Puslapis 2 iš 109
Parašytas: 2009-01-07, 7:04 pm
vicinas
tai mase kuo didesne tuo stabiliau ant kelio stovi bet jei pradeda slyst tai ir istaisyt irgi sunkiau
Parašytas: 2009-01-24, 5:16 pm
eddie_gt4
kadangi Foriko pakaba gan artima Imprezos pakabai, as vadovaujuosi tais paciais slegio reguliavimo principais, kaip ir Imprezoj:
- siek tiek padidinu gamintojo rekomenduojama slegi padangose (t.y. i 215/60-R16 vietoj 2.0 puciu
2.1 bar)
- gala puciu tiek pat kiek ir prieki - tai pagerina valdomuma posukiuose, t.y. i 215/60-R16 puciu
2.1 bar
tiek priekyje, tiek ir gale
rezultatu patenkintas tiek Imprezoje, tiek Foresteryje

8)
Parašytas: 2009-01-26, 1:38 pm
vicinas
tiekpat kiek imprezoje vargu ar gerai jug forikas sunkesnis.dar labai daug priklauso nuo padangu gumos.dabartinese mano padangose slegis 1.5 atmosferos ir laiko taip lyg 2.2 butu.o jei pripuciu norma tai padangos kaip akmenines.

Parašytas: 2009-01-26, 4:23 pm
eddie_gt4
vicinas rašė:tiekpat kiek imprezoje vargu ar gerai jug forikas sunkesnis.dar labai daug priklauso nuo padangu gumos.dabartinese mano padangose slegis 1.5 atmosferos ir laiko taip lyg 2.2 butu.o jei pripuciu norma tai padangos kaip akmenines.

as kalbu ne apie ABSOLIUCIUS skaicius (Imprezoj as puciu
2.4 bar), o apie pati principa, kad prieki ir gala Forike, kaip ir Imprezoj, puciu vienodai :idea:
bent jau vazinejant asfaltu IMHO tas pasiteisina, Forikas valdosi geriau nei ant gamintojo rekomenduojamo slegio
Parašytas: 2009-01-26, 9:38 pm
Stentor
paprastam vazinejimui 2.2 i visus ratus ir nesuku galvos
BET kai ateina laikas pasilauzyt su imprezom ar slalome ar ralio kroso trasoj VISADA puciu 3.0 8)
kas dalyvavo versmes trasose pastebejo kad kaikuriem nusimontuodavo gumos nuo ratu arba prilysdavo akmenu tarp gumos ir ratlankiu
tiesa nusimontuodavo tik tiem kurie posukyje bande pasokt i ora

man tai pavykdavo visada

Parašytas: 2009-01-26, 9:45 pm
vicinas
ant kietos dangos taip,didesnis oro slegis padeda bet tokiam poligone kaip klaipedos visi kas nenusileido padangu,sedo :lol:
Parašytas: 2009-01-26, 10:14 pm
Audronis
pas mane vasara 2,7 bar laikau, tai galiu ir slalome važiuoti ir ekonomija liux, žiemą 2,2bar tiek priekįje tiek gale vienodai.Kas buvo Klaipėdoje, matė kai nuo kalno važiuodamas į priekį nuslydau atgal, ir teko nuleisti iki 1,9bar... :lol:
bet po smėlynus gal ir 1,5bar butų pats tas... :idea:
Parašytas: 2009-01-26, 10:32 pm
vicinas
klaipedoje as minkstoms padangoms 1.5 buvau padares tai net ipatingai nebuksavo-visur lipo 8)
Parašytas: 2009-01-27, 2:12 pm
vicinas
na tai pas mane siek tiek panasios tai kas jautrus pasaliniams garsams vaziuojant geriau nerizikuot :lol: pas mane rastas siek tiek smulkesnis o kaukia kaip GAZ66 :lol: ,na nebent ten guma bus minkstesne,nors su tokiu protektorium vargu ar tai padetu.Bet uztat lipa visur fantastiskai 8)
Parašytas: 2009-01-27, 2:18 pm
vicinas
as dabar i kitokias net neziuriu.man triuksmas dzin tai kai vel keisiu kaliosus ieskosiu dar grubesniu 8) :lol:
Parašytas: 2009-01-27, 2:43 pm
vicinas
na kol kas reikia dar sitom atsidziaugti :lol:

beje jau atsirado pirmieji restauracijos negerumu pavyzdziai

tikiuosi kad tik tiek ir bus

Parašytas: 2009-01-27, 6:23 pm
jaroslavas
tai yra žeminės, vasarines, ar universalios? Koks greičio indeksas?
Parašytas: 2009-01-27, 6:27 pm
vicinas
jaroslavai tau gi reik ne greicio o dumblo pravazumo indekso :evil:
Parašytas: 2009-01-27, 9:52 pm
jaroslavas
tai ant slidaus paviršiaus jie yra tikras š..., nebent dygliai. Ant sauso asfalto beprasmės. Tai čia gaunasi pavasario-rudens. Trečias komplektas. Gal verta? Bet aš kol kas sedau tik pusnyje ir tai dėl klirenso. Pagal mane jos nereikalingos, jei aš po miesta 80 proc ir 20 už jo (5 proc bekelė ir pan)
Parašytas: 2009-01-27, 9:53 pm
vicinas
su saviskem 160 vaziavau viskas labai normoje galima ir greiciau :lol: