Re: Elastinis trosas-virvė
Parašytas: 2010-02-08, 10:40 pm
pas mane panasi i 4 virve nuotraukoj
Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/
Ot protaiJonas6x6 rašė:kažkada, panašiai prieš 8-9m aleksoto aerouoste buvo autošou. Pati tema nėra svarbi, bet esmė - buvo įvairių autoklubų pristatymas. CRX klubui pasiūlėm susikabinti virvėmis 20 mašinų, o priekyje pastatėm patrulį ir jis jas visasa sukabintas tempė ratu. Na, toks pristatymas.
Ir staiga - sumastė kažkurio crx vairuotojas staigiai pastabdyti. O patrulis kaip žinia su 325 pločio padangom, 2,5t svoriu ir palėtintoju kaip lokomotyvo - net nepajautė to stabdymo.
Ko pasekoje paties pirmojo crx kėbulą perkreipė tiek, kad iškrito priekinis stiklas, išsižiojo tarpai tarp durų, atsidarė bagažinė,,,
Nepasalyčiau kad iš popieriaus turėjom, priėš 15 metelių honda su priekiu muštu tai lanžeronas lenktas ir t.t. tai ant stendo buvo neįmanoma ištiesinti gavo pjauti ir nauja virinti, tai kad jau vienam ištižo auto tai nereiškia kad popierius kažin iš ko gamina bmv kartono :-D ? aubi šikpopieriausEimazz555 rašė:Ot protaiJonas6x6 rašė:kažkada, panašiai prieš 8-9m aleksoto aerouoste buvo autošou. Pati tema nėra svarbi, bet esmė - buvo įvairių autoklubų pristatymas. CRX klubui pasiūlėm susikabinti virvėmis 20 mašinų, o priekyje pastatėm patrulį ir jis jas visasa sukabintas tempė ratu. Na, toks pristatymas.
Ir staiga - sumastė kažkurio crx vairuotojas staigiai pastabdyti. O patrulis kaip žinia su 325 pločio padangom, 2,5t svoriu ir palėtintoju kaip lokomotyvo - net nepajautė to stabdymo.
Ko pasekoje paties pirmojo crx kėbulą perkreipė tiek, kad iškrito priekinis stiklas, išsižiojo tarpai tarp durų, atsidarė bagažinė,,,![]()
:-D Dar ypac gondas kabint, kai kebulas is popieriaus padarytas :-D
Nu tik jau nepasakok, paimk slankmati arba mikrometra ir eik pamatuot skardas hondai, bemvui, audi ar kokiam dar citroenui, tada parasyk rezultatus. Hondu skardos ypac plonos ir neturi normalaus cinkavimo, del to jei pagauna korozija tai ir eina kiaurai nestabdomai. Del to kad musta tai cia nelygu kaip musta, kad nejo to landzerono istiesint tai faktoriu daug, bemvams arba audi irgi neina daznai islenkt ju. O vat dar neperseniausiai turejau civika po mazos avarijos, nuslydo i griovi ir sulenke sparna, dureles nedaug, nebandziau net tiesint ju, keiciau kitom. Sutvarkius ant galo pastebejau kad priekinis ratas kazkoks kreivas, po apziuros pakeiciau sakes abi, vistiek kreivas, tada sekantis keitimas buvo pacios stebules ir amortiko, kreivas. Tada jau rimtai kasiausi galva kame cia reples, gera valanda apziurejus, matavus visus kebulo taskus issiaiskinau kad traversas sulenktas. Ir kagi, nuemus paaiskejo kad tai tiesa, traverso svoris tai juokingas, kokie 3 kg, ir tas triju kilogramu tvarinys is 1.5 mm skardos turi laikyti abi skersines sakes, vairo kolonele ir variklio ausiKinsas rašė: Nepasalyčiau kad iš popieriaus turėjom, priėš 15 metelių honda su priekiu muštu tai lanžeronas lenktas ir t.t. tai ant stendo buvo neįmanoma ištiesinti gavo pjauti ir nauja virinti, tai kad jau vienam ištižo auto tai nereiškia kad popierius kažin iš ko gamina bmv kartono :-D ? aubi šikpopieriaus
Gal maždaug taip? http://www.muzel.ru/article/veka/" onclick="window.open(this.href);return false;eugenijus rašė:Moku ir uzpint kilpa