Man labiau F40, nors zaviuosi siek tiek agresyvesnem panelem american muscle
Tokiom
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Todel, kad aktyviau naudojamos autosporte.
Bet ferrari tuo paciu didesne egzotika, nes ju maziau. Ir jie pasirodo tik karta i savaite, kaip ir paminejai.
Todel man ir priimtinesne auto kuri rieda o ne stovi kazkieno garaze kaip suvenyras.
Siaip ar taip cia ne eilinio krikscionio zaisliukai.
LEGACY I wagon '94 2.2 AT
LEGACY II wagon '97 2.0 MT LPG EX
OUTBACK II wagon '99 2.5 AT LPG
Nu jo, skiriasi tik "kosmetika", t.y. rodykles ir skales. Dar paros skaitliukas ir odometrai vietom sukeisti.
O siaip, tikriausiai nieko keisto. Greiciausiai prietaisus gamina vienas ir tas pats gamintojas. Tiek Ziguliams, tiek Fiatams, tiek Ferrariams. Kazkur kaime dar metosi spidometras nuo VAZ2105, tai ten uzrasyta dabar nepamenus kuris, bet made ii Hingary ar tai made in Italy, net tikrai ne made in USSR.
Paskutinį kartą redagavo evilkas 2011-12-14, 2:51 pm, redaguota 1 kartą(us).
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.