Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etanolis

Jūsų automobiliu galimybių padidinimas
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
mankisss
Forumo dalyvis
Pranešimai: 672
Užsiregistravo: 2014-04-16, 8:31 pm
Auto: SUBARU FORESTER 2.0XT MT
Valstybinis numeris: HFT 036
Mobilus: +37062555786
Miestas: Kėdainiai

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė mankisss »

Sveiki esu Kėdainietis noriu dėtis dujas Kaune į Subaru Forester 2.0 Turbo 2004m. Pas ką rekomenduotumėt kas tai daręs ne kartą ir problemų neturit? Ar Propane ar Servise007?

Servisas 007 siūlo:
BRC dujų įranga specialiai Boxer tipo varikliams – 2400lt;
STAG Q Box dujų įranga su OMVL REG FAST dujų purkštukais – 2000lt, jei su Baracuda dujų purkštukais tuomet 2200lt;

Vožtuvų tepimo sistema Vlube +100lt, JLM +150lt;

Kurią Jūs įrangą montuotumėtės ar esat susimontavę, ar statėt pas save vožtuvų tepimo sistemą?
SaskelA 535
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1466
Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
Auto: Subaru forester SF S-Turbo
Valstybinis numeris: GOJ 535
Mobilus: +37064039683
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė SaskelA 535 »

Sveiki,
Nu aš irgi jau susiruošiau dėtis dujas ir... pagrindinė dilema kur... Į kauną tikrai nevažiuosiu, paskui garantinis aptarnavimas atsibos lakstyti. Turiu dvi rekomendacijas širvintose, abu pažystami važinėjasi po 5 metus ir be problemų, jokiu reguliavimų nereikia ar dar kažko. Iškarto padaro gerai, deda greitesni kolektoriu ir greitesnius purkštukus, kas priklauso turbavykui. Pusbrolis dujiu gerbėjas jau trečia auto su dujom, bet po paskutinio įsidėjimo, kompanija kauno gatvėje prie nestės degalinės nusivylė. Tad norisi dar gauti gerų patarimų, kad nebūtų jokių nesamonių. Beje širvintose 2200 Lietuviškų pinigų. Kolkas ten ir galvojų montuotis, nebent kasnors parekomenduotų tikrai gerus meistrus pačiame vilniuje. Ačiū
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Mindaugas »

Slava iš Subaru klubo deda. Tik mačiau žmonės skundžiasi, kad priskambinti neina paskutiniu metu (gal atostogauja).
Dar Cobra (yra FK, tikriausiai ir SK) deda.
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
SaskelA 535
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1466
Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
Auto: Subaru forester SF S-Turbo
Valstybinis numeris: GOJ 535
Mobilus: +37064039683
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė SaskelA 535 »

Tai tas Slava is ADS, sakau pusbrolis katik dėjosi 3 yranga ten i toyota ir neliko labai patenkintas, niekaip nesureguliavo, tris kartus važiavo, liko nelabai patenkintas jais ir sakė nebesidės, sory už pasikartojima keliose temose.
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Mindaugas »

SaskelA 535 rašė:Tai tas Slava is ADS, sakau pusbrolis katik dėjosi 3 yranga ten i toyota ir neliko labai patenkintas, niekaip nesureguliavo, tris kartus važiavo, liko nelabai patenkintas jais ir sakė nebesidės, sory už pasikartojima keliose temose.
Tai, kad kiek suprantu, Slava dirba savarankiškai, kažkur netoli Belmonto žiedo ar Naujojoj Vilnioj... Gal kitas čia.
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Gorbas »

O kodėl BRC susimest nenori. Viena patikimiausių įrangų.
Miškinukas
SaskelA 535
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1466
Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
Auto: Subaru forester SF S-Turbo
Valstybinis numeris: GOJ 535
Mobilus: +37064039683
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė SaskelA 535 »

