Kviečiame ne tik Subaru Forester valdytojus, bet ir kitus SUV klasės atstovus pasisakyti, prisijungti ir sudalyvauti mūsų, kartu su jumis rengiamose "POKATUSKESE"
Jonas6x6 rašė:Webasto, kondicionierius- viskas iš elektros
Su uzkurta webasto tai tikrai ilgai nepasisildysi, jos elektros suvartojimas milziniskas.
nieko milzinisko ten nera,daug energijos suvartoja tik uzsikuriant,kai veikia kaitinimo zvake,o veliau dirba tik ventiliatorius ir kuro pumpike.Po paros webastos darbo,varikli uzkuri be jokiu problemu(aisku jei nevartoji energijos papildomai(telekas,saldytuvas,apsvietimas))Cia viskas,kas liecia 24V sistema.Nemanau,kad 12V zenkliai skirsis savo autonomiskumu
vicinas rašė:Nemanau,kad 12V zenkliai skirsis savo autonomiskumu
sistema keliskart silpnesne (12-ine lyginant su 24), o sanaudos tos pacios (pompa ir ventiliatorius) - autonomiskumo (kiek lengvajai reikia) aisku gal ir uzteks, bet skirsis tikrai zenkliai.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Eimazz555 rašė:A su Subaru atlikineja tokius testus? :-D :-D :-D
atlikineja su dauguma masinu tokius testus. yra kazkokia trasa,kur naujas masina testuoja. ten atrodo 100 km tokia trasa (gal net maziau) atitinka 100000 km realiai. kazkur maciau.
Jeginis filmukas. Kaip rimciausia pakabos isbandyma ivardinciau stabdyma per duobes ir kitus nelygumus na ir aisku smugis soninis i susuktus ratus ir pan :]
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio
Duotu man taip atlikinet testus, tai eiciau kulversciais ore kaip per Kobra 11
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
fuflo. jei vw tai ,,rimtai" pakabas bando, tai chulish toki fuflo gamina. kas zino kokia chujovesne pakaba nei sharano priekine. kazkada net penki pazystami tokius turejo, ir skirtingu kartu, ir varikliu, tai visur tas pats sudas.
das
Artūras rašė:fuflo. jei vw tai ,,rimtai" pakabas bando, tai chulish toki fuflo gamina. kas zino kokia chujovesne pakaba nei sharano priekine. kazkada net penki pazystami tokius turejo, ir skirtingu kartu, ir varikliu, tai visur tas pats sudas.
das
Pasratas B5 ir aukstyn, Audi A6 C5 nuo 1998m ir aukstyn.
Ai va dar prisiminiau kad ir Audi A4 iki kazkuriu metu turejo tokia pat kvaila vaziuokle kaip ir A6, o paskui vel gryzo prie normalios L tipo sakes priekyje.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Artūras rašė:fuflo. jei vw tai ,,rimtai" pakabas bando, tai chulish toki fuflo gamina. kas zino kokia chujovesne pakaba nei sharano priekine. kazkada net penki pazystami tokius turejo, ir skirtingu kartu, ir varikliu, tai visur tas pats sudas.
das
Mano sharanui du sykius priekyje važiuoklė perrinkta, bet esminis dalykas, kad visos problemos yra barškesiai, išlūžę amortikų atraminiai guoliai, vairo traukės sueina ir visokie panašūs gedimai kas man niekada nesutrukdė pasiekti tikslo(per 140.000km+) ir nuvažiuot į servisą arba į garažą tada kada galiu. Dėl patikimumo tikrai nesiskundžiu ir esu apturėjęs panašų šuolį kaip video ir tikrai smagių pasiskraidymų per purvynus,duobes, ~15000-20000km miškais. Nežinau kaip su kitom mašinom, bet sharanas nei karto nepavedė techniškai dėl nuvykimo kur reikia, o visi važiuoklės gedimai neesminiai nors ir labai dažni.
Artūras rašė:fuflo. jei vw tai ,,rimtai" pakabas bando, tai chulish toki fuflo gamina. kas zino kokia chujovesne pakaba nei sharano priekine. kazkada net penki pazystami tokius turejo, ir skirtingu kartu, ir varikliu, tai visur tas pats sudas.
das
Mano sharanui du sykius priekyje važiuoklė perrinkta, bet esminis dalykas, kad visos problemos yra barškesiai, išlūžę amortikų atraminiai guoliai, vairo traukės sueina ir visokie panašūs gedimai kas man niekada nesutrukdė pasiekti tikslo(per 140.000km+) ir nuvažiuot į servisą arba į garažą tada kada galiu. Dėl patikimumo tikrai nesiskundžiu ir esu apturėjęs panašų šuolį kaip video ir tikrai smagių pasiskraidymų per purvynus,duobes, ~15000-20000km miškais. Nežinau kaip su kitom mašinom, bet sharanas nei karto nepavedė techniškai dėl nuvykimo kur reikia, o visi važiuoklės gedimai neesminiai nors ir labai dažni.
o ar tai ne trukumas.
viskas kliba, barska. bet rieda per varga.
ka su tavim gincytis, jei tau gerai kai viskas maskatuoja, bet vaziuoja, tai ir vaziuok i taska B :sad: