Puslapis 260

Parašytas: 2009-04-12, 5:02 pm
wzikas
man bent viena priezasti pasakykit kodel negalima LPG i turbo forika det, kuom jie tokie ipatingi? :) Paprastas EJ25, daryk su flash lube, ne liesa mysini, laiku keisk tepalus, filtrus ir viskas bus ore

Parašytas: 2009-04-12, 11:22 pm
vilmis78
sutaupai ant kuro tuos voztuvu reguliavimus ir dar lieka,as jau skaiciavau :grin:

Parašytas: 2009-04-13, 10:33 am
Aladdin
Kad kas 50000 voztuvus reguliuoti reikia tai jau girdejau, kad tai kainuoja apie 800 irgi, Autoerdveje tai atsieina 2000-2500. O kada reikia voztuvus keisti ir i kokias sumas tai issilieja?

Parašytas: 2009-04-13, 10:42 am
vilmis78
Aladdin rašė:Kad kas 50000 voztuvus reguliuoti reikia tai jau girdejau, kad tai kainuoja apie 800 irgi, Autoerdveje tai atsieina 2000-2500. O kada reikia voztuvus keisti ir i kokias sumas tai issilieja?
kokioje autoerdveje cia tokios kainos? as savai dariau reguliavima Vilniaus autoerdveje atsejo 1100lt su saskaita. beje tu voztuvu keisti tai nereikia,o tik saibas pakeicia-labai jau turetu buti padroztas,kad reiktu voztuvus pacius keisti...

Parašytas: 2009-04-13, 10:49 am
Aladdin
Na as ir apie Vilniaus Autoerdve. O tu apie turbo foresteri sneki? Nes as sneku konkreciai apie ji. Ir ta pati autoerdve man konkreciai pasake, kad bereikalingai nediskutuotumem apie dujas turbo foresteryje, nes jie yra grieztai pries toki reikala turbo foresteriuose.

Parašytas: 2009-04-13, 4:04 pm
vilmis78
nezinau kodel ta autoerdve taip nusiteikusi pries dujas i turbo subarika,bet tikrai ne vienas ir ne du vazineja ir susitaiko su tuo voztuvu reguliavimu ir fsio...

Parašytas: 2009-04-14, 8:53 pm
Audronis
:) nu chebra klausausi jūsų briedo, ir juokas ima... :-D milionieriai, už vožtuvų reguliavimą tiek mokėti,.... :-D nu nėra jokios krizės pas jus....
Alytuje 200 lt. man jau du kartus reguliavo...
nežinau, kokie ten esminiai skirtumai, tarp 2,0l. turbo ir tarp 2,5l.Turbo. bet mano abiem forikam keitė vožtuvus nes linkę buvo, tai turbinkei su naujais japoniškais vožtuvais ir tepalais ir diržais ir filtrais sumokėjau 2200lt. , o už 2,5l variklio perrinkima tokia pat operacija, 1200lt...
tai iš kur tos tokios kainos?????
,,,auto erdvė, JMA , kas jie tokie???? jie tau net daužyta auto su garantija parduoti gali, ka ir daro žinau faktus...

Parašytas: 2009-04-14, 9:08 pm
Deimazas
Jonas6x6 rašė:2,0 ir 2,5 motorų konstrukcija skiriasi.
Vožtuvus/šaibas reikia keisti po trečio/ketvirto perreguliavimo.
Garažuose tai kainuoja ~2000Lt
Kitą motorą ar ne pigiau nupirkti :???: ?

Parašytas: 2009-04-14, 9:10 pm
Audronis
Deimazas rašė:
Jonas6x6 rašė:2,0 ir 2,5 motorų konstrukcija skiriasi.
Vožtuvus/šaibas reikia keisti po trečio/ketvirto perreguliavimo.
Garažuose tai kainuoja ~2000Lt
Kitą motorą ar ne pigiau nupirkti :???: ?
nu gero gal ir nenupirksi, bet kapitalkė beveik išeina...

Parašytas: 2009-04-14, 10:04 pm
Aladdin
Audronis rašė:,,,auto erdvė, JMA , kas jie tokie???? jie tau net daužyta auto su garantija parduoti gali, ka ir daro žinau faktus...
Gal gali placiau apie tuos faktus, nes as jau pirkimo tiesiojoje... `!`` Ypatingai domina autoerdve, nes kiek jau teko su JMA susidurti - pamaciau kad ten situacija ganetinai ne kokia:/ Jei cia nenori, parasyk PM. Nenoriu paskui nusvilti.

Parašytas: 2009-04-14, 10:44 pm
vilmis78
Deimazas rašė:
Jonas6x6 rašė:2,0 ir 2,5 motorų konstrukcija skiriasi.
Vožtuvus/šaibas reikia keisti po trečio/ketvirto perreguliavimo.
Garažuose tai kainuoja ~2000Lt
Kitą motorą ar ne pigiau nupirkti :???: ?
jei savo varikliuku abejoji tai aisku geriau imt kita,bet jei zinai,kad geras tai kam imti nezinomybe...

Parašytas: 2009-04-14, 10:47 pm
vilmis78
Audronis rašė::) nu chebra klausausi jūsų briedo, ir juokas ima... :-D milionieriai, už vožtuvų reguliavimą tiek mokėti,.... :-D nu nėra jokios krizės pas jus....
Alytuje 200 lt. man jau du kartus reguliavo...
nežinau, kokie ten esminiai skirtumai, tarp 2,0l. turbo ir tarp 2,5l.Turbo. bet mano abiem forikam keitė vožtuvus nes linkę buvo, tai turbinkei su naujais japoniškais vožtuvais ir tepalais ir diržais ir filtrais sumokėjau 2200lt. , o už 2,5l variklio perrinkima tokia pat operacija, 1200lt...
tai iš kur tos tokios kainos?????
nu fsio Audroni "prisibazarinai" teks prirodyt mums tuos meistrus :valio: niekur nebedingsi :) man kaip tik nusimato perreguliavimas po 20T,tai cia uz poros menesiuku...

Dėl Subaru Forester įsigijimo

Parašytas: 2009-06-08, 2:59 pm
ksts
Sveiki, planuoju artimiausioje ateityje pasikeisti automobili ir aki patrauke Forikas :)
Skaitinejau si forumeli nemazai, taciau vivien iskilo siokiu tokiu klausimu, i kuriuos tikiuosi atsakysite? :)

Taigi - domina pirmosios kartos 97-02 modelis.
Kurie varikliai geresni ir patikimesni? Kaip suprantu geriau vaziuotu su S-turbo (ir pats kazkaip linkstu link sio varianto)? ar geresnis variantas butu N/a?

esme, jog didziaja dali laiko praleidziu mieste, taciau isigyjus toki pravazumu nesiskundzianti zveriuka galima butu dazniau paisdykauti gamtoje, nes dabartinis mano Civic`as yraganetinai zemas :)

Ar imanoma nusipirkti sveika forika uz maks 15000 lt?

Re: Del Subaru Forester isigyjimo

Parašytas: 2009-06-08, 5:28 pm
kiesha555
nu pirmos kartos manau iseitu tikrai uz tokius pinigus geros bukles su n/a mataru, turbo variantas ir iseitu manau gerai paieskojus, bet bukle jau jo butu tikrai blogesne...
stai sis dar pagal mane butu neblogas, aisku reiktu gyvai apziuret :)
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... /id-145544

Re: Del Subaru Forester isigyjimo

Parašytas: 2009-06-08, 5:29 pm
Deimazas
Sveikas, dabar kainos pakritę, tai už tokią sumą tikrai rasi sau patinkantį variantą. Patikimiausias aišku 2.0 atmosferikas, bet jis neturi to smagumo kurį suteikia turbo, iš kitos pusės turbo neturi palėtintojo, kuris duoda pranašumo bekelėje, tai čia kas kam labiau patinka. Jei važinėjai su civiku kurio variklis 1.6, tai tau labiau tiks turbo, o jei 1.3 pilnai užteks atmo (čia mano nuomone). Tai lauksim naujo dalyvio pokatuškėse :valio: