Jau yra naujienu ir apie 2011 metu Forika :]
Pagrindiniai pasikeitimai ne vizualiniai, o variklio. Pasikeite tik 2 dalykai (vizualiai):
1) Groteles
2) Naujos spalvos: Marine Blue Pearl, Spark Silver Metallic and Paprika Red Pearl taciau nebeliko siu spalvu: Newsport Blue Pearl ir Steeel Silver Metallic.
Variklis:
Pagrindinis motyvas kaip visada yra senas geras (flat-4) "eile is 4" arba tiesiog boxer architektūra, kurį pradeta "Subaru" 1966 metais, tačiau iš esmės tai pertvarkytas variklis.
Naujieji 2,5 litro boxer varikliai apims visas keturias Forester 2,5X variacijas: Bazinis, "Patogus", Touring ir Limited. Tai beveik kvadratinis variklis, jo skersmuo ir eiga pasikeite nuo 99,5 x 79,0 mm iki 94,0 x 90,0 mm. Kas, deja, padidino kubatura nuo 2.457 iki 2.498 cc.
Struktūriniu pakeitimu taip pat buvo, kurie leido padaryti labiau kompaktiška degimo kamerą, kas, pasak gamintojo, pagerina kuro tiekimo ir degimo kokybę.
Keletas pagrindinių judančių dalių, kaip stūmokliai (ilgesni taktas) ir jų švaistikliai, buvo pritaikyti, siekiant sumažinti trintį. Mes kalbame apie 30% nasumo pagerejima lyginant su senuoju varikliu, tobulinimas, kuris turi tiesioginę įtaką kuro suvartojimui.
Ilgesnis taktas leido pakelti trauka (nM) prie zemu ir vidutiniu apsuku. Variklis daugiau jegos turi prie 4.100 vietoj 4.400 RPM.
Variklis naudoja nauja, lengvesni, 'dervu pagrindu' itraukimo kolektoriu, tepalo filtras pakeite savo vieta ir dabar yra randamas virsutineje variklio dalyje. Neiprasta, taciau turbut patogesne vieta.
Pastebimas ne tik traukos padidejimas prie zemu apsuku, bet ir kitas svarbus akcentas - masinos apepitas sumazejo.
Lyginant su pries tai buvusio modelio Automatine deze (4EAT) gamintojas teigia, kad sanaudos yra 8.7L / 100km, kas yra 10% maziau, nei 2010 metu Foriko. (taciau tai yra sanaudos matuotos laboratorijoje)
(atsiprasau uz klaidas) :]]]] Mano vertimas. ačiū uz demesi ;D
SALTINIS