O kaip itališka yranga AEB ?
Vartotojo avataras
zzzubarruu
Forumo dalyvis
Pranešimai: 6306
Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
Auto: zver
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė zzzubarruu »

pas cobra(ksistofas) dekis. katik i sesers forika sumontavo. ir mano ankstesnis forikas pas ji uzdujintas. ir dabartinio kavensku duju problemas issprende. labai rekomenduoju.
o apie brc tiek blogu istoriju girdejes...
mu ha ha ha ! ! !
SaskelA 535
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1466
Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
Auto: Subaru forester SF S-Turbo
Valstybinis numeris: GOJ 535
Mobilus: +37064039683
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė SaskelA 535 »

Aš girdėjau kad BRC yra tik lietuvoje populiarios, o kitur tik 10 vietoi, aišku čia dujininkas kalba.
SaskelA 535
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1466
Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
Auto: Subaru forester SF S-Turbo
Valstybinis numeris: GOJ 535
Mobilus: +37064039683
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė SaskelA 535 »

Beje kiek kainavo? Kokius purkštukus montavo?
Vartotojo avataras
mankisss
Forumo dalyvis
Pranešimai: 672
Užsiregistravo: 2014-04-16, 8:31 pm
Auto: SUBARU FORESTER 2.0XT MT
Valstybinis numeris: HFT 036
Mobilus: +37062555786
Miestas: Kėdainiai

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė mankisss »

Duju yranga BRC, balionas 60ltr,tepimo sistema JML su indikatoriumi. :valio: Servise 007, darbų kokybe esu labai patenkintas, padaryta tvarkingai, viskas sudėta ten kur norėta, Tomas su Jonu dirba tikrai gražiai, plius apžiūrėjo pasakė, kad nebedaug stabdžių kaladėlių priekyje taip pat, kad duslintuvo kabinimo ausis reiktų jau susitvarkyt. Išvažiavęs pastebėjau kad langų skysčio ir to pripylė.

Video:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152581662134592

Aišku kiekvienam savo, bet pvz dėjo man į bmw e39 seniau kedainiuose baisiai,antikorozines dangos 0, duju užpylimas kas mėnesį atsilaisvindavo...ir žvakes teko per juos geras pakeist 6vnt, būrė man jie daug... garaže ir pats su atbulom rankom ne iš ten augančiom galiu sudėt taip, tada problemų dar buvo 20000km kol perdarė kaip liepiau ir bėda radau per internetą beveik niekam nėra taip buvę, gerai kad aš kantrus kitas senai butu palikęs auto jiem, ar langus išdaužęs. Kita firma ir šaraškin garažinių kontora, principo reikalas jiem kad ne jie dėjo ir garantinės dalies neepakeitė, nes ta firma kur į bmw dėjo užsidarė, o garantija buvo, tada MAP'ą variau į kauną į Propanas, pakeitė be kalbų jokių spyriojimūsi, ir tada ten pamačiau kaip turi būt dujos sudėtos kaip žmonės sugeba į e39 sudėt ir nieko nesimato po kapotu net....
SaskelA 535
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1466
Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
Auto: Subaru forester SF S-Turbo
Valstybinis numeris: GOJ 535
Mobilus: +37064039683
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė SaskelA 535 »

Nu kaip sakau čia matyt yra kiekvieno dujininko kalbos, bet širvintiškis matosi supranta, AEB italu firma labai daug detaliu gamina ir tom pačiom BRC dujoms, netgi RSE pasakė jei ne BRC tai gerai :D sakė tik tokių nereikia dujų. Kitas labai svarbu dalykas ka minėjo tai filtriukas. Dauguma sakė deda aliuminine bačkute, o joje yra popierinis filtras kuris nieko nedaro, plius kai užsikemša susispaudžia spyruoklė ir nešvarumai patenka i varikli. Jis montuoja anglies ar tai stiklo pluošto, nepamenu koki ten, bet jis kai užsikiša mašina tiesiog nebevažiuoja, bet ir neduoda patekti nešvarumams i varikli. Kitas reikalas turbavykams purkštukai, jis naudoja geriausius, kurie turi dideli greiti ir galia, kad pakankamai paduotų kūro. Ir trečias dalykas ta lašelinė turbavykams yra nebededama, nes paprastame atmosferike oras yra traukiamas ir taip ilašinama tepalo i ora, tepa varikli ir viskas ok, o turbavyke oras yra ipučiamas ir tepalas nepaduodamas, jis per turbina paduodamas, tad ji yra nebereikalinga, tarpkitko tie patys BRC sakė jau atsisakė tos lašelinės turbavykams. Čia ne mano nuomonė aš tik perpasakojau ka žinau, žmogus su žmona deda dujas jau n metų ir turiu 2 pažystamus kurie pas ji susimontave važinėja daugiau nei 5 metus.
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Mindaugas »

Dar momentas - man vienas dujininkas vietoj filtro horizontalios bačkutės įdėjo Valtek filtrą su keičiamų pačiu filtriuku. Plastmasinis atstoinikas. Argumentas, kad įvairus š kaupiasi atstoinike ir neina toliau. ;)

Išsiųsta iš Nokia 3310 using pirštas!
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Vartotojo avataras
mankisss
Forumo dalyvis
Pranešimai: 672
Užsiregistravo: 2014-04-16, 8:31 pm
Auto: SUBARU FORESTER 2.0XT MT
Valstybinis numeris: HFT 036
Mobilus: +37062555786
Miestas: Kėdainiai

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė mankisss »

SaskelA 535 rašė:Nu kaip sakau čia matyt yra kiekvieno dujininko kalbos, bet širvintiškis matosi supranta, AEB italu firma labai daug detaliu gamina ir tom pačiom BRC dujoms, netgi RSE pasakė jei ne BRC tai gerai :D sakė tik tokių nereikia dujų. Kitas labai svarbu dalykas ka minėjo tai filtriukas. Dauguma sakė deda aliuminine bačkute, o joje yra popierinis filtras kuris nieko nedaro, plius kai užsikemša susispaudžia spyruoklė ir nešvarumai patenka i varikli. Jis montuoja anglies ar tai stiklo pluošto, nepamenu koki ten, bet jis kai užsikiša mašina tiesiog nebevažiuoja, bet ir neduoda patekti nešvarumams i varikli. Kitas reikalas turbavykams purkštukai, jis naudoja geriausius, kurie turi dideli greiti ir galia, kad pakankamai paduotų kūro. Ir trečias dalykas ta lašelinė turbavykams yra nebededama, nes paprastame atmosferike oras yra traukiamas ir taip ilašinama tepalo i ora, tepa varikli ir viskas ok, o turbavyke oras yra ipučiamas ir tepalas nepaduodamas, jis per turbina paduodamas, tad ji yra nebereikalinga, tarpkitko tie patys BRC sakė jau atsisakė tos lašelinės turbavykams. Čia ne mano nuomonė aš tik perpasakojau ka žinau, žmogus su žmona deda dujas jau n metų ir turiu 2 pažystamus kurie pas ji susimontave važinėja daugiau nei 5 metus.
Visko gali būti kiek žmonių tiek nuomonių kad kas kokius bandymus padarytų tai aišku kad jais remtis galėtum o dabar visi kas kaip moka iš praktikos... vienam vienaip geriau kitam kitaip. aš kai dėjau norėjau geriau, bet po to galvoju ar taip ar taip vožtuvus po 50 000km reikia jeigu reguliuoti, tai ta lašalinė tokia nežinau ištikro ir tepalas 50lt 1ltr. O užtenka 100ml ant 100ltr. matysim kaip čia eksplotuosis ar dar kas neišlys po kiek laiko.
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Gorbas »

Na nežinau kaip ten su ta BRC, bet dabartinis forikas iš Italų parvažiavo jau su sumontuota BRC įranga, pagal dokumentus montuota buvo prie 50000km, dabar jau 208000km, jokių lašelinių nėra, dirba kuo puikiausiai. ;)
Miškinukas
Skelbti atsakymą