Puslapis 23

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-18, 4:16 pm
evilkas
Jonas6x6 rašė:todėl kad efektyvumas mažesnis
O nafig tgas efektyvumas? Stabdzius isrado bailiai :)

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-18, 4:36 pm
jaroslavas
Eimazz555 rašė:Bugnai atgyvenes dalykas, nesuprantu kaip dar gali naujos auto isriedet is gamyklos su jais `!`` Aptarnavimas sudetingesnis, stabdymo kokybe prastesne ir dar kaladeles brangesnes, nu zodziu brudas :o
Supranti, išeina kad japonai dar net 2008 metai yra debilai. Man dar niekas aiškiai neirodė kad toks sprendymas yra blogai. Tik šneka ir tiek. Bet kažkokio velnio sumontavo bugnus

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-18, 4:41 pm
hipy
jaroslavas rašė:
Eimazz555 rašė:Bugnai atgyvenes dalykas, nesuprantu kaip dar gali naujos auto isriedet is gamyklos su jais `!`` Aptarnavimas sudetingesnis, stabdymo kokybe prastesne ir dar kaladeles brangesnes, nu zodziu brudas :o
Supranti, išeina kad japonai dar net 2008 metai yra debilai. Man dar niekas aiškiai neirodė kad toks sprendymas yra blogai. Tik šneka ir tiek. Bet kažkokio velnio sumontavo bugnus
pas japonus ir automatas 5-iu begiu tik nesenai atsirado, kai kiti jau 6-7 begiu naudoja, irgi matyt kad penkiabegis geriau...

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-18, 4:43 pm
jaroslavas
įrodyk kad 4-gis blogiau. Nežiurėk i kitus, nes Subaru principas - jie nežiuri i kitus, todėl i auto super. Tu gi irgi su Subaru, o ne VW

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-18, 4:49 pm
hipy
jaroslavas rašė:Subaru principas - jie nežiuri i kitus, todėl i auto super
protingi mokos is svetimu klaidu...

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-18, 4:57 pm
jaroslavas
manau japonai savo argumetus išdėstytu

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-18, 5:20 pm
hipy
jaroslavas rašė:manau japonai savo argumetus išdėstytu
pigiau...

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-18, 8:06 pm
evilkas
Jonas6x6 rašė: Dėl automato - elemtarus reikalas. 4 pavaros - didesni tarp jų tarpai. penkios ar daugiau - mažesni tarpai. geriau išnaudojamas sukimo momentas, reikia mažiau jėgos iš motoro, mažiau sūkių - rezultatas - mažesnės kuro sąnaudos.
Konkrečiai - mūsų draugas mitsubishi outlander.
Tas pats 2,4 motoras, su seno tipo 4bėgiu AT ir naujo tipo 5-iabėgiu. Kuro skirtumas ~2,5ltr, geresnė dinamika.
Reduktoriaus perdavimo skaičius tas pats.
Tiketina, kad ten dar ir softas patobulintas ir visuma sudaro ekonomija - greiciu deze+atnaujintas softas.

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-18, 8:57 pm
jaroslavas
hipy rašė:
jaroslavas rašė:manau japonai savo argumetus išdėstytu
pigiau...
tai kam tada stengtis iš 2 litru išspausti 158 AG (ten stvi du velenai), kai konkurentai 140/150 AG. Kam daryti tokia patikima pakaba, jei galima padaryti birančia kaip pas Opeli

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-19, 12:34 am
hipy
jaroslavas rašė:
hipy rašė:
jaroslavas rašė:manau japonai savo argumetus išdėstytu
pigiau...
tai kam tada stengtis iš 2 litru išspausti 158 AG (ten stvi du velenai), kai konkurentai 140/150 AG. Kam daryti tokia patikima pakaba, jei galima padaryti birančia kaip pas Opeli
o kaip paaiskinsi, kad sekantis forikas deforsuotas iki 150 kumeliu?

