Puslapis 29

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-02-26, 8:46 am
Giedrius-Gmc
As busiu atviras - foriko stabdziai nei is tolo neprilygsta Corsos Ar mano Toyotos...Corsos tai ten isvis nesveiki, atrodo, kad stoja vietoj :)

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-02-26, 10:29 am
jaroslavas
tai tau atrodo. Stabdžiu efektivumas 37-40 m ribuose. taigi kas Corsojo ar Toyotai žymiai geresni palyginus su Forikais - pasaka, kkuria tu tiki (ir dauguma) . Na ne debilai gi FHI

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-02-26, 11:56 am
azart
Kaip suprasti "geresni stabdziai" :???: Jautresni, ar stabdymo efektyvumo prasme?

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-02-26, 12:31 pm
zzzubarruu
jaroslavas rašė:tai tau atrodo. Stabdžiu efektivumas 37-40 m ribuose. taigi kas Corsojo ar Toyotai žymiai geresni palyginus su Forikais - pasaka, kkuria tu tiki (ir dauguma) .
Jarka, cia tu aklas esi.
jaroslavas rašė: Na ne debilai gi FHI
o tai kodel iki 2008 bugninius stabdzius montavo? :)
kodel automatas dar ir dabar eina 4begiu? :sad:

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-02-26, 6:02 pm
Giedrius-Gmc
jaroslavas rašė:tai tau atrodo. Stabdžiu efektivumas 37-40 m ribuose. taigi kas Corsojo ar Toyotai žymiai geresni palyginus su Forikais - pasaka, kkuria tu tiki (ir dauguma) . Na ne debilai gi FHI
Jaroslavai nenoriu gincytis ir dabar nerandu internete skaiciu, bet jei labai reikai surasciau matyt net Autobild zurnalus su stabdymo keliu ir esu tikras, kad jie irodytu tiesa. Ar tie keli metrai daug ar mazai klausimas kitas, bet vazinejant tikrai jauciasi, kad stabdo zymiai geriau, ypac Corsa. Velgi nenoriu tik is savo foriko visko spresti, gal pas kitus kitaip.

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-02-26, 6:03 pm
Giedrius-Gmc
azart rašė:Kaip suprasti "geresni stabdziai" :???: Jautresni, ar stabdymo efektyvumo prasme?
Tikrai jautresni, greiciau numetemas greitis, o del atstumo aisku reiketu testu arba oficialiu duomenu.

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-02-26, 9:45 pm
azart
Nzn. as persedes nuo italu (verta isbandyti alfa romeo 156/166 stabdzius, kur vien suportai puse disko uzdengia, o tokio jautrumo ne pas viena auto nesu mates) savo legasiuko stabdziais dziaugiuosi. Aisku jautrumo gal ir truksta, jegos daugiau reiketu, bet efektyvumas pas mane del to nenukencia. Gal but forikuose kitaip... :???:

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-03-01, 9:12 pm
kestutis
Jonas6x6 rašė:Kitas klausimas, kodėl jis taip nesuprojektuotas.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? :???:

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-03-01, 11:43 pm
azart
Two beer or not two beer :-D

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-03-09, 12:31 pm
pOWERS
Sveiki

Niekaip nesuprantu ko tie Subaru stabdziai taip neitinka, viskas su jais normaliai, kiek spaudi - tiek ir stabdo.Stipriau paspausi ir suveikia ABS ant asfalto. Gal kiek netiksliai suveikia ABS bet % skirtumas nuo kitu auto yra nedidelis. Man asmenisnkai nepatinka stabdziai kai tik prisilietus prie stabdziu pedalo masina stipriai stoja, sunkiau tiksliai nutaikyti stabdymo jėgą. Nereik pamirst kad subaru uz paprastus kibiriukus su 1WD keliais simtais kg sunkesnis del suprantamu priezasciu ir padangoms pinigeliu negailet reikia :mrgreen:

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-03-09, 12:56 pm
hipy
kad tik prisilietus prie pedalo masina iskart stoja, tai tik pripratimo reikalas (pabandyk stabdyt kaire koja)... bet kai norint maksimalaus stabdymo reik vos ne atsistot ant pedalo - tai neiseitis, nes vairuotojas gali but ir smulkesnis ir fiziskai silpnesnis.

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-03-09, 1:29 pm
pOWERS
Nelabai supratau prie ko cia kaire koja

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-03-09, 2:13 pm
Icagel
pOWERS rašė:Nelabai supratau prie ko cia kaire koja
nesi stabdes?

pabandyk :) nera visiskai jokio jautrumo, kaire koja kaip kuolas, jei teisingai issireiskiau :)

Siaip saviskes 1.8 imprezos stabdziais nesiskundziu. Pas man gale bugniniai. Bet persedus i tevo legacy '96 2.0, tai tas man gerokai geriau stabdo.

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-03-09, 2:37 pm
pOWERS
Kartais palaikau stabdi kai stovet reikia ir desine pavargusi (automac) Kaire koja duoda pakankamai NM tik valdymas nekoks, cia panasiai kaip begius su kaire ranka junginet

P.S. Neprosal imprezos disku ir kaladeliu bukle patikrint

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2011-03-09, 2:54 pm
hipy
desine koja ipratus jautriai spaust pedala, o kaire arba isvis ruko AT atveju, arba ipratus mint iki dugno. ir kai pabandai stabdyt kaire (kai dujininkai kartais priversti pagazuot desine kad neuzgestu auto) labai atsiranda noras prilipt prie stiklo priekinio... :-D