Puslapis 22

Parašytas: 2009-03-10, 11:42 am
vilmis78
wzikas rašė:
Audronis rašė:
wzikas rašė:chebryte, pagelbekit su siuo skelbiu:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0312808596

regis jau gali but per velai, bet kaip supratau katalizatorius pas mus vienas, liada sukasi pries. Pardaves nieko del liamdos nepasake ar nemeta klaidu.

Tai kaip supratau galima mus imti nuo sti visa isetima nuo pradzios iki galinio bakelio? Bes iprezom didesnis pasirinkimas...
jau vėlu,
bet galiu pasakyti, kad pas forika du katalikai o ne vienas, be to anglikas tikrai nepasakys tiesos, nes norės parduoti, geriausiu atveju sakys ,kad nežino... :roll:
na, tada jei pasitaikys STi visas ismetimas iki galinio bakelio - tada imsiu ir paziuresiu ar yra kokia nauda nuo to :)
bus nauda jei dar ir turba pasikeisi,tada tikrai zymiai dagiau kumelaiciu apturesi :)

Parašytas: 2009-03-17, 3:43 pm
eddie_gt4
vilmis78 rašė:na va isidejau STI imprezos duslintuva visa nuo turbos,viskas tiko ir be problemu beveik (...)
o jei parasytum dar nuo kuriu metu STI, tai is vis maladiec butum :smile:

Parašytas: 2009-03-17, 3:56 pm
Ramūnas 555
vilmis78 rašė:
wzikas rašė:
Audronis rašė: jau vėlu,
bet galiu pasakyti, kad pas forika du katalikai o ne vienas, be to anglikas tikrai nepasakys tiesos, nes norės parduoti, geriausiu atveju sakys ,kad nežino... :roll:
na, tada jei pasitaikys STi visas ismetimas iki galinio bakelio - tada imsiu ir paziuresiu ar yra kokia nauda nuo to :)
bus nauda jei dar ir turba pasikeisi,tada tikrai zymiai dagiau kumelaiciu apturesi :)
Kiek domejausi del Forester 2L T,tai esme ne turbinoje.Siame variklyje reiktu pakeisti velenelius,purkstukus,ECU tik tada turba.Gautusi Imprezos GT variklis.

Parašytas: 2009-03-19, 5:57 pm
wzikas
tai kad pirkau STi '05 bakeli ir man jis trumpas! Nebent Vilmio senesnis forikas ir truputi trumpesnis? :)

Parašytas: 2009-03-20, 11:59 pm
eddie_gt4
wzikas rašė:tai kad pirkau STi '05 bakeli ir man jis trumpas! Nebent Vilmio senesnis forikas ir truputi trumpesnis? :)
o kabliai tiko? perdarinet nereikia?

noriu pasikeist galini bakeli Forike, ieskau plug'n'play varianto arba kad tiktu su min. perdarymais...

Parašytas: 2009-03-21, 12:07 am
vilmis78
eddie_gt4 rašė:
vilmis78 rašė:na va isidejau STI imprezos duslintuva visa nuo turbos,viskas tiko ir be problemu beveik (...)
o jei parasytum dar nuo kuriu metu STI, tai is vis maladiec butum :smile:
as ir taip maladiec :-D
o jei rimtai tai nezinau kokiu ten metu tas STI buvo,bet tu turetum zinoti GC8,tai vat...

Parašytas: 2009-03-21, 12:10 am
eddie_gt4
vilmis78 rašė:
eddie_gt4 rašė:
vilmis78 rašė:na va isidejau STI imprezos duslintuva visa nuo turbos,viskas tiko ir be problemu beveik (...)
o jei parasytum dar nuo kuriu metu STI, tai is vis maladiec butum :smile:
as ir taip maladiec :-D
o jei rimtai tai nezinau kokiu ten metu tas STI buvo,bet tu turetum zinoti GC08,tai vat...
jei GC8, tai cia Impreza iki '00

dabar reikia issiaskint, nuo kokio STi tinka bakelis '04 metu Forikui :grin:

Parašytas: 2009-03-21, 12:13 am
vilmis78
Ramūnas 555 rašė:
Kiek domejausi del Forester 2L T,tai esme ne turbinoje.Siame variklyje reiktu pakeisti velenelius,purkstukus,ECU tik tada turba.Gautusi Imprezos GT variklis.
na zinok sakyciau,kad pletkai,aisku ziurint koks variklis ten ar EJ205 ar EJ20,pas mane buvo EJ20 pakeiciau turbina + laisvas ismetimas + turbo slegio pakelimas iki 0,9 BAR ir ant Dyno "priparkavome" 230AG su 351NM :grin:
ai tiesa dar atjungiau kitus du liambda zondus,nes pas mane stovi dar vienas ant uppipe,tai tik ta palikes ir vaziuoja kol kas be problemu ir kuro net maziau ryja,jei nespaudi virs 3rpm

Parašytas: 2009-03-21, 12:16 am
vilmis78
eddie_gt4 rašė:
vilmis78 rašė:
eddie_gt4 rašė: o jei parasytum dar nuo kuriu metu STI, tai is vis maladiec butum :smile:
as ir taip maladiec :-D
o jei rimtai tai nezinau kokiu ten metu tas STI buvo,bet tu turetum zinoti GC08,tai vat...
jei GC8, tai cia Impreza iki '00

dabar reikia issiaskint, nuo kokio STi tinka bakelis '04 metu Forikui :grin:
Wzikas teisingai rase,kad trumpesne dusliarka imprezos nei foriko,ant kokiu 5-7cm bet cia niekis manau,nes telpa jis normaliai,vietos yra...
kokia diena galesiu pafotkinti pamatysit kaip ten yra...

Parašytas: 2009-03-22, 9:30 pm
Ramūnas 555
vilmis78 rašė:
Ramūnas 555 rašė:
Kiek domejausi del Forester 2L T,tai esme ne turbinoje.Siame variklyje reiktu pakeisti velenelius,purkstukus,ECU tik tada turba.Gautusi Imprezos GT variklis.
na zinok sakyciau,kad pletkai,aisku ziurint koks variklis ten ar EJ205 ar EJ20,pas mane buvo EJ20 pakeiciau turbina + laisvas ismetimas + turbo slegio pakelimas iki 0,9 BAR ir ant Dyno "priparkavome" 230AG su 351NM :grin:
ai tiesa dar atjungiau kitus du liambda zondus,nes pas mane stovi dar vienas ant uppipe,tai tik ta palikes ir vaziuoja kol kas be problemu ir kuro net maziau ryja,jei nespaudi virs 3rpm
Neseniai Garuose buvo atvarytas paburtas Foresteris 2L s-turbo(sidabrinis),prisuko 190Hp.Vazineju ir as Forester 2L S-Turbo,su pagerintu ismetimu,truputi pakeltu slegiu,kad jis neturi 200hp aisku ir taip,nereikia net ant stendo varyt.Appipe dazniausiai stovi temperaturinis daviklis-EGT (jaigu neklystu).Siaip lemdozondas reikalingas butent iki 3 rpm.

Parašytas: 2009-03-22, 9:49 pm
vilmis78
Ramūnas 555 rašė:
vilmis78 rašė:
Ramūnas 555 rašė:
Kiek domejausi del Forester 2L T,tai esme ne turbinoje.Siame variklyje reiktu pakeisti velenelius,purkstukus,ECU tik tada turba.Gautusi Imprezos GT variklis.
na zinok sakyciau,kad pletkai,aisku ziurint koks variklis ten ar EJ205 ar EJ20,pas mane buvo EJ20 pakeiciau turbina + laisvas ismetimas + turbo slegio pakelimas iki 0,9 BAR ir ant Dyno "priparkavome" 230AG su 351NM :grin:
ai tiesa dar atjungiau kitus du liambda zondus,nes pas mane stovi dar vienas ant uppipe,tai tik ta palikes ir vaziuoja kol kas be problemu ir kuro net maziau ryja,jei nespaudi virs 3rpm
Neseniai Garuose buvo atvarytas paburtas Foresteris 2L s-turbo(sidabrinis),prisuko 190Hp.Vazineju ir as Forester 2L S-Turbo,su pagerintu ismetimu,truputi pakeltu slegiu,kad jis neturi 200hp aisku ir taip,nereikia net ant stendo varyt.Appipe dazniausiai stovi temperaturinis daviklis-EGT (jaigu neklystu).Siaip lemdozondas reikalingas butent iki 3 rpm.
Ramunas555 ten tas forikas prisuko 195hp su 0,3 bar o kai padarem 0,9bar turbai pritupdem 230 AG...
beje tas sidabrinis forikas garuose buvo mano ir kaip jau rasiau tik tai ir buvo pakeista t.y.turba + ismetimas (jokiu papildomu BURTU)

Parašytas: 2009-03-22, 9:54 pm
vilmis78
Ramūnas 555 rašė:Appipe dazniausiai stovi temperaturinis daviklis-EGT (jaigu neklystu).Siaip lemdozondas reikalingas butent iki 3 rpm.
na as tai manau jog liambda zondas nes turi 4 laidus,ar klystu?