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-19, 10:55 am
Giedrius-Gmc
Visiska tiesa, bet girdejau ir AT deziu su daug pavaru minusus. Jei neklystu zmogus skundesi Corolla, kuri mieste meto begius tarp 3-7 pastoviai ir daugiau nieko neveikia, nes paspaudi gaza, pristabdai truputi atleisdamas pedala, vel paspaudi, tai deze adekvaciai ir reaguoja :) kai pavaru mazai tai ant tos pacios 3 ir vazineji sau.
Kitas dalykas kad sita Subaru deze kazkiek pasenusi tas tiesa, bet ji turi kita dideli pliusa patikimuma.

Del opelio byranciu vaziuokliu - tai visiska netiesa. Pradedant recordais, asconom, kadetais,senatoriais - pakaba ideali.
Zvelgiant toliau - pakaba ir toliau isliko labai paprasta (todel nekomfortiska), bet nebyranta- kalbu apie Corsas visas, Astras 1991-2005m ir t.t. Blogiausia buvo Vectra B - nepriklausoma pakaba, glaine dalis stabiliai kas 40-60 000 reikalauja remonto, del Omegos tiksliai nezinau.

O kodel naujo foriko motore liko 150Ag, kiek girdejau tik del ekologijos.

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-19, 11:52 am
hipy
del begiu metymo tarp 3-7, tai pasakysiu paprastai: ismokit vaziuot ir jauskit masina, jei pensininko rezimu isibegeji ir tau imeta kokia 7 saiba, o po to atsibundi ir pradedi raliuot - naturalu kad automatas tau ikis 3, sakyciau graziai be trukciojimu ir uzsigazavimu vaziuot su automatu sunkiau ismokt nei su mechanika, kitas reikalas - mieste gali jungt kokia 3 saiba ir vien su ja drozt (automato neturejes, visu navarotu nezinau)

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-19, 1:29 pm
Giedrius-Gmc
hipy rašė:del begiu metymo tarp 3-7, tai pasakysiu paprastai: ismokit vaziuot ir jauskit masina, jei pensininko rezimu isibegeji ir tau imeta kokia 7 saiba, o po to atsibundi ir pradedi raliuot - naturalu kad automatas tau ikis 3, sakyciau graziai be trukciojimu ir uzsigazavimu vaziuot su automatu sunkiau ismokt nei su mechanika, kitas reikalas - mieste gali jungt kokia 3 saiba ir vien su ja drozt (automato neturejes, visu navarotu nezinau)
Labai gali buti, kadangi tik skaiciau atsiliepimus tai ivertinti vairuotojo sugebejimu negaliu, o pacima su tokiais AT vazineti neteko. Visos su kuriom vazinejau buvo 4 begiu.

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-19, 8:59 pm
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:pirmas dalykas, tai Opelio - žymųjų rekordų bei senatorių pakaba nebyranti.
Antras dalykas, foriko pakaba yra tokia pati kaip ir legacy jau nuo 1989m, nei kiek nemodifikuota (neskaitant stabilų)
Kai kurie konkurentai 160AJ turi ir iš 1,6......
o keturių velenų mažesnės kubatūros motoras su kintamom fazėm yra ir ekonomiškesnis už tiek pat galios turintį didesnės kubatūros motorą. Tuo pačiu ir ekologiškesnis.
Galim pereiti prie temos apie ozono skylę ir pasaulinį atšilimą`1:
Bet ne dinamiskesnis ir jokios kalbos apie tokio motoro resursa, del to nekenciu hondu `)'/

Re: Prišala kaladėlės?

Parašytas: 2009-12-19, 9:10 pm
Eimazz555
Is tavo pasakymo supratau kad palygink paprasta audi (su senu krabiniu motoru) ir rimtesni japona (su 3.0 tvin cam'u) `!``
O mums paprastiems agurkams nafik reikia kad motoras suktusi iki 7-8 tukst rpm?? Jeigu is sankryzos isvaziuot pilnai uztenka motora iviniuot iki 4 tukst rpm, cia nekalbam apie sporta, kai motoras turi turet potenciala iki 11 tukst rpm visuose siukiu diapazonuose. O del to ir sakau kad nekencu hondu del to kad eiliniam vartotojui automobilyje yra svarbiau niutonai o ne arkliai, kanopinius naudoja sporte sukdami motora.