Puslapis 23

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-21, 11:27 am
pamsius
Dar vienas klausimėlis ar galima nuimti-uždėti galvas neišėmus motoro?

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-21, 12:57 pm
evilkas
pamsius rašė:Dar vienas klausimėlis ar galima nuimti-uždėti galvas neišėmus motoro?
Gal ir pavyktų, bet geriau išsiimk. Bus daug paprasčiau.

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-21, 1:33 pm
Zajanciulis
pamsius rašė:Dar vienas klausimėlis ar galima nuimti-uždėti galvas neišėmus motoro?
Galima, tik reiks iš apačios varikli pakelnoti su dankratu, nes apatinių galinių varžtų neatsuksi.

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-21, 4:54 pm
Zajanciulis
Čia atmo, tai aš tikrai bloko nešlifuočiau tik galvas. O užveržti keblumai tik su apatiniu, galiniu varžtu, kuris arčiausiai landžerono. Aišku idealus variantas traukt varikli lauk, kas užims tik 30min. papildomo laiko, bet tikrai įmanoma viską pakeisti ir be variklio traukimo. Ne vienas toksai subaru keliuose važinėjasi.

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-21, 5:23 pm
pamsius
Kiek gali kainuoti (po trukusio diržo) motoro remontas

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-21, 7:10 pm
Zajanciulis
OEM tarpinės kažkur po 190lt (analogas po 125lt.), galvų šlifavimas po 30lt., šlifavimas + perrinkimas po 90lt.. Pagr. diržas OEM apie 250lt. (analogas 100lt.). Parazitas SKF 70lt., bet jei jau trūko diržas tei reiškias laikas keisti viską. Pagr. diržo komplektas + pompa 700-800lt..
Taip pat priklausomai nuo galvų pažeidimų, prie viso šito dasideda nauji vožtuvai, įvorių, lizdų darymas. Dėl galvų, tai gali būti pigiau paimti kitas ir persirinkti, nei tvarkyti esamas.

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-21, 7:33 pm
pamsius
Ačiū už konsultacijas, o gal geriau kita motora pasiieškoti ?

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-21, 7:47 pm
Zajanciulis
pamsius rašė:Ačiū už konsultacijas, o gal geriau kita motora pasiieškoti ?
Ir ką iš to turėsi? Tą patį varikli, su neaiškiais viduriais ir vis viena pagr. diržą reikės keist. Jei dabartinis nekalena, tai aš jį tvarkyčiau, nes už kitą sumokėsi tą patį, ką sukištum į remontą.

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-21, 10:06 pm
pamsius
Bėdos kaltininkas

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-22, 2:31 am
Arturas
Sitas velenelis labiausiai apkrautas , todel pirmas ir pabyra, bet jeigu jau jis pabyrejo, tai tai motoras bent 300tks prasuko be jokios prieziuros :?

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-22, 12:39 pm
pamsius
Šiaip tai prabėgus apie 210 tks, spėju kad keičiant diržą greičiausiai neviskas buvo pakeista.
Kadangi vožtuvai 99,9% yra vistiek sulinkę gal kas gali nupasakoti ar parodyti kaip nusistato variklio "mėtkės", bandysiu dėt diržą. Tikiuosi blogiau neprisidarysiu.

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-22, 1:12 pm
pamsius
Kadangi variklis beveik jau išardytas, pas tikrus meistrus į dėžes sukrovęs dalis nevešiu, tai bandysiu su Jūsų (forumiečių) pagalba susirinkti pats.
Blogiausiu atveju pirksiu kitą variklį.

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-22, 4:53 pm
pamsius
Ar įmanoma nenuėmus greičių dėžės išimti-įdėti motorą

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-22, 5:12 pm
Arturas
pamsius rašė:Ar įmanoma nenuėmus greičių dėžės išimti-įdėti motorą
Zinoma, tik parisk deze dabartineje padetyje ir atjunk nuo variklio. Jei mechanika, tai sankaba liks ant smagracio, o jei automatas, tai reikia atsargiau, kad neisluptum hidrotransmormatoriaus is dezes.

Re: Keičiu diržą. Yra klausimų.

Parašytas: 2013-07-22, 5:31 pm
pamsius
Ačiū