Puslapis 2 iš 4
Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-03, 11:40 am
Remis7
sernas rašė:Kiek istikruju reikia pilti i 2.5 motora alyvos? Kataloge 4 lt. bet realybeje ko tai per daug...

man 4 ltr telpa
Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-03, 12:17 pm
Eimazz555
sernas rašė:Kiek istikruju reikia pilti i 2.5 motora alyvos? Kataloge 4 lt. bet realybeje ko tai per daug...

Autodata ir kiti puslapiai/katalogai ismeta kad 4 litrai. Gal nevisa isvarvinai tepala?
Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-03, 12:55 pm
sernas
Tai, kad visa ir karsta tepala varvinau lauk...

Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-04, 9:17 am
Stentor
as vakar keiciau tepalus. supilta 4L, vakar rode norma.
siandien ryte vos siekia matuokle, pravaziavau 2km :-D
kazkur jis ten turi atsargini rezervuara, i kuri prisipila uzkurus varikli

Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-08, 10:48 pm
henyte
nu 4 pagal knyga, pas mane norma pakeitus. pyliau sintetika motecka 5w40 uz 30 lt
Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-09, 4:33 pm
Kinsas
henyte rašė:nu 4 pagal knyga, pas mane norma pakeitus. pyliau sintetika motecka 5w40 uz 30 lt
Ar tikslinga ir nepavojinga į tokio senumo auto pilti sintetinius tepalus
Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-09, 4:45 pm
Tomas
as pastoviai pilu Mobil super 3000 5w40 :sad:
Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-12, 10:22 pm
henyte
nemanau kad pavojinga tiesiog sintetika neistyzta prie karsciu ir nesutirsteja prie minuso o ir tepimas kitoks
Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-12, 10:32 pm
Deimazas
henyte rašė:nemanau kad pavojinga tiesiog sintetika neistyzta prie karsciu ir nesutirsteja prie minuso o ir tepimas kitoks
bei praplauna senus riebokšlius ir pradeda sunktis per juos...
Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-13, 10:00 am
Kinsas
Sintetinis labiau tinka naujiem auto o ne seniem. Senų auto matorai yra gerokai padile todėl sintetinis gali nesudaryti tepimo arba pradėti sunktis kaip Deimazas užsiminė per visokius salnikus ir gumikes, tai aš linkes prie to kad seniem geriau pusiau sintetinis.
Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-13, 9:19 pm
turis007
as ir supyles i turbinini forika agip formula ll plus 10w40 pusiau sintetika-ir eina kaip bite.marazmai su tais sintetiniais tepalais pagyvenusiam motorui

Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-13, 11:35 pm
Eimazz555
turis007 rašė:as ir supyles i turbinini forika agip formula ll plus 10w40 pusiau sintetika-ir eina kaip bite.marazmai su tais sintetiniais tepalais pagyvenusiam motorui

Senesnes laidos ivairiu markiu auto motorams kaip kokiu nuo 80 iki kokiu 95-00 metu tai net manuale rasoma kad pilti tik pusiau sintetika, turbo motorams jau atskira kalba, tik sintetika pilt, vien del turbinos gyvavimo laiko.
Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-14, 8:32 am
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:o kokie sintetiniai tepalai buvo gaminami 80'taisiais?

Turejau omeny naujesniem turbo motorams

Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-14, 12:59 pm
turis007
eimaz,pagrysk savo teigini.juk turbina ir devisi kartu su motoru ar ne? jei taip,tai jai galioja tas pats kas ir motorui-sintetine alyva netepa pakankamai del didesniu isdilimu

Re: Techninis aptarnavimas
Parašytas: 2010-08-14, 1:15 pm
Tomas
bet prie dideliu apkrovu ir aukstu temperaturu pusiau tai

,ramiai vazinejant visada uztenka ir pusiau sintetikos,kas del turbos,kokia turboj darbine temperatura ypac smaugiant motora?nuo sintetinio tepalo netaip prisvyla turbos asis...kas itakoja turbos gyvavimo amziu...