Puslapis 2 iš 4
Re: Ekonomija
Parašytas: 2010-08-11, 5:51 pm
Deimazas
Stipriai keltam auto didėjant greičiui dėl oro pasipriešinimo kuro sanaudos didėja geometrine progresija
Re: Ekonomija
Parašytas: 2010-08-11, 9:24 pm
Deimazas
http://www.aktivna.lt/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ekonomija
Parašytas: 2010-08-12, 11:21 am
evilkas
Nu blin, nesiliauja zmones muilinti akiu ir ieskoti durniu...
Re: Ekonomija
Parašytas: 2010-08-12, 7:56 pm
Deimazas
http://www.taupykdegalus.lt/neo-socket-14/lt/" onclick="window.open(this.href);return false;
kiek kondensatorius gali sutaupyti kuro? arba magnetas?
http://www.taupykdegalus.lt/informacija-1/lt/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ekonomija
Parašytas: 2010-08-13, 1:47 am
Eimazz555
Krc sudejus visus tuos sudus kokius randi internete i savo automobili, tai kuro sanaudos sumazeja visu 100% o kartais netgi daugeti kuro pradeda bake, galia padideja x2, x3 ir daugiau o masinos resursas pora kart apvercia spidometra, explotacijos metu nieko nereik keist, nei tepalo variklyje nei dezej :-D :-D :-D
Re: Ekonomija
Parašytas: 2010-08-26, 5:36 pm
henyte
cia nesuprasi ir nuo vejo ir nuo visko viena karta 10 litru duju valgo kita iki 13 litru,
o sitos nesamones gal ir veiksmingos kai automobilis iki 3 metu senumo. o dviratis tai gerai :sad:
Re: Ekonomija
Parašytas: 2010-09-15, 2:44 pm
tomazas555
Lietuviskas elektrinis automobiliukas. 8lt 100km.
http://automanas.lt/elektromobilis-jone ... lietuvoje/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Ekonomija
Parašytas: 2010-09-28, 7:07 am
vicinas
baze labai gera,trumpa,va tik reiktu pas jona ji dienai uzvezti,nes siek tiek perzemas :-D
Re: Ekonomija
Parašytas: 2010-10-20, 3:49 pm
tomazas555
Vo blyn. Laikas savo auto ant elektros perasyt

Ale tik investicija 20-25k.
http://automanas.lt/lietuvoje-uzregistr ... onda-cr-v/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-01-09, 10:31 am
zzzubarruu
manyciau greiciau supercarai persilaus i elektra, jau vyksta procesas.
nes ten ir tecnologijas kolkas dar brangias galima taikyt, nes klientai belekokias babkes moka. o ir startuoja elektriniai kaip pasiute.
o dyzeliai ir benzai mazalitraziai gyvuos ilgai.
siaip persilauzimas ivyks tada kai sugalvos kaip pigiau geras, lengvas ir ilgaamzes batareikas pagamint.
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-01-09, 12:14 pm
jaroslavas
liks benzinai, liks dyzeliai.
Tiesiog elektriniu rinka didės, o kitu mažės
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-01-09, 3:40 pm
Eimazz555
Dyzeliai tikrai nedings niekur, manau kad kaiptik nukonkuruos benzinus, nes kazkur rasiau, kad kaip kuras dyzelis turi daugiau kaloriju nei benzas, tik kad dar visko neispaude inzinieriai, bet jau eina ta linkme ir gan sparciai. Tik ateityje vietoj iskastinio kuro bus biokuras, rapsu koks aliejus ir spiritas. Nes pagalvojus, kad bent dabar ant dyzeliniu kuru varomomis priemonemis yra atliekamas svarbiausias ir didziausias darbas, traktoriai, furos, laivai yra juo varomi.
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-01-09, 4:18 pm
Eimazz555
Nu as kaip visad ikisiu savo dievybe BMW

2007 metais isejo gatvinis 335i coupe modelis, turintis 3.0 benzinini tvin-turbo varikli, 300ag, 407nm, o toks pat 3.0 gatvinis turbo dyzelis 282ag ir 580nm. Bet cia tik 2007 metais, simet kiek zinau pasirodys dar galingesnis dyzelis, kuris jau lenks benzina. Is paziuros 300ag yra mazai ant tvin turbo benzo, bet nepamirskim kad cia civiliokas, gamyklinis modelis ne joks M ar sport versija. Juos zinau kad abu galima graziai uzbombinti.
Reik dar pasiknaisiot internete, apie siuolaikinius dyzelius, kiek prisimenu tai VAG koncernas spaudzia dyzelius didindami ispurskiamu degalu spaudima raile, ten neblogi rezultatai yra.
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-01-09, 4:30 pm
jaroslavas
2010 Dakare pirma karta istorijoje laimėjo dyzeliniai VW Touareg. Manau ir 2011 tas pats bus. O 2009 i VW su ju dyzeliais žiurėjo kaip i deb... va tau i dyzelis. Jis nedings. va greičiau kaip Jonas rašė - civiliniai turbo benzai dings
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-01-09, 4:43 pm
jaroslavas
Eimazz kas liečia benzininiu varikliu ir kitu technologiju tai vokiečiams taip toli iki Japonu

O jei dar pažiurėti ka japonai turi savo rinkoje tai apskritai ..
Tiesiog mes gyvename šalia VW, Audi ir tik ir girdime apie ju pranašumus
Pvz jei Mitsu nepabėgtu iš Dakaro (krize) tai VW butu be šansu laimėti