13, 7:38 pm
Maraulis
Kokiu principu paskirstoma apkrova galiniams ratams ir priekiniams, netgi techniniam pase raso jog pirma pavara vaziuojant 10% "kabina" galas, o priekis atitinkamai 90%. Kadangi galinis reduktorius blokuotas tai rysium su tuom noretusi pasidaryti, kad ir visom kitom pavarom kabintu 50-50% ,kad linksmiau butu :)
Pas mane 2.0 turbininis forikas.
Klausimas ar tai imanoma?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-13, 9:32 pm
Maraulis
Paprastas pavyzdys, sios dienos vaziavime, mieste pridrebe sniego, posukiuose isvaziuojant is sankryzos mini per tapke ir kabina galas kuo puikiausiai ir sonu aini be parkiu, tik isimeta antra pavara ir pradeda tiesintis masina :C
arba as dar kai pradedantysis subaristas neismokau dar naudotis ja :-N

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-13, 9:59 pm
Dovis
Maraulis rašė:Paprastas pavyzdys, sios dienos vaziavime, mieste pridrebe sniego, posukiuose isvaziuojant is sankryzos mini per tapke ir kabina galas kuo puikiausiai ir sonu aini be parkiu, tik isimeta antra pavara ir pradeda tiesintis masina :C
arba as dar kai pradedantysis subaristas neismokau dar naudotis ja :-N
O gal ten antra pavara kai imeta, tai ratu nebesuka variklis taip kaip pirmu ir tau tiesina del to ;)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-13, 10:19 pm
Maraulis
nu tai, kad suka, nu rytoj dar atsiversiu techninius parametrus ka ten kas raso , nes kai buvau tik nupirkes masina vasara tai varciau ir buvau rades apie tuos perdavimus ;)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-14, 9:54 am
Virgis75
o kaip skaičiuojamas greitis pas Forikus? Nuo kurių nors ratų ar iš dėžės?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-14, 10:21 am
Virgis75
Jonas6x6 rašė:dėžė iki 1999 turi du greičio daviklius - atskirai ašių (davikliai pačioje dėžėje), dėžė nuo 1999 turi tris daviklius (prisideda įeinantis iš motoro veleno daviklis)
O tai daba toks klausimas, jei važiuoji slidžiu keliu, greitis apie 50 km/h, po to gazas dugnas, greitis sukyla iki 80 km/h (slysta ratai), tai ar galima teigti, kad visi ratai tiek pasiekia, ar lieka tikimybė, kad galas vis dėl to velkasi?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-14, 11:13 am
Icagel
Virgis75 rašė:
Jonas6x6 rašė:dėžė iki 1999 turi du greičio daviklius - atskirai ašių (davikliai pačioje dėžėje), dėžė nuo 1999 turi tris daviklius (prisideda įeinantis iš motoro veleno daviklis)
O tai daba toks klausimas, jei važiuoji slidžiu keliu, greitis apie 50 km/h, po to gazas dugnas, greitis sukyla iki 80 km/h (slysta ratai), tai ar galima teigti, kad visi ratai tiek pasiekia, ar lieka tikimybė, kad galas vis dėl to velkasi?
Kazkaip ziuriu kai kuriems dideli galvos skausma kelia tas teorinis 90/10 pasiskirstymas. Pries ivaldant AT outbacka, ir man buvo kazkokios "baimes", bet sulaukus ziemos as nejauciu praktiskai jokio didesnio skirtumo nei su MT impreza. Startuojant ir gala uznesa, ir paskersuot galima, kiek tai leidzia saugiai gatvese, ir i uzsnigta kalniuka lipa. Ka tikrai jauciu, tai skiriasi komfortas, garso izoliacija, masinos mase, kuro sanaudos :D

Zinoma MT impreza turejo daugiau "sarmo" del MT dezes, paletintojo, kietesnes pakabos, "smagumo".

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-14, 11:56 am
Virgis75
Matai, man tokių klausimų nebūtų, jei pakėlus mano Forestrį ant keltuvo ir važiuojant, suktųsi visi ratai. Tuo tarpu pas mane, galas atsijungia (ant keltuvo) prie nedidelio greičio...

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-14, 12:21 pm
Icagel
Virgis75 rašė:Matai, man tokių klausimų nebūtų, jei pakėlus mano Forestrį ant keltuvo ir važiuojant, suktųsi visi ratai. Tuo tarpu pas mane, galas atsijungia (ant keltuvo) prie nedidelio greičio...
Ne tave turejau minty ;) Nepatiktu ir man jei butu tokiu problemu...

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-14, 10:31 pm
Maraulis
Kazkas atspejo, kad man norisi su foriku sonaslydziauti kaip su galu varomu, kogero kad taip jau priprates :)
O popieriukais jei labai tikeciau tai net neieskociau info interneto platybese ar panasiai, tiesiog manau jog yra labiau patyrusiu su awd auto tai ir klausiu drasiai ;)
O kad reikia prasivazineti ir priprasti prie kiekvienos auto tai cia faktas, gerai aerodromas uz poros km, nuo manes...

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-14, 10:38 pm
Arūnas
Nežinau, pas mane tokių klausimų nekyla, eina šonu kaip reikiant antrą pavarą įjungus.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-14, 10:42 pm
Maraulis
Jonas6x6 rašė:o jei jau visai blogai, tai (su sąlyga, kad gerai veikia dėžė) tai galima padaryti priverstinę atjungiamą centro blokiurotę. Turėsi kaip įkalta 50/50
Jei ne paslaptis butu idomu daugiau suzinoti apie toki varijanta, man vistiek neduoda ramybes ta mintis, ar galima padaryti, kad vislaika kaip ikalta butu 50-50

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-27, 9:31 am
Arturas
Ar Foresteris turi startuot is karto visais ratais? Tai yra, kai uzmyni tapke is vietos sukasi visi 4? Manes vis nepalieka blogas ispudis, kad mano masinoj galas nedalyvauja judejime. Jeigu startuojan truputi stipriau nuspaudziu tapke, tai priekiniai ratai prabuksuoja, ir po kokios 1-2 sek pajuntu dunkstelejima is galo. Cia jau labai blogai? Ir dar nepastebejau jokio skirtumo vaziuojant D ir 3 pavara. Ir iki kokiu 60-70 km/h masina vangi, nesijaucia traukos, didesniu greiciu vaziuojant jau reaguoja ir i menka spustelejima.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-27, 9:36 am
Arūnas
Arturas rašė:Ar Foresteris turi startuot is karto visais ratais? Tai yra, kai uzmyni tapke is vietos sukasi visi 4? Manes vis nepalieka blogas ispudis, kad mano masinoj galas nedalyvauja judejime. Jeigu startuojan truputi stipriau nuspaudziu tapke, tai priekiniai ratai prabuksuoja, ir po kokios 1-2 sek pajuntu dunkstelejima is galo. Cia jau labai blogai? Ir dar nepastebejau jokio skirtumo vaziuojant D ir 3 pavara. Ir iki kokiu 60-70 km/h masina vangi, nesijaucia traukos, didesniu greiciu vaziuojant jau reaguoja ir i menka spustelejima.
jau kažkas turėjo panašią problemą, teks lankytis pas joną6x6 kol dar nevėlu.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-27, 10:27 am
Virgis75
Arturas rašė:Ar Foresteris turi startuot is karto visais ratais? Tai yra, kai uzmyni tapke is vietos sukasi visi 4? Manes vis nepalieka blogas ispudis, kad mano masinoj galas nedalyvauja judejime. Jeigu startuojan truputi stipriau nuspaudziu tapke, tai priekiniai ratai prabuksuoja, ir po kokios 1-2 sek pajuntu dunkstelejima is galo. Cia jau labai blogai? Ir dar nepastebejau jokio skirtumo vaziuojant D ir 3 pavara. Ir iki kokiu 60-70 km/h masina vangi, nesijaucia traukos, didesniu greiciu vaziuojant jau reaguoja ir i menka spustelejima.
Galas pas mane (t.y. Foriką 99) jungiasi (veikia) iš karto startuojant su praslydimu. Tai kad Jonas ko gero tiksliau pasakys, ar lauks jis tavęs.
Dėl D ir 3, tai skirtumas tik tame, kad ant 3 nebus IV pavaros, o viskas veikia kaip visada. Čia kitose mašinose būna, kad ant 3 būna "ilgesni" bėgiai, persijungiantys prie aukštesnių pavarų... O jei nėra JOKIO skirtumo tarp 3 ir D (važiuojant aukščiausia pavara), prie 70 km/h būna kokie 2500 apm, tai kažkas ir su dėže negerai...