Puslapis 2108

Parašytas: 2009-02-05, 7:25 pm
Stentor
sutaisiau legacy!!! 8)
nulekiau siandie i taurage, isileido i savo srota ir ardziau masinas.........
zodziu po valandos keitaliojimu isidejau kazkokia stebuklinga oro srauto matuokle, tai su paletintoju ant sauso asfalto suka ratus(225/70 R16) :valio: :valio: :valio:
zodziu dabar masina aina kaip isp@#$%

Parašytas: 2009-02-05, 10:18 pm
Audronis
Stentor rašė:sutaisiau legacy!!! 8)
nulekiau siandie i taurage, isileido i savo srota ir ardziau masinas.........
zodziu po valandos keitaliojimu isidejau kazkokia stebuklinga oro srauto matuokle, tai su paletintoju ant sauso asfalto suka ratus(225/70 R16) :valio: :valio: :valio:
zodziu dabar masina aina kaip isp@#$%
tai mano prognozė pasitvirtino :!: :?:

Parašytas: 2009-02-06, 8:41 am
Stentor
ja- oro srauto matuokle xujova buvo
tai uz 100lt nusipirkau :valio: kaune visur 250-300lt
dar prie to pacio duslintuva pasiimiau- 20lt, bandysiu siandie pasiremontuot varzyboms :valio:

tiesa, su benzu kaip nevaziavo taip nevaziuoja..
mintis yra- arba kuro siurblys parejo, arba purkstukai uzsikise del pastovaus duju vartojimo. gal kas papildysit?

Parašytas: 2009-02-06, 8:50 am
vicinas
o tai darbas su benzu isliko toks pat kaip buvo :?: :?:

Parašytas: 2009-02-06, 9:00 am
Stentor
benzu uzsiveda, bet vaziavimas 30km/h- tik iki koloneles duju

Parašytas: 2009-02-06, 9:14 am
vicinas
kolonkese buna spec skyscio degimo kameros isvalymui,ji rekia su svirkstu i oro paemima ties kolektorium suleist.labai gerai isvalo.tada dar purkstuku valymo uzpilk ir turetu atsistatyt.jei benza retai naudoji gal uzdege papresciausia purkstuku skylutes,tai kameros pravalymas pades Paveikslėlis

Parašytas: 2009-02-06, 10:13 am
Audronis
Stentor rašė:ja- oro srauto matuokle xujova buvo
tai uz 100lt nusipirkau :valio: kaune visur 250-300lt
dar prie to pacio duslintuva pasiimiau- 20lt, bandysiu siandie pasiremontuot varzyboms :valio:

tiesa, su benzu kaip nevaziavo taip nevaziuoja..
mintis yra- arba kuro siurblys parejo, arba purkstukai uzsikise del pastovaus duju vartojimo. gal kas papildysit?
griečiausiai purkštukai , nes jie apauga nuo šlakų, pvz mitsushi gdi varikliai visai negai važiuoti su dujomis, nes net ir po pirmo karto jau su benzu nebevažiuos ,kadangi benzino purkštukas randasi degimo kameroje ir jo niekas neaušina...ko pasekoje jis sudega...tai gal tiek
P.S. matuoklę pigiai pirkai...

Parašytas: 2009-02-06, 7:26 pm
wzikas
idomi tema - be reikalo jus taip ant duju varot. Jei yra abejojanciu tai savo turbavyka pervedziau ant pigesnio ir ekologiskesnio kuro. Sanaudos apie 20% didesnes, tilpo i zapaske 5o su kazkiek litru balionas. Zapaske iu kai kokia rusija vaziuoju, daba nusipirkau toki balioneli skylei uztaisyti ir nesiparinu. Prasukta viso labo kokie 50t, jau seniai atsipirko ir iranga ir dalis masinos :))))

Is subaristu zinau kad slava uzsiema ir statyu ir aptarnavimu. Va!

Parašytas: 2009-02-06, 8:01 pm
vicinas
rimta duju ipurskimo iranga,kopijuoja benzininio kompo darba ir tokiais pat parametrais paduoda dujas.taigi jei oro srauto daviklis nedirbs tai ir su dujom bus bedu.cia taip buvo pas 90m legaci.iranga kainavo truputi virs 4000,bet dirbo be sutrikimu Paveikslėlis

Parašytas: 2009-02-06, 10:58 pm
Stentor
Jonas6x6 rašė:Šiaip tai oro srauto matuoklė turi įtakos tik benzo darbui. Taip yra technologiškai. Nes dujos - jei paprasta įranga - beveik neturi su tuo ryšio. O praktiškai pas mus tarnybinėj irgi tas pats. Po Stentoro kaitaliojimų matuoklėsm, mūsų pilkis pradėjo sukt ant dujų 6000rpm, kai anksčiau vos 4500 išpersdavo
:valio: :valio: :valio:
tipo masina vaziuot pradejo? :valio: :valio:

Parašytas: 2009-02-07, 1:07 am
vicinas
nu nesigasdinkit cia daba Paveikslėlis.tai man jei dujom nevaziuosiu gal nereiks taip daznai reguliuot.nors as noreciau isvis ten nelyst Paveikslėlis

Parašytas: 2009-02-08, 12:06 am
Audronis
Jonas6x6 rašė:tik nepamirškit, kad dujos - sausas kuras. Nesitepa vožtuvai, ir po truputį sėda. O pas subaru nuo 95'ų metų vožtuvai reguliuojami ranka. Aš to nežinojau, nereguliavau. Tai atsitiko, kad prie prancūzijojs sienos pradegė vožtuvas (legacy 2,5 dohc). Grįžau ant 3 cilindrų. Po to karto reguliariai reguliuoju vožtuvus kas 30,000Km. Tik tas malonumas (pas ką 2,5 arba TURBO varikliai) nepigiai kainuoja ~700Lt. Paprsatam ~200Lt. Tai vat verta paskaičiuot kada atsipirks dujos.
O vat darbiniam Lergacy raudonam, arba kaip pas Stentor - iki 95'ų metų - vožtuvai automatiniai, reguliuot nereikia. Todėl ir pirkau tą mašiną darbo reikalams.
Jonai,ten pas jus Kaune tokios kainos, mano turbavykui Alytuje kainuoja 150lt reguliavimas, be to galima(ir rekomenduojama pasistatyti ,,lašelinę",) taip gali tausoti vožtuvus, mano turbavyko sanaudos mieste nuo 12,5l/100km iki 13,5l/ 100km. užmiestįje minant 200km/h 20ltr./100km.
viskas priklauso kaip eksplotuosi,
odraugas jau 160000 su dujomis įmynė, 3 kartai reguliuti vožtuvai, 2005m.2l atmo

Parašytas: 2009-02-08, 1:09 pm
wzikas
Jonai, niekaip as tu kainu nesuprantu. Variklio isemimas/idejimas kokie 200lt, nejaugi reguliavimas 500lt? Cia juk keliu val darbas! Seip nesu kol kas nieko reguliaves, nelabai ir noreciau kol normaliai vaziuoja :)

Parašytas: 2009-02-12, 3:30 pm
Tuzinas
Susidejes duju iranga ir as pas ta pati Roma. Vazineju su jom nuo kokio liepos men. Kol kas viskas dziugu ir gerai. O kad pinigine lieka pilnesne tai jau tikrai :)

Parašytas: 2009-02-12, 4:33 pm
zzzubarruu
Tuzinas rašė:Susidejes duju iranga ir as pas ta pati Roma. Vazineju su jom nuo kokio liepos men. Kol kas viskas dziugu ir gerai. O kad pinigine lieka pilnesne tai jau tikrai :)
i koki auto dejai? koks variklis? kiek kainavo? po kiek km atsipirks?
papasakok gal ir as desiu